Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Trustly: het alternatief voor iDEAL bij veel bookmakers

Aangezien iDEAL door steeds minder bookmakers wordt aangeboden, is Trustly steeds meer in opkomst. Lid Mangata schreef al een verhelderend artikel over deze manier van storten. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jullie bevindingen omtrent Trustly! Werkt het snel? Is het gemakkelijk? Ik ben benieuwd... :)

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagNewsflashNancy in 4-07-2019 13:38 Storten, inzetten en uitbetalen
in 4-07-2019 13:38 Storten, inzetten en uitbetalen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik maak sinds kort bij Unibet gebruik van Trustly. In het begin was het even uitpluizen hoe dit allemaal in zijn werk ging, ik kwam wel in een soort van online backomgeving maar niet in de huisstijl van mijn bank. Iets wat je met Ideal wel gewend bent. Als je het over vertrouwen hebt, niet ideaal denk ik. Mensen haken hier af.

Uiteindelijk kon ik (mijn bank is de ABN Amro) niet via 'indentificatie code' storten. Dat werd door mijn bank geweigerd, waarom weet ik niet. Irritant dus. Daarna nog een keer geprobeerd met 'E.Identifier2' en toen lukte het wel. Dat is ook de manier die ik nu maar blijf gebruiken.

Ideal was een stuk makkelijker maar dit werkt ook. Minder gebruiksvriendelijk maar het werkt. 

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Ik gooi alles altijd op Skrill. Kun je overal gewoon storten en opnemen.

0 Vind ik leuk's

Trustly is een paar x goed gegaan tot gistermiddag , geld wel van me bank gegaan naar hun , ook bij hun ontvangen maar t is niet bij unibet gekomen , unibet zegt moet je bij hun zijn maar Trustly geeft niet thuis , dus pas op met deze methode .......tot nu toe dus weg geld

1 Vind ik leuk's
Op zo. jan.. 2020, 12:35 schreef hooliesee:

Trustly is een paar x goed gegaan tot gistermiddag , geld wel van me bank gegaan naar hun , ook bij hun ontvangen maar t is niet bij unibet gekomen , unibet zegt moet je bij hun zijn maar Trustly geeft niet thuis , dus pas op met deze methode .......tot nu toe dus weg geld

Ik heb dit ook gehad. Storten ze het vaak de volgende dag terug. Dit staat ook bij de meeste gestelde vragen.

3 Vind ik leuk's
.
Op zo. jan.. 2020, 12:35 schreef hooliesee:

Niks aan de hand, ook vaak zat gestort met truslty op unibet, ook paar keer meegemaakt dat het ongeveer 20 uur duurde, maar uiteindelijk komt het binnen, let maar op. Hoop het voor jou in ieder geval, anders gewoon effe printscreen maken van je boeking naar hun, dan regelt unibet het verder.

3 Vind ik leuk's

Oke jongens bedankt voor reactie , zal wel goedkomen maar speel al heel lang en met skrill , sofort en ideal never problemen maar deze trustly toch even niet meer nu .....

1 Vind ik leuk's

Goed gekomen , 3 dagen later dus dit nooit meer maar in ieder geval centjes op uni gestort

1 Vind ik leuk's
Op di. jan.. 2020, 15:19 schreef hooliesee:

Goed gekomen , 3 dagen later dus dit nooit meer maar in ieder geval centjes op uni gestort

Top! Ik hunker ook weer terug naar de tijd dat Unibet Ideal ondersteunde. Zoveel makkelijker.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op di. jan.. 2020, 15:19 schreef hooliesee:

Op Trustpilot heeft Trustly van de 357 reviews een behoorlijk slechte score. Veel problemen lijken ze te hebben.

1 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Stort altijd met Trustly bij Unibet en heb nog geen problemen ondervonden. Bedrag binnen enkele minuten overgemaakt. Zit bij ABN, misschien dat de snelheid per bank verschilt.

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.