Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wielertips wielerseizoen 2021

Hoi hoi, met veel interesse volg ik het wielrennen al jaren en schrijf daar ook veel over (voorbeschouwingen en verhalen).

Soms vind ik het ook leuk om een gokje te wagen op het wielrennen, zoals sommige van jullie reeds gemerkt hebben in het Giro topic van afgelopen jaar. Met dit topic ga ik proberen over het hele jaar winst te maken en deel hierbij mijn tips. Nog meer wedden op wielrennen? Klik hier.

Voor San Remo morgen heb ik drie leuke bets gevonden:

Alaphilippe 1-3 @ 2.50 (low) Unibet

Het gaat alleen maar om de grote drie (vd Poel, Van Aert en Alaphilippe). Van der Poel heeft al aangegeven dat hij op de Poggio wegspringt. Ik acht alleen Alaphilippe en Van Aert in staat om mee te springen. Alaphilippe hoeft vervolgens weinig kopwerk te doen, die hebben dan wellicht nog Bennet en Ballerini in de achtervolging. In het zog van Vd Poel en Van Aert denk ik dat Alaphippe zonder tegenslag het podium moet en kan halen.

Van Avermat > Pidcock @ 2.00 (low) Unibet

Ik ben fan van Pidcock, maar om dit 'jochie' nu favoriet te maken tegenover van Avermaet? Dat gaat mij te ver. MSR is 300km lang en dat is compleet nieuw voor Pidcock. Van Avermaet is gepokt en gemazeld en finisht vaak hoog in deze koers.

Trentin > Laporte @ 2.55 (low) Unibet

Ik snap deze match up, want Viviani heeft nog niet gekoerd, Laporte heeft goede vorm en Trentin is medekopman met Kristoff en Gaviria, alleen vind ik de odd voor de taaie Italiaan heel aantrekkelijk. Waarschijnlijk moet hij werken voor Gav of Kirstoff en finisht Laporte met gemakt voor Trentin, maar ik acht het scenario dat Trentin uitgespeeld wordt of tot laat in de finish voorin blijft (omdat UAE ook weet dat ze juist na de Poggio frisse mannen nodig hebben om de grote drie terug te halen) ook meer dan reëel.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag tomaat23 in 19-03-2021 08:15 Overige sporten en evenementen
in 19-03-2021 08:15 Overige sporten en evenementen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.