Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Kampers (NBA)

Yooo iedereen,

Ik ben Kampers, ik ben al lang lid hier op het forum maar ben er lange tijd niet meer op geweest. Ik volg de NBA zelf al jaren. Ook heb ik zelf een 15 tal jaar zelf basketbal gespeeld, dus ik denk dat ik wel weet hoe het spelletje werkt. Ik kijk ook dagelijks minstens 1+ Volledige games te kijken, en de uitgebreide samenvattingen van alle andere games.

Ben van plan om hier een "dagboek" bij te houden over de NBA. Wat ik denk wat er gaat gebeuren e.d. Je kan dit beschouwen als wedtips, maar doe er vooral mee wat je zelf wilt. Ik ga ook proberen alles te onderbouwen hoe ik het zie en denk.

Opzich zitten we nog maar aan speeldag 2 nu, en is het nog eigenlijk te vroeg om echt dingen te zien en conclusies uit te trekken. Maar ik beschouw het meer als een "dagboek" om te kijken wat er klopt van wat ik dacht en wat niet.

Ik ga nu even nog de laatste game kijken van gisteren en dan ga ik straks de wedstrijden van vannacht eens bekijken.

Nog meer wedden op basketbal? Klik hier

Laat me hier even weten of jullie dit interessant vinden of niet.

13 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkampers in 26-12-2020 15:57 Overige sporten en evenementen
in 26-12-2020 15:57 Overige sporten en evenementen
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het gaat mij ook niet om de odds, maar over het juist hebben van de "voorspelling". ik zet de odds er maar bij om het achteraf te kunnen bekijken en er eventueel iets mee te doen.

Vandaag speelt KD en Kyrie al niet voor Nets.

0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986

Atlanta Hawks - Detroit Pistons

De Pistons speelde hun vorige match nogal behouden en met veel minder energie dan de eerste. Ze leken ook meer en meer afstandsschoten te nemen, terwijl je toch een Blake Griffin in je ploeg hebt die dat moet kunnen. Als ze dit vandaar weer zo gaan doen zie ik het somber in. Ook spelen ze morgen tegen de GSW waar ze meer kans maken om te winnen dan vandaag. Kans zit er dus mss wel in dat Rose en Griffin rust krijgen? Atlanta Hawks @1.20

Brooklyn Nets - Memphis Grizzlies

De Nets hebben gisteren gespeeld, ze gingen die game nogal overhaast te werk en KD en Kyrie lieten het op het einde een beetje afweten. Die laatste twee spelen vandaag niet mee als ook Dinwiddie speelt niet mee. Dit zijn dus 3 basis spelers die niet meespelen in een B2B wedstrijd. Grizzlies kunnen wel een overwinning gebruiken. En dit lijkt volgens mij een ingecalculeerde loss voor de Nets. Memphis Grizzlies @1.74

Oklahoma City Thunder - Utah Jazz

De Loss van de Jazz in hun vorige match tegen de Wolves was een te vermeiden loss, ze hebben vandaag te bewijzen dat ze beter zijn dan dat. OKC wist me wel te verrassen tegen de Hornets maar gaan toch een maatje te klein zijn tegen de Jazz imo. Utah Jazz @1.24

Denver Nuggets - Houston Rockets

Dit vind ik een interessante game. De Nuggets spelen zo slecht, zeker als Murray zo slecht blijft spelen. De Nuggets kunnen de win wel zeker gebruiken en hebben ook geen blessures. De Rockets missen nog wel een hoop spelers zoals Boogie, Gordon en Wall. James harden gaat steun moeten krijgen. Tegen de Blazers kreeg hij dat in de vorm van Wood. Maar ik vond dat er op Harden nog wat "roest" zat. Puur omdat de "role players" beter zijn bij de Nuggets zeg ik Nuggets to win, Anders zou ik een gokje durven wagen op de Rockets. Denver Nuggets @1.40

Los Angeles Lakers - Portland Trail Blazers

Lakers hebben gisteren nog gespeeld en staan dus voor een B2B game. De game van gisteren was een Walk in the Park. Het lijkt er ook op dat Lebron vandaag niet gaat spelen. AD heeft gisteren rust gehad en zal vandaag wel spelen. Bij de Blazers is Melo niet meer afgereisd naar LA. Portland vond ik ook niet echt overtuigend tegen de Jazz en de Rockets, daarom denk ik Als Kuzz zijn best een beetje doet dat de Lakers gaan winnen. Los Angeles Lakers @1.62

***Ik Speel dit allemaal voor de fun in Combo. @5.87 Al is het imo nog te vroeg om echt bets te plaatsen in NBA.

Bericht gewijzigd door kampers op di 29 dec. 2020, 11:55
1 Vind ik leuk's

Atlanta Hawks - Detroit Pistons

Zoals ik al dacht speelde Blake Griffin en Derrick Rose niet mee vannacht. Bij de Hawks kwam Clint Capela terug, maar gij speelde wel niet extreem lang mee. De Hawks hebben nooit problemen gehad tegen het matig verdedigen van de Pistons.

Brooklyn Nets - Memphis Grizzlies

Ja Morant viel in de tweede quarter uit met een enkel blessure. Het leek eerst heel ernstig te zijn maar lijk al bij al nog mee te vallen. De Nets hebben laten zien dat hun "role players" ook wel een goed niveau halen, maar als Spencer Dinwiddie, Kyrie Irving en Kevin Durant niet spelen word het lastig.

Oklahoma City Thunder - Utah Jazz

De Jazz is en blijft toch een vreemde ploeg. Omdat ze aanvallend zo sterk zijn maakt dit hun gebrek aan verdediging in deze wedstrijd goed. Deze game hadden ze evengoed kunnen verliezen. OKC Speelde opzich een prima wedstrijd, ben wel verrast door wat ze aan het doen zijn. Maar hoelang gaan ze dit aanhouden.

Denver Nuggets - Houston Rockets

Old school James Harden, scoren kan hij in verdedigen heeft hij helemaal geen zit in. Aanvallend kreeg hij wel weer steun van Wood. Maar als je verdedigend niets doet ga je geen match winnen. Jamal Murray had 21pnt maar dat wilde niet zeggen dat hij goed speelde. De echt Jamal Murray zit nog in lockdown.

Los Angeles Lakers - Portland Trail Blazers

De Lakers starte de match geel goed, maar na de eerste quarter werd het allemaal net iets minder. Kuzma en AD hadden ook niet echt een goede dag. LeBron speelde wel mee en hij hield de score nog een beetje in stand. De Blazers speelde een degelijke wedstrijd.

1 Vind ik leuk's

Cleveland Cavaliers - New York Knicks

Ik ben al vanaf de eerste game onder de indruk hoe goed de Cavs het doen dit seizoen. Ze hebben zelfs nog geen enkele game verloren. De Knicks hebben zich overtroffen tegen de Bucks. Kevin Love speelt niet mee bij de Cavs (3/4weken out), maar ik denk niet dat dit veel verschil gaat maken. Cleveland Cavaliers @1.65

Detroit Pistons - Golden State Warriors

De Pistons tegen GSW. 2 ploegen die niet goed uit de verf komen. bij de Pistons doet Griffin terug mee vandaag en D Rose is nog niet duidelijk of die meespeelt. De role players hebben gisteren ook een match gespeeld en dit team is al niet zo fantastisch. En bij de GSW kan Oubre niet zo slecht blijven shooten. Golden State Warriors @1.56

Indiana Pacers - Boston Celtics

Deze twee teams zijn heel erg gewaagd aan elkaar. Dit was ook duidelijk in hun vorig duel 2 dagen geleden. Los van het feit dat Boston de leiding van Kemba missen, vind ik ook dat Tatum vaak "bad shots" neemt. Verschilmaker in deze game denk ik dat Sabonis gaat zijn. Indiana Pacers @1.90

Philadelphia 76ers - Toronto Raptors

Bij de 76ers is het nog niet 100% duidelijk dat Embid gaat spelen, Maar volgens USA Today speelt hij mee. De Raptors hebben nog niet veel klaar gebakken tot nu toe. Hun laatste game was al een stuk beter omdat Fredje er begon door te komen, maar dan nog verloren ze van een Spurs die van een B2B kwamen. Philadelphia 76ers @1.84

Washington Wizards - Chicago Bulls

De Bulls zijn al niet zoon goed team en dan moeten ze mss vannacht nog eens spelen zonder Markkanen. De verdediging van de Bulls is een zeef. De eerste 30+ game van Westbrook? En Beal is ook gewoon goed aan het spelen. Washington Wizards @1.40

Miami Heat - Milwaukee Bucks

Jimmy B gaat waarschijnlijk nog niet terug zijn van zijn blessure. En de Bucks hebben wel iets goed te maken na belachelijk gemaakt te worden zijn tegen de Knicks. Met Jimmy erbij zou ik zeggen de Heat, Zonder hem de Bucks. Milwaukee Bucks @1.42

Oklahoma City Thunder - Orlando Magic

OKC komt nu in een B2B game eb de Magic zitten in de winning spirit. Bij OKC doet Horford niet mee en Hill is ook twijfelachtig. deze game word de 4-0 voor Orlando. Orlando Magic @1.44

Los Angeles Clippers - Minnesota Timberwolves

Kawhi heeft gisteren getraind met de Clippers maar is nog niet zeker dat hij gaat spelen vandaag. Bij de Wolves speelt KAT niet mee. De Clippers hebben na de collectieve offday tegen de Mavs nu wel iets goed te maken. Zet de puntjes maar op de I PG13! Los Angeles Clippers @1.17

Phoenix Suns - New Orleans Pelicans

De Suns, ik ben er niet van onder de indruk. Terwijl de Pelicans een leuk en divers team hebben. Heel veel Power met Zion en Adams, Als is het vaak ook een zootje ongeregeld. Maar ik ga toch het voordeel aan de Pelicans geven. New Orleans Pelicans @2.17

Sacramento Kings - Denver Nuggets

De Nuggets spelen zo slecht. Ze komen nu ook van een B2B game van tegen de Rockets die ze gewonnen hebben dankzij het verdedigend talent van Harden. Dit is ook de eerste uit wedstrijd van de Nuggets dit seizoen. Nu niet dat in deze tijden super veel uit maakt, maar toch. al deze factoren bij elkaar zeg ik gwn Kings for the win. Sacramento Kings @2.07

*** Ik Speel zelf voor de fun een combo van Cavs, GSW, Wizzards, Bucks en Clippers @5.99. En de Nuggets game en de Pelicans solo.

Bericht gewijzigd door kampers op wo 30 dec. 2020, 12:49
1 Vind ik leuk's

Cleveland Cavaliers - New York Knicks

De Knicks hebben duidelijk vertrouwen getankt tegen de de Bucks en speelde zeker geen slechte game.Randle speelt al van in het begin van het seizoen hele degelijke wedstrijden. Benieuwd of de Knicks dit volhouden. Opzich qua spel speelde de Cavs ook niet zo slecht maar als je maar aan 36% afwerkt, en dan vooral Cedi Osman met zijn 2 op 12. Dan weet je dat het moeilijk word. Zeker als je dan ook nog eens veel minder rebounds pakt. Misschien sluit er toch al vermoeidheid in de ploeg van de toch al vele wedstrijden die ze gespeeld hebben.

Detroit Pistons - Golden State Warriors

Wat de Pistons aan het doen zijn heb ik geen flauw benul van. In verdediging zijn ze zo passief, en in de aanval gebruiken ze naar mijn mening Griffin veel te weinig. Daar gaat dringend iets moeten veranderen of ze gaan niet veel wedstrijden winnen dit seizoen. D Rose was ook heel onzichtbaar in de game. De Pistons na een B2B schrijf je maar automatisch een L op. Bij GSW begint Oubre eindelijk een beetje op gang te komen, zoals ik al dacht kon dit niet veel langer blijven duren. Ohja, niet dat GSW zo geweldig goed was.

Indiana Pacers - Boston Celtics

Deze game was zoals ik op voorhand al zei een game tussen twee ploegen die close tegen elkaar liggen. Dit was een goed team tegen beter team. Thompson was de verschilmaker in deze game met maar liefst 7 aanvallende rebounds. verruit zijn beste game dit seizoen.

Philadelphia 76ers - Toronto Raptors

Beide ploegen verdedigden wel redelijk goed wat resulteerde in een lage FG% van beide ploegen. Bij de Raptors heeft VanVleet zijn draai echt nog niet gevonden en hem gaan ze echt nodig hebben om wedstrijden te gaan domineren en winnen tegen de "betere" ploegen.

Washington Wizards - Chicago Bulls

Wat een zootje ongeregeld zijn deze twee ploegen, Bij de Wizards ontbrak het gewoon aan wil om te winnen had ik het gevoel. Westbrook begon op het einde van de wedstrijd terug een beetje op Westbrook te lijken. En Raul Neto die de voorgaande matchen een zeer degelijke match speelde, had vandaag een dagje vakantie gepland denk ik.

Aangekondigde overwinning voor de Bucks is een feit geworden. Als je dan nog aan 55% afwerkt is het een afstraffing. Er was al snel een grote kloof in punten en hebben de Bucks ook veel kunnen roteren met de bankzitters.

Oklahoma City Thunder - Orlando Magic

OKC komt van een B2B game. Deze ploeg kan zeker wel basketten maar missen vooral ervaring. Als je dan tegen heel degelijk Orlando Magic uitkomt die in de winning mood zit word het lastig.

Los Angeles Clippers - Minnesota Timberwolves

Beetje het zelfde verhaal als bij de Bucks. Ze hadden tegen de Mavs een collectieve offday. Als dan Sweet Lou ook voor het eerst dit seizoen wakker word dan heb je geen Kawhi nodig tegen meeste ploegen. Met momenten lieten ze echt weer geniaal basketbal zien, Het was wel maar tegen de Wolves natuurlijk.

Phoenix Suns - New Orleans Pelicans

De Suns zijn een degelijke ploeg, ze doen niets speciaal. Daar tegenover zet je een Pelicans team dat wisselvallig kan zijn. En zo een game was het. Zion is een klasbak die er de meeste wedstrijden gaat staan. Maar kreeg geen steun van zijn mede maats. Adams deed meer dan zijn best, maar van hem kan je geen wondere verwachten. Match om snel te vergeten voor de Pelicans.

Sacramento Kings - Denver Nuggets

Murray speelde vandaag niet meet voor de Nuggets, Hij bracht toch niet zo heel veel bij aan het team. Dan is het misschien maar beter om hem eens wat rust te geven en te laten nadenken.. Aanvallend was het vandaag wel redelijk inorde bij de Nuggets voor 3 quarters dan toch. Maar in verdediging was het nog steeds niet veel soeps. Als je super ster The Joker dan ook nog eens 10 turnovers aflevert ga je geen matchen winnen.

0 Vind ik leuk's

Boston Celtics - Memphis Grizzlies

De Celtics komen van ee B2B game die heel pittig was tegen de Pacers. Die game gaan ze volgens mij nog wel voelen. Tristan Thompson en Jayson Tatum zouden vandaag niet spelen. Bij de Grizzlies speelt Ja Morant niet vanwege zijn blessure. Hij viel al vroeg uit tegen de Nets, en de ploeg wist zich ook zeker staande te houden zonder hem. ik zou eens zot durven doen. Memphis Grizzlies @3.05

Brooklyn Nets - Atlanta Hawks

De Hawks zijn momenteel ongeslagen met een 3-0 record. Ze hebben dan ook nog niet tegen de al te beste ploegen gespeeld. Bij de Nets zijn KD en Kyrie er terug bij, ze hebben hun laatste game verloren waar ze in speelde en gaan dit willen recht zetten. Dinwiddie is out voor heel het seizoen waarschijnlijk. Brooklyn Nets @1.42

Gisteren hebben de Heat een pak rammel geregen van de Bucks. Ook vandaag speelt Jimmy B niet mee. Giannis had gisteren niet de hoogste aantal punten, en kreeg hier in de media kritiek voor. Hij gaat zeker en vast zijn best doen vandaag. Milwaukee Bucks @1.44

Dallas Mavericks - Charlotte Hornets

Charlotte Hornets spelen heel wisselvallig, en met toch weel wat problemen in verdediging. Porzingis is nog steeds niet terug bij de Mavs, maar ik denk niet dat ze hem in deze game nodig gaan hebben. Dallas Mavericks @1.27

San Antonio Spurs - Los Angeles Lakers

Vandaag zou LeBron twijfelachtig zijn om te spelen. Ik had eerlijk gezegd al verwacht dat hij de vorige wedstrijd niet ging spelen, dus de kans is groot dat het vandaag is. Bij de Spurs doet LaMarcus Aldridge niet mee. De Spurs spelen eigenlijk wel leuk en degelijk basketbal. Kuzma en AD waren tegen Portland redelijk slecht om het zo maar te zeggen. Als Lebron niet speelt gaat Kuz zich belangrijk voelen. Als deze beide heren een deftige wedstrijd spelen zouden de Spurs geen probleem mogen vormen. Los Angeles Lakers @1.40

Los Angeles Clippers - Portland Trail Blazers

Portland heeft vertrouwen getankt met de win over de Lakers. CJ speelde een geweldige game; en Dame = Dame. De Clippers komen van een B2B game die heel vlot ging. Kawhi staat genoteerd als twijfelachtig. Gaat niet spelen denk ik. Interessante game op te bekijken denk ik. Ik verwacht een redelijke close game. Ik zou een gokje durven wagen op Portland. Portland Trail Blazers @2.38

*** Ik speel zelf Nets, Bucks, Mavs en Lakers in Combo @3.64

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.