Wedtips van: Kampers (NBA)
Yooo iedereen,
Ik ben Kampers, ik ben al lang lid hier op het forum maar ben er lange tijd niet meer op geweest. Ik volg de NBA zelf al jaren. Ook heb ik zelf een 15 tal jaar zelf basketbal gespeeld, dus ik denk dat ik wel weet hoe het spelletje werkt. Ik kijk ook dagelijks minstens 1+ Volledige games te kijken, en de uitgebreide samenvattingen van alle andere games.
Ben van plan om hier een "dagboek" bij te houden over de NBA. Wat ik denk wat er gaat gebeuren e.d. Je kan dit beschouwen als wedtips, maar doe er vooral mee wat je zelf wilt. Ik ga ook proberen alles te onderbouwen hoe ik het zie en denk.
Opzich zitten we nog maar aan speeldag 2 nu, en is het nog eigenlijk te vroeg om echt dingen te zien en conclusies uit te trekken. Maar ik beschouw het meer als een "dagboek" om te kijken wat er klopt van wat ik dacht en wat niet.
Ik ga nu even nog de laatste game kijken van gisteren en dan ga ik straks de wedstrijden van vannacht eens bekijken.
Nog meer wedden op basketbal? Klik hier
Laat me hier even weten of jullie dit interessant vinden of niet.
Voor betten zie ik weinig heil in quotes onder de 1.4. Te vaak gaat er iets onverwachts gebeuren.
Merk op dat bij als het bij 1.25 maar 1 keer fout gaat in 5 bets je weer terug bent bij af.
De redeneringen lees ik uiteraard wel graag, maar dan pak ik toch handicaps om betere quotes te nemen.
De NBA is ook mooi om speler quotes te pakken. Heb nu de double-double van Westbrook uit het topic van Sjors. Die zie ik wel vallen.
Succes.
De odds moet iedereen voor zich zelf maar uit maken. ik probeer hier gewoon van elke match mijn mening en kijk erop te geven. Los van of ik ze speel of niet.
Nu NBA spelen is sws nog te vroeg eigenlijk. en Lage odds kan je altijd in combo spelen.
Ik probeer het gewoon simpel te houden, winnen of verliezen. en op het einde van het seizoen kunnen bekijken wat mijn score is. En door het hier te doen heb ik het meteen "zwart op wit'.
Ik heb bv alles wat ik hierboven zei gespeeld in combo voor 0.50€ puur om achteraf alles terug te vinden en het in een excel te kunnen knallen voor stats enz.
ouch, Utah heeft mij serieus genaaid vannacht, al de andere die ik speelde waren juist :(
Een veelbelovend begin als je het mij vraagt 😉
Notes:
Memphis Grizzlies - Atlanta Hawks
Beide zwakke verdediging, Matige teams.
Charlotte Hornets - Oklahoma City Thunder
Had verwacht dat Lamelo in zijn 2de match wat losser ging zijn en dat was het geval. OKC speelde ook wel beter dan ik had verwacht. Beide team waren aan elkaar gewaagd, met als enigste verschil denk ik de Ervaring die OKC heeft met spelers zoals Horford en Hill.
Detroit Pistons - Cleveland Cavaliers
Blake griffin is blijkbaar een 3pnt shooter geworden.. Ik vond de Cavs in hun eerste wedstrijd al wel goed maar ik had hier toch meer verwacht van de Pistons. Ook speelde Kevin Love mee, die eerder nog genoteerd stond om niet te spelen. De Pistonsgeven de match ook gwn weg in OT.
Washington Wizards - Orlando Magic
Weinig nieuws geleerd buiten dat Beal het wel blijft doen voor de Wizards, en Westbrook een Triple Dubble haalt zonder al te veel op te vallen.
New York Knicks - Philadelphia 76ers
76ers verdedigde niet zo fantastisch goed. Maar als je aan 38% afwerkt is het lastig matchen winnen in de NBA. De NYK zijn, ja gewoon de NYK.
Chicago Bulls - Indiana Pacers
De Bulls zien er echt slecht uit. geven weel ballen zomaar weg die tot directe punten leiden. misschien nog wel slechter als de Knicks..
San Antonio Spurs - Toronto Raptors
VanVleet was al veel beter dan in de eerste wedstrijd, en hij gaat toch een grote rol spelen in het presteren van Toronto. Zijn aan elkaar gewaagd, ik had mss wel meer van Aldridge verwacht.
Utah Jazz - Minnesota Timberwolves
De 3pnt shots van de Jazz vielen niet (29%). daarboven op ook nog eens 2x zoveen balverlies dan de Wolves. En dan nog maar nipt verliezen. Het verschil met de echte top teams is dat die deze games wel winnen.
Portland Trail Blazers - Houston Rockets
Dat Harden zijn punten ging maken kon iedereen wel verwachten maar hij werd goed geholpen door Christian Wood. Ik ben benieuwd om hem in de volgende wedstrijden bezig te zien. Defensief was het niet wat het moest zijn bij beide ploegen. Ik vond Portland tegen de Jazz niet zo overtuigend maar weten deze game wel te winnen. ook benieuwd naar de volgende match van hen.
Sacramento Kings - Phoenix Suns
De kings speelde imo degelijke game. De Suns vond ik niets speciaals aan. De score leek closer dan de game was.
Los Angeles Clippers - Dallas Mavericks
Momenteel weet ik niet of Kawhi gaat spelen in deze wedstrijd. Heeft tegen Denver een redelijke botsing gehad met Ibaka en ff KO geweest en genaaid. Het zag er niet zo fris uit, dus ik ga er van uit dat hij niet speelt. Los daarvan denk ik wel da de Clippers deze wedstrijd gaat winnen. Een beetje kort door de bocht gezegd is dat Luca er alleen voor staat. Bij de Clippers in PG13 goed in form, en heeft veel scorend vermogen naast hem staan. Los Angeles Clippers @1.48
Charlotte Hornets - Brooklyn Nets
De Hornets hebben gisteren gespeeld en de Nets niet. In de eerste game vond ik hen echt zwak, in de 2de game kwamen ze een beetje los. Maar dit gaat niet voldoende zijn tegen een van de betere en leukere teams om naar te kijken. KD lijkt weer helemaal fit te zijn en Kyrie zijn hoofd staat weer om basketten en matchen winnen. ook is de Chemistry met DJ ook wel goed. Brooklyn Nets @1.17
New Orleans Pelicans - San Antonio Spurs
Spurs hebben er een pittige game opzitten tegen de Raptors en de Pelicans waren in game 1 wel goed op dreef, Maar verloren wel tegen de Heat die een helft zonder Jimmy B hebben gespeeld. Ook hebben ze een dagje rust gehad. Ik geef het voordeel aan New Orleans Pelicans @1.48
Zelfde match up als afgelopen nacht, Als beal weer bijna 40pnt gaat moeten maken en Westbrook weer wat op de achtergrond gaat blijven van het zelfde laken een broek!. Ik zie dan ook geen reden waarom de Magic nu wel zouden verliezen. Orlando Magic @1.83
Cleveland Cavaliers - Philadelphia 76ers
De cavs gingen gisteren met het toedoen van de Pistons daar winnen. Terwijl de 76ers een overwinning haalde tegen NYK. De Cavs vielen we wel goed mee in de eerste wedstrijden die ik gezien heb van hen. Maar ik geef het voordeel aan de 76ers omdat ze geen dubbele OT hebben moeten spelen en dit wel het verschil gaat maken. Philadelphia 76ers @1.35
New York Knicks - Milwaukee Bucks
Hier kunnen we kort over zijn denk ik. Knicks zijn de Knicks en hebben gisteren gespeeld. De Bucks hebben niet gespeeld gisteren en is dus zeker de favoriet. Milwaukee Bucks @1.10
Chicago Bulls - Golden State Warriors
De Bulls hebben gisteren gespeeld en hebben in hun games nog niet veel klaar gebakken. Bij de Warriors is het door blessures ook niet veel soeps maar daar is er 1ne mr Curry die zomaar de game kan beslissen. Ook de Rookie Wiesman heeft al leuke dingen laten zien. En hebben ook "vrij" gehad gisteren. Golden State Warriors @1.65
Indiana Pacers - Boston Celtics
Zoals veel ploegen die vandaag spelen hebben de Pacers ook gisteren gespeeld en de Celtics niet. De Celtics hebben ook meer talent en scorend vermogen in het team. Maar ze missen wel een leider zoals Walker die nog geblesseerd is. Maar puur op Klasse zie ik ze wel gewoon winnen. Boston Celtics @1.74
Zelfde matchup als gisteren. ik vond aan de suns niet veel aan. Dus ik denk een zelfde uitslag. Sacramento Kings @2.23
Los Angeles Lakers - Minnesota Timberwolves
De Champs tegen de Wolves. De wolves hebben gisteren gespeeld en er is al een klasse verschil tussen beide ploegen. daar bovenop is KAT ook nog niet 100% zeker van spelen. Lakers All The Way. Los Angeles Lakers @1.15
Beetje vreemd; dacht vanochtend al even iets te posten.
Gaat me niet enorm om gelijk te halen, maar die lage quotes verzieken het te vaak, zag Utah de eerste dag, en nu de Nets of de Bucks.
Prima topic verder wat mij betreft.
Los Angeles Clippers - Dallas Mavericks
Heb deze match gezien, het was een collective offday van de Clippers. Veel ballen in de eerste helft die er nog net uit rollen en zo sta je snel 20pnt achter, en vanaf toen hebben ze het helemaal rustig aan gedaan.
Charlotte Hornets - Brooklyn Nets
Deze match ga ik straks volledig bekijken, want ik snap er eerlijk gezegd niets van. Aan de stats te zien denk ik dat de Hornets gwn heel goed verdedigd hebben.
New Orleans Pelicans - San Antonio Spurs
Het verschil tussen beide ploegen was zoals ik verwacht had dat de Spurs gisteren ook gespeeld had en de Pelicans niet.
Wizards speelde zonder Westbrook, ik weet niet precies wat er mis was met hem. Maar dit bewijst mss wel dat niet fit is en zo oogde hij ook op mij in de eerste 2 matches. De Wizards kwamen wel snel op voorsprong maar de hoeveelheid Turnovers deed hen dood. Magic kwam pas in 4 onder stoom.
Cleveland Cavaliers - Philadelphia 76ers
Blijkbaar deed Embid niet mee, niet wist ik niet op het moment dat ik alles hier neer schreef. 76ers zonder embid kon idd deze Cavs niet verslagen ook al hebben ze gisteren gespeeld.Kevin Love speelde dus blijkbaar wel, maar niet lang. Zonder Embid mist 76ers gwn body.
New York Knicks - Milwaukee Bucks
Vreemd wat hier gebeurd. Volgens mij een geval van onderschatting en een super dag van de Knicks, Ze speelde gewoon goed en met veel meer energie dan de Bucks. Schrijf het maar gwn op, De knicks waren deze match gwn beter. LOL
Chicago Bulls - Golden State Warriors
Marquese Chriss is dus geblesseerd, de zoveelste bij de GSW. Geen idee waar en wanneer hij zijn been gebroken heeft.. Met deze blessure er ook nog eens bij zijn de Warriors helemaal niets meer. Verdedigend een zeef. Enigste reden waarom ze de game winnen is omdat Curry zijn klasse nog eens liet zien tegen een vermoeide Bulls en ze zo in de game brengt en ze nog een last second shot scoren.
Indiana Pacers - Boston Celtics
De Celtics verliezen deze match omdat de Pacers met een hoger energie level speelde en de Celtics verdedigend niets voorstelde. Ik heb het idee dat de Celtics nog ritme nodig hebben en natuurlijk de leiding van Kemba Walker.
Ik vond de Kings de betere ploeg, tot en met half weg de 3de quarter. Toen zakte het niveau even weg en nam Booker en CP3 het commando. Een combo van vermoeidheid en ervarinf dar in deze back to back game het verschil maakte.
Los Angeles Lakers - Minnesota Timberwolves
Geen KAT bij de Wolves zoals we al dachten voor de match. Ook geen AD bij de Lakers. Kuzma gebon sterk aan de match en al de rest is gewoon klasse verschil.
Karl-Anthony Towns is voor onbepaalde tijd out met een pols blessure
Carmelo Anthony speelt niet tegen de Lakers
Marquese Chriss van de Warriors heeft zijn been gebroken
Westbrook speelde vorig jaar ook al geen back-to-backs, die had je dus makkelijk in kunnen vullen.
Verder ben ik het met caantjes eens dat je niets hebt aan die lage odds, maar ieder voor zich, succes ;)