Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
briansvo:
De renners op dit moment in topvorm:
Ryder Hesjedal (Ronderenner,klimmer) kanshebber op klassement
Mark Cavendish (sprinter) Grote kanshebber in iedere vlakke etappe
Joaquim Rodríguez (RondeRenner,klimmer) Grote kanshebber aankomst berg op
Thomas De Gendt (klimmer,Ronderenner) Kanshebber bergrit,en klassement
Matteo Rabottini (klimmer,aanvaller) Grote kanshebber bergklassement

Hesjedal heeft de Giro gereden , & remember Contador vorig jaar : Super in de Giro , minder in de Tour , dus hou daar rekening mee ;-)
& als Belg zie ik onze enige hoop niet aan de start verschijnen : Thomas De Gendt trouwt met zijn vriendin op de eerste dag van de Tour de France & laat deze editie aan zich voorbijgaan ....
0 Vind ik leuk's
santiiago:
briansvo:
De renners op dit moment in topvorm:
Ryder Hesjedal (Ronderenner,klimmer) kanshebber op klassement
Mark Cavendish (sprinter) Grote kanshebber in iedere vlakke etappe
Joaquim Rodríguez (RondeRenner,klimmer) Grote kanshebber aankomst berg op
Thomas De Gendt (klimmer,Ronderenner) Kanshebber bergrit,en klassement
Matteo Rabottini (klimmer,aanvaller) Grote kanshebber bergklassement

Hesjedal heeft de Giro gereden , & remember Contador vorig jaar : Super in de Giro , minder in de Tour , dus hou daar rekening mee ;-)
& als Belg zie ik onze enige hoop niet aan de start verschijnen : Thomas De Gendt trouwt met zijn vriendin op de eerste dag van de Tour de France & laat deze editie aan zich voorbijgaan ....

Idd , Thomas De Gendt heeft dit vorig jaar al aangekondigd dat hij dit jaar de tour niet zou rijden wegens zijn huwelijk . Als je je zelf een kenner noemt in wielrennen en je wist dit niet , dan heb ik grote twijfels bij je kennis en dan ook je voorspellingen (n) (n) (n)
0 Vind ik leuk's
draco:
santiiago:
briansvo:
De renners op dit moment in topvorm:
Ryder Hesjedal (Ronderenner,klimmer) kanshebber op klassement
Mark Cavendish (sprinter) Grote kanshebber in iedere vlakke etappe
Joaquim Rodríguez (RondeRenner,klimmer) Grote kanshebber aankomst berg op
Thomas De Gendt (klimmer,Ronderenner) Kanshebber bergrit,en klassement
Matteo Rabottini (klimmer,aanvaller) Grote kanshebber bergklassement

Hesjedal heeft de Giro gereden , & remember Contador vorig jaar : Super in de Giro , minder in de Tour , dus hou daar rekening mee ;-)
& als Belg zie ik onze enige hoop niet aan de start verschijnen : Thomas De Gendt trouwt met zijn vriendin op de eerste dag van de Tour de France & laat deze editie aan zich voorbijgaan ....

Idd , Thomas De Gendt heeft dit vorig jaar al aangekondigd dat hij dit jaar de tour niet zou rijden wegens zijn huwelijk . Als je je zelf een kenner noemt in wielrennen en je wist dit niet , dan heb ik grote twijfels bij je kennis en dan ook je voorspellingen (n) (n) (n)

Het zijn altijd weer dezelfde mensen die negatief moeten komen doen (n)(n)(n)
Je kan de ronde van Frankrijk ook totaal niet vergelijken met de ronde van Italie..
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Londen 2012 – Wegwedstrijd Heren: Mark Cavendish wint de gouden medaille Will it happen? Yes 3,75
Londen 2012 – Wegwedstrijd Dames: Marianne Vos wint de gouden medaille Will it happen? Yes 3,00
Deze lijken me ook vrij zeker.
- Mark Cavendish is gewoon de snelste in de massasprint en gezien het parcour,wordt het 99,9% zeker een massasprint. (geheel vlak is de rit)
- Marianne Vos is ook gewoon de snelste in de sprint. En gezien ze op dit moment in top vorm is.

Deze zijn wel 2 mooie :d
0 Vind ik leuk's
santiiago:
briansvo:
De renners op dit moment in topvorm:
Ryder Hesjedal (Ronderenner,klimmer) kanshebber op klassement
Mark Cavendish (sprinter) Grote kanshebber in iedere vlakke etappe
Joaquim Rodríguez (RondeRenner,klimmer) Grote kanshebber aankomst berg op
Thomas De Gendt (klimmer,Ronderenner) Kanshebber bergrit,en klassement
Matteo Rabottini (klimmer,aanvaller) Grote kanshebber bergklassement

Hesjedal heeft de Giro gereden , & remember Contador vorig jaar : Super in de Giro , minder in de Tour , dus hou daar rekening mee ;-)
& als Belg zie ik onze enige hoop niet aan de start verschijnen : Thomas De Gendt trouwt met zijn vriendin op de eerste dag van de Tour de France & laat deze editie aan zich voorbijgaan ....
santiiago:
briansvo:
De renners op dit moment in topvorm:
Ryder Hesjedal (Ronderenner,klimmer) kanshebber op klassement
Mark Cavendish (sprinter) Grote kanshebber in iedere vlakke etappe
Joaquim Rodríguez (RondeRenner,klimmer) Grote kanshebber aankomst berg op
Thomas De Gendt (klimmer,Ronderenner) Kanshebber bergrit,en klassement
Matteo Rabottini (klimmer,aanvaller) Grote kanshebber bergklassement

Hesjedal heeft de Giro gereden , & remember Contador vorig jaar : Super in de Giro , minder in de Tour , dus hou daar rekening mee ;-)
& als Belg zie ik onze enige hoop niet aan de start verschijnen : Thomas De Gendt trouwt met zijn vriendin op de eerste dag van de Tour de France & laat deze editie aan zich voorbijgaan ....

De renners in vorm gaat niet alleen over bepaalde wedstrijden zoals bijv. de Tour. Maar op DIT moment voor bijv. aankomende wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
koenkie:
Even een paar opmerkingen, ik volg het wielrennen ook maar ik twijfel een beetje of jij het ook wel actief volgt, alles wat je zegt klopt wel maar is niet echt gebaseerd op feiten, het zijn allemaal je eigen meningen.
Opmerkingen:
- Marianne Vos is onlangs geblesseerd geraakt en de vraag is nog maar of ze weer op tijd in topvorm is oftewel zo zeker is dat niet dat ze gaat winnen
- Cavendish wil zich volledig op de Spelen richten en zal wss maar enkele etappes in de tour gaan rijden en daarna afstappen (voor de bergen)
- Basso zal niet meedoen aan de Tour of iig niet als kopman dat is Niballi.
- Daarnaast kun je wel zeggen wie er momenteel in vorm zijn, maar het is juist een kwaliteit om nu niet in vorm te zijn en pas gedurende de tour je vorm te vinden, want zowat alle kanshebbers voor deze tour hebben niet gereden in de Giro omdat 2 grote rondes achter elkaar rijden cq winnen nagenoeg onmogelijk is gebleken, want je kunt je topvorm niet zolang vasthouden.

Het gaat niet alleen om de Tour. ;) Daarom zie ik Marianne als favoriet omdat ze alleen daar op gaat richten!
Als Ivan meedoet dan doet die niet mee als kopman maar hij zal altijd top 10 willen rijden!! En dat kan hij. ;)
0 Vind ik leuk's
Tour 2012 – Etappe 13: Een Franse renner wint Will it happen? No 1,20
De enige kanshebber voor Frankrijk is Rolland. Maar die moet blij zijn als die bij de top 10 komt. ;) ondanks ze goede optreden vorig jaar..
0 Vind ik leuk's
Het wordt moeilijk naar mijn idee voor Andy Schleck om de tour te winnen. Kijkend naar de afsluitende tijdrit van vorig jaar verloor hij zo`n 2.30 min op Evans over 41 km. (dit jaar zo`n 100 km tijdrit in de gehele tour).
5 bergetappes waarvan maar 2 finish bergop. waar Schleck tijd kan pakken is de etappe naar La Toussuire. Deze is dan ook maar 140 km lang waardoor iedereen nog fris zit dus de tijdsverschillen klein zullen zijn en de etappe naar Peyragudes is een etappe met een klim naar de top en de laatste kilometer zo goed als vlak. Ook deze etappe is kort met 143 km.
Ook zijn er een aantal middelmatige bergetappes met korte klimmen zoals de finish in Seraing. Hier is Evans ook de betere aankomer op de explosieve/korte aankomsten.
Zoals eerder gezegd zijn er veel tijdritkilometers. Zo`n 100 stuks. Het zal mij niks verbazen dat Andy in het geel start aan de afsluitende tijdrit van 53,5 km. Hier zal hij dan wel zo`n 2.30 tot 3.00 minuten voorsprong op Evans moeten hebben (terwijl er al een tijdrit is geweest over 41,5 km) om te kunnen winnen.
Het zal een spel worden tussen Evans, Wiggins en Schleck, misschien nog een Nibali erbij als die zich richt op de tour (mij even onbekend).
0 Vind ik leuk's
zeiksnor:
Het wordt moeilijk naar mijn idee voor Andy Schleck om de tour te winnen. Kijkend naar de afsluitende tijdrit van vorig jaar verloor hij zo`n 2.30 min op Evans over 41 km. (dit jaar zo`n 100 km tijdrit in de gehele tour).
5 bergetappes waarvan maar 2 finish bergop. waar Schleck tijd kan pakken is de etappe naar La Toussuire. Deze is dan ook maar 140 km lang waardoor iedereen nog fris zit dus de tijdsverschillen klein zullen zijn en de etappe naar Peyragudes is een etappe met een klim naar de top en de laatste kilometer zo goed als vlak. Ook deze etappe is kort met 143 km.
Ook zijn er een aantal middelmatige bergetappes met korte klimmen zoals de finish in Seraing. Hier is Evans ook de betere aankomer op de explosieve/korte aankomsten.
Zoals eerder gezegd zijn er veel tijdritkilometers. Zo`n 100 stuks. Het zal mij niks verbazen dat Andy in het geel start aan de afsluitende tijdrit van 53,5 km. Hier zal hij dan wel zo`n 2.30 tot 3.00 minuten voorsprong op Evans moeten hebben (terwijl er al een tijdrit is geweest over 41,5 km) om te kunnen winnen.
Het zal een spel worden tussen Evans en Schleck, misschien nog een Nibali erbij als die zich richt op de tour (mij even onbekend).

Ja idd,maar Schleck wordt beter met tijdrijden,hij doet der alles aan om beter te worden zei die laatst in een intervieuw. Even goed als Evans wordt die niet. Ik denk dat Evans dit jaar gaat tegen vallen..Hij is in Februari 35 geworden als ik me niet vergis..
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Tour 2012 – Etappe 13: Een Franse renner wint Will it happen? No 1,20
De enige kanshebber voor Frankrijk is Rolland. Maar die moet blij zijn als die bij de top 10 komt. ;) ondanks ze goede optreden vorig jaar..

Deze bet vind ik echt onzin. Maar 1,20 en het is helemaal niet zo zeker als een 1,20 odd lijkt. Rolland kan zeker een etappe winnen, Moncoutie een lange solo, Jeannesson opkomend talent, Voeckler, Turgot zijn gewoon mannen die een etappe kunnen winnen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.