Wedden op wielrennen 2017
Later vanavond volgt voorbeschouwing op de eerste etappe.
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/wielrennen/parijs-nice-algemeen-klassement-05-03-2017/
Voor vandaag was er veel twijfel over Froome als ultieme kanshebber voor het eindklassement, ook bij mij.
Na vandaag lijkt hij toch de grootste favoriet voor de eindzege. Hij reed een goede tijdrit, terwijl Quintana een matige tijdrit reed en zijn grootste knecht verloor (Valverde). Daarnaast hebben Contador en Porte al veel tijd verloren, wat moeilijk goed te maken zal zijn in het beperkte aantal bergritten.
Pick: Froome winner @1.85 (Unibet)
Deze quote is vandaag (slechts) gedropt van 2.20 naar 1.85.
Froome was inderdaad veel beter vandaag dan de rest maar ik "denk" niet dat Porte zich vol heeft gesmeten in deze tijdrit.
Porte blijft voor mij toch de grootste kanshebber om te winnen.
Maar het is koers en alles kan nog draaien, als je een slechte dag hebt in de bergen kan je minuten verliezen en kan je al meteen je klassementsambities opbergen, dat is voor iedereen zo, zowel voor Froome, Porte, Contador, Bardet,...
Ik sluit me daarbij aan. Meteen 0.35 van een odd af op basis van een tijdrit met ook nog eens bijzondere omstandigheden is wel erg veel. Porte heeft er waarschijnlijk wel alles uit proberen te halen, maar heeft gewoon nul risico durven nemen in de bochten, zeker met in het achterhoofd dat hij al wat pech heeft gekend in een grote ronde. Hetzelfde zal min of meer voor Contador gelden, die de laatste twee Tours natuurlijk ook is uitgevallen. Froome heeft het natuurlijk wel veel beter voor elkaar dan in de Dauphiné, maar uiteindelijk gaat het op klimmerscapaciteiten aankomen en daarvoor is het nog wat vroeg om hier conclusies aan te verbinden.
Ik ben het met jullie eens dat het echte werk nog moet komen en dat met name Porte nog voor veel gevaar zal zorgen. Er zijn echter (uit mijn hoofd) maar drie bergritten met finish bergop. Ik verwacht dat Froome opnieuw tijd zal pakken in de afsluitende tijdrit, daarnaast heeft hij vorig jaar aangetoond dat hij in de afdaling kan aanvallen (er zijn relatief veel finishes na een afdaling).
Etappe 1:
Izagirre > Valverde x1,57 [void]
Castroviejo > Sutterlin x1,70 [won]
Etappe 2:
Bevin > Zabel x1,62
Bevin heeft de laatste laten zien dat hij een sprint in huis heeft. Het is geen hoogvlieger, maar ik verwacht hem in de top 10-20. Zabel daarentegen zal het werk voor Kristoff moeten opknappen. Verwacht Zabel dan ook niet vooraan.
Swift > Pasqualon x1,45
Zelfde verhaal als hierboven. Ik verwacht dat Wanty de kaart van Vanspeybrouck trekt en Swift voor UaE het eindstation is. Swift tussen de 5-15 en Pasqualon zie ik niet in de top 15 rijden normaliter.
Reden:
Zelfde scenario als vorig jaar in de Tour voor Cavendish, voorjaar vol problemen maar top tijdens de Tour. Vorig jaar wist Cavendish de eerste 3 spurtritten allemaal te winnen, ook toen werd hij niet bij de favorieten gezien omwille van ziekte of blessures. Ik vind het de gok waard aangezien ik de odd veel te hoog vind. Kittel wist al vaker een spurt te verneuken en ik hoop daar dan morgen ook op.
Goede tijdrit gereden, dicht bij Thomas gebleven.
Misschien is het wishful thinking, maar waarom zouden mannen als Boasson Hagen (ja hij rijdt in dienst van Cav) en Martin niet een jacht proberen op het geel vandaag? MArtin heeft het al eens eerder geflikt, en vandaag winnen @ 200+ is wel een eurootje waard.
Hallo jongens,
Ik heb vandaag dus live ingezet op de tdf, ik heb ingezet dat simon yates een betere klassering zou halen dan nairo quintana ( yates werd 9de, quintana 11 de), maar nu komt de grap, unibet doet gewoon doodleuk mijn bet voiden?
En dan vraag ik waarom, krijg je een onzin verhaal met dat de odds niet goed stonden. De odds live waren 2,7 voor yates en 1,55 zoiets ( ik weet ook niet meer precies) voor quintana. Wat is er verkeerd aan deze odds????? Quintana is de favoriet en yates de underdog, pre match waren de odds ook iets van 2,5 yates en 1,5 voor quintana.
Dus wat is dat voor geluul dat die odds niet klopten, die kloppen juist wel, ken iemand mij helpen want dit voelt gewoon als diefstal.
Ik kan geen foto toevoegen van de bet, als iemand weet hoe dit werkt dan doe ik dit
mvg
danny
Als die odds zo stonden nadat Quintana moest lossen, kloppen ze niet. Alleen is het een beetje flauw van Unibet om de bet te voiden. Weet niet wat je eraan kunt doen verder.
@futre, dit is toch gewoon een vieze actie van unibet, in mij ogen is dit een vorm van diefstal. Ik had gewoon een gevoel van quintana gaat zo passen, hij is heel de tour al zwak, ik dacht dat moment komt nu ook wel. Op die gedachte had ik mijn bet op yates gebaseerd.
Tja diefstal kun je het noemen, maar unibet heeft dit gewoon allemaal in hun regels staan. Daardoor is er gewoon niks tegen te beginnen helaas.