Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen 2017

Voorbeschouwing AK Paris-Nice staat online.

Later vanavond volgt voorbeschouwing op de eerste etappe.

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/wielrennen/parijs-nice-algemeen-klassement-05-03-2017/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfutre in 4-03-2017 20:22 Overige sporten en evenementen
in 4-03-2017 20:22 Overige sporten en evenementen
190 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor de afsluitende tijdrit:

Izagirre @6,50 (Kroon)

Izagirre voor Oliveira + Spilak voor Caruso, samen @2,17 (William Hill)

Hier de gehele voorbeschouwing:

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/wielrennen/tour-de-suisse-etappe-9-18-06-2017/
0 Vind ik leuk's
^
Geen succes helaas. AK-bet Kruijswijk @7,50 wel binnen.
0 Vind ik leuk's
Iemand al Tour de France betjes?

Klassementsbet:
Zelf heb ik Movistar to win team classification. @ 2.25

De grootste uitdager van Movistar is team Sky, wie met Landa en Thomas met twee Giro rijders aan de start komt. Wout Poels missen ze, al zie ik in Henao een goede vervanger. Toch acht ik het collectief van Sky dit jaar minder dan vorig jaar (toen ze het klassement ook niet wonnen).

Bij Movistar is Valverde in de vorm van zijn leven en is Quintana natuurlijk altijd een gevaar. Met Herrada en Erviti hebben ze ook redelijk frisse mannen die ook hoog in het klassement kunnen eindigen. Dan vergeet ik nog even Amador, maar hij reed, net als Landa en Thomas, de Giro.

Andere teams zie ik niet als uitdager, omdat de 3de renner van elk team in kwaliteit gewoon minder is.

Proloog:
De bookies kunnen niet om T. Martin en Roglic heen. Zelf denk ik dat dat terecht is. Wat denken jullie van 1.50 voor beide om op het podium te eindigen? Voor mijn gevoel is het redelijk short, maar zie ook niet in wie er dan wel op het podium moet staan aanstaande zaterdag.
0 Vind ik leuk's
de lekkerste salad ???? tomat ???? onion van het forum
Kung zie ik ook nog wel als een kanshebber voor de proloog.
0 Vind ik leuk's
saladtomatonion:

Klassementsbet:

De grootste uitdager van Movistar is team Sky, wie met Landa en Thomas met twee Giro rijders aan de start komt. Wout Poels missen ze, al zie ik in Henao een goede vervanger. Toch acht ik het collectief van Sky dit jaar minder dan vorig jaar (toen ze het klassement ook niet wonnen).

Bij Movistar is Valverde in de vorm van zijn leven en is Quintana natuurlijk altijd een gevaar. Met Herrada en Erviti hebben ze ook redelijk frisse mannen die ook hoog in het klassement kunnen eindigen. Dan vergeet ik nog even Amador, maar hij reed, net als Landa en Thomas, de Giro.

Andere teams zie ik niet als uitdager, omdat de 3de renner van elk team in kwaliteit gewoon minder is.

Proloog:
De bookies kunnen niet om T. Martin en Roglic heen. Zelf denk ik dat dat terecht is. Wat denken jullie van 1.50 voor beide om op het podium te eindigen? Voor mijn gevoel is het redelijk short, maar zie ook niet in wie er dan wel op het podium moet staan aanstaande zaterdag.

Als je andere teams niet als uitdager ziet dan is er in jouw ogen een surebet te kennen. Namelijk: Movistar @2,40 en Team Sky 3,50.
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!
saladtomatonion:

Klassementsbet:

Proloog:

Movistar zou ik niet spelen.

Deze tip is van een van de beste cycling punters op het internet:
William Hill-> Tour of France - Team Classification -> Sky Team win@3,25 stake 1 (@3,2 Bet365)

Movistar a ganado esta clasificación los 2 últimos años a pesar de que Sky tuviera un equipo más fuerte pero este año creo que la carrera se disputará de forma diferente. Sky meterá a corredores en las escapadas, cosa que no hemos visto en los últimos años. Con un recorrido tan abierto su estrategia de subir los puertos a ritmo no les conviene tanto y usarán una estrategia más agresiva. Tienen grandes corredores para ello que suben y bajan bien los puertos como Thomas, Landa o Kwiatkowski que pueden hacer daño tanto en subidas como en bajadas.

Movistar has won this classification in the last 2 years even if Sky team had a stronger team but I think that this year the race will be different. Sky will put some riders in the breakaways in the mountain stages, thing that we have not seen these last years. With an open route the strategy of climbing in a high pace in the bunch may not be good for them and they can use a more aggressive strategy. They have great riders for that that go well uphill as well as downhill like Thomas, Landa or Kwiatkowski that can play a main role.
0 Vind ik leuk's
yonkoofc:

Als je andere teams niet als uitdager ziet dan is er in jouw ogen een surebet te kennen. Namelijk: Movistar @2,40 en Team Sky 3,50.

AG2R staat terecht op plek 3, maar dan is het speculeren over hoe Latour en Frank het gaan doen en in hoeverre zij Bardet kunnen en moeten bijstaan natuurlijk. Op papier lijken deze namen het toch wel af te leggen tegen die van Sky en Movistar.

bassiee:

Movistar has won this classification in the last 2 years even if Sky team had a stronger team but I think that this year the race will be different. Sky will put some riders in the breakaways in the mountain stages, thing that we have not seen these last years. With an open route the strategy of climbing in a high pace in the bunch may not be good for them and they can use a more aggressive strategy. They have great riders for that that go well uphill as well as downhill like Thomas, Landa or Kwiatkowski that can play a main role.

Interessant. Neemt hij in deze uitleg ook mee dat dit eigenlijk de Movistar strategie is? Ik denk dat je er op mag rekenen dat als er Sky renners in de kopgroep zitten Movistar meespringt. Wellicht is het dan Landa, Thomas, Kwiatkowski versus Erviti, Amador, Betancur en Herrada.

Wat jij?
0 Vind ik leuk's
de lekkerste salad ???? tomat ???? onion van het forum
saladtomatonion:
yonkoofc:

AG2R staat terecht op plek 3, maar dan is het speculeren over hoe Latour en Frank het gaan doen en in hoeverre zij Bardet kunnen en moeten bijstaan natuurlijk. Op papier lijken deze namen het toch wel af te leggen tegen die van Sky en Movistar.

bassiee:

Interessant. Neemt hij in deze uitleg ook mee dat dit eigenlijk de Movistar strategie is? Ik denk dat je er op mag rekenen dat als er Sky renners in de kopgroep zitten Movistar meespringt. Wellicht is het dan Landa, Thomas, Kwiatkowski versus Erviti, Amador, Betancur en Herrada.

Wat jij?

Mi scusi, heb te weinig verstand van wielrennen:p
0 Vind ik leuk's
Ik speel sowieso movistar.
0 Vind ik leuk's
.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.