Wedden op wielrennen 2017
Later vanavond volgt voorbeschouwing op de eerste etappe.
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/wielrennen/parijs-nice-algemeen-klassement-05-03-2017/
De Tour de Pologne begint zaterdag. Hier de voorbeschouwing op het AK.
Er zijn volop koersen momenteel. Zondag wordt in Engeland een klassieker verreden. Hier de voorbeschouwing.
Tevens is er zondag de tweede etappe in de TdP.
Voor de London-Surrey Classic:
Van Baarle @67
Arndt @67
Vliegen @126
Van Hooydonck @251
Langeveld @401
In de Tour de Pologne hebben de vluchters woensdag een kans. Hier de voorbeschouwing.
In de BB Tour begint het parcours stilaan lastiger te worden. Hier de voorbeschouwing op de vijfde etappe, die verreden wordt in Limburg.
Froome wint de Vuelta: No @1,90
Een grote ronde winnen is zeer lastig. Drie weken lang op de fietsen, proberen om niet te vallen en keihard de berg omhoog racen om jezelf goed in het klassement neer te zetten. Die prestatie 1 keer leveren in een jaar is grandioos. Maar die prestatie twee keer leveren met een tussenpauze van 25 dagen? Dat zou in mijn ogen, in deze tijd (lees: dopingvrij?) helemaal onmogelijk zijn. Daarnaast zijn er in mijn ogen nog een aantal redenen waarom Froome deze ronde niet gaat winnen. Het deelnemersveld is zo ongelooflijk sterk dit jaar dat een slechte dag keihard wordt afgestraft. Daarbij zijn er dit jaar een flink aantal finishes bergop wat het klassement volledig op zijn kop kan zetten. En een ongeluk/val zit in een klein hoekje.
Ik zie Froome geen twee grote rondes elkaar winnen, helemaal niet met dit sterke deelnemersveld. In mijn ogen staat deze cotering daarom veel te hoog. Eens?
Bora voor Aqua Blue @1,71.
Bora voor Aqua Blue @1,71.
Winst.
Voor de tweede etappe: Blythe top-3 @5,00.