Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat denken jullie voor morgen K-B-K?
0 Vind ik leuk's
Zal sprinten worden morgen en cav zit goed, dus aan hem geef ik toch wel de beste kansen, anders hopelijk Tom zelf :p
0 Vind ik leuk's
Top dat Offredo en Burghardt gisteren goed gingen, ook Stannard nog single meegespeeld met Arie.

Kuurne-Brussel-Kuurne

De kans op een solowinnaar is inderdaad bijzonder klein, maar een sprint met een klein groepje is nog best mogelijk en als de koers hard wordt gemaakt, vrees ik voor Cavendish. Slechts 3 vd laatste 10 edities werden beslist in een massasprint...

2014: Boonen wint sprint in groepje van 10
2013: niet verreden
2012: Cavendish wint pelotonsprint
2011: Sutton (peloton)
2010: Traksel klopt Flens en Stannard (bizarre weersomstandigheden)
2009: Boonen wint sprint van kleine groep

De bookmakers waar ik speel hebben nog geen odds, maar ik hoop dat ze in de lijn van PaddyPower gaan zitten:

Bouhanni 1.66 - Coquard 2.10
Hofland 1.66 - Pelucchi 2.10
Vanmarcke 1.83 - Van Avermaet 1.83
Bennett 1.83 - Theuns 1.83
Trentin 2.62 - Van Asbroeck 1.44
Kristoff 1.66 - Cavendish 2.10

Hofland start niet, dus Van Asbroeck zal spurten en met het gegeven dat Trentin Cavendish en Boonen voor zich moet dulden, hoef je geen hoge klassering te verwachten. Goed voor in een combi, singles zou ik Van Avermaet en Bennett zeker aandurven.

Een bet op de winnaar waag ik me niet aan...
0 Vind ik leuk's
Morgen Strade Bianchi, een van de mooiere klassiekers die helaas op zaterdag gereden wordt. Sterk deelnemersveld met topfavorieten als Sagan, Cancellara, Valverde en ook Stybar in mijn ogen. Op unibet een hoop matchups en ik heb gespeeld:

Pozzato - Visconti @1,75
Van Avermaet - Vanmarcke @1,65
Samen @2,89

Singel:
Stybar - Valverde @2,40

Las ook dat Cancellara de laatste weken ziek geweest was, maar ik weet niet in hoeverre dit waar is. Laat spelen voor de ritwinst links liggen, maar misschien dat ik nog een gokje op Pozzato top 3 neem @11. Even kijken nog.
0 Vind ik leuk's
Snap wel dat je Pozzato pakt gezien zijn huidige vorm. Verwacht eigenlijk wel veel van Vanmarcke (ook al presteert ie doorgaans veel minder als het niet over kasseien gaat). Unibet heeft ze behoorlijk strak gekozen, deze speel ik zelf:

Gatto - Gavazzi @1.80
Martens - Oss @2.10
Battaglin - Felline @1.95

Alles single en nog een funbetje op Giampaolo Caruso @51
0 Vind ik leuk's
Heb Caruso en Pozzato beide top 3 genomen als gokje @13 en @11. Oss voor Martens vind ik nog wel lastig. Dit soort aankomsten zijn in het voordeel van Martens alleen weet ik niet hoe die over de kasseien is. Vanmarcke is geen heuveltype en het zal me daarom niks verbazen als Lotto Martens ook wat credit geeft. Vanmarcke zal dit meer als voorbereiding op volgende klassiekers zien denk ik.
0 Vind ik leuk's
Ik heb Oss van Martens gepakt, omdat Lotto-Jumbo maar met vijf renners van start is gegaan. Daarvan zie ik Flens en Wagner snel afhaken en Vanmarcke zal ook op zijn eigen kansen letten (wat hij precies dit moment doet ;) ), dus Martens moet het zelf uitzoeken en Oss kan behoorlijk rap zijn (zeker in zulke Italiaanse wedstrijden).

Ik zie dat Unibet live bets aanbiedt, dus houdt die goed in de gaten, want Unibet wil nog wel eens traag reageren op veranderingen in de koers...
0 Vind ik leuk's
Ik heb Cancellara voor Van Avermaet gepakt @1.95. En Stybar winst @3.75

edit: Net op dat moment wordt Cancellara gelost....
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook Stybar winst gepakt. Prachtige koers !
0 Vind ik leuk's
robs234:

Gatto - Gavazzi @1.80
Martens - Oss @2.10
Battaglin - Felline @1.95

En Stybar winst. Helaas op precies het verkeerde moment Cancellara gepakt...
Al met al een schitterende koers en positief resultaat
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.