Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat scheelde tienden van seconden, pfff. Van Garderen net voor Porte. Chavanel wel ruim voor Vandewalle (y)
0 Vind ik leuk's
robs234:
Dat scheelde tienden van seconden, pfff. Van Garderen net voor Porte. Chavanel wel ruim voor Vandewalle (y)

is van garderen er nu net voor of achter porte? ik hoop ervoor
0 Vind ik leuk's
High stake Dennis top-3 @3.75 heeft goed uitgepakt. Snapte uberhaupt niet waarom die zo hoog lag..

0 Vind ik leuk's
Ik had Kwiatkowski winst in combinatie met Van garderen voor Porte en Chavanel voor Vandewalle. Bedankt voor de tips Rob, was nog zeer spannend met Van garderen. :D
0 Vind ik leuk's
Net voor, inderdaad. 13e Van Garderen, 14e Wiggins, 15e Porte.

Swannabe en ferriebodde: goed ingezien met Dennis en mooie quote ook voor die top-3, klasse beter dan Jungels
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips Rob (y) op naar meer
0 Vind ik leuk's
jep thx voor de tips robs
ik had ook chavanel voor vandewalle in combi met boom voor van baarle gepakt
daarnaast ook T martin top 3 binnen
0 Vind ik leuk's
Ik had gehoopt dat unibet Greipel nog steeds als favoriet zag, maar helaas, dus de odd voor Kristoff winst ligt me te laag. Zeker omdat er veel (goed) sprintersvolk aanwezig is.

De h2h's zijn behoorlijk scherp gezet door unibet. Deze twee vind ik nog wel de moeite waard (single). Natuurlijk is er altijd het risico van valpartijen dus houd ik de stakes beperkt.

S. Dumoulin - Breschel @1.85

Coquard - Hutarovich @1.75

Samuel Dumoulin heb ik hoger zitten dan Breschel als de rit gewoon vlak is. Daarnaast is Dumoulin echt zo'n renner die vooral in Franse wedstrijden goed uit de voeten komt en hij won een week geleden weer eens een koers (Drôme Classic). Die overwinning zal zeker vertrouwen hebben gegeven, want hij stond al ruim anderhalf jaar droog.
De odd voor Coquard vind ik aan de hoge kant. Coquard is een groot talent en kan op een goede dag hier meedoen om de zege, terwijl Hutarovich in dit sprintersveld blij mag zijn als ie de top-10 haalt.

De rest is me om het even. Demare kan zomaar voor Bouhanni eindigen en andersom, Nizzolo en Bonifazio same story, etc.
0 Vind ik leuk's
Coquard 3de :) mooi voor Hutarovich :)

Nu uitslag afwachten voor Dumoulin vs Breschel
0 Vind ik leuk's
Pff, Dumoulin stelt me teleur, gewoon achter ploeggenoot Bakelants... Breschel 18e, niets bijzonders
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.