Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Waarom zou je die 2e pakken als die eerste precies hetzelfde is met een hogere odd?
Ik vind Wawrinka helemaal niet zo goed in vorm. Die eerste halve finale was gewoon bagger qua niveau. Ik zeg Djoko set handicap -1,5 @1,32.
sirtinus:
Ik vind Wawrinka helemaal niet zo goed in vorm. Die eerste halve finale was gewoon bagger qua niveau. Ik zeg Djoko set handicap -1,5 @1,32.
Met alle respect: dan geloof ik niet dat jij hebt gekeken naar Wawrinka dit toernooi. Speelt tot nu toe een zeer sterk toernooi, met knappe 3-0 overwinningen tegen Federer en Simon. Daarnaast versloeg hij publiekslieveling Tsonga (die daarvoor Nishikori en Berdych versloeg) in 4 sets.
Ik zoek naar bets met value, dan is Djokovic -1.5 @1.32 in mijn ogen bijna niks.
Misschien had ik het anders moeten zeggen, ik vind Wawrinka niet in een vorm waarbij hij het Djoko lastig kan maken. En ik speel graag money doublers en dan zijn dergelijke odds prima. Ieder zijn eigen ding natuurlijk.
Ik speel de finale in Manchester op Groth. Vandaag ging het niet vanzelf, maar de rest ging easy. Saville is een goede speler maar veel minder steady in zijn service. Daarnaast al 2x op achterstand gekomen en met moeite gewonnen. Als ik deze goed heb ben ik foutloos gebleven op het gras in Manchester.
Ik speel de finale in Manchester op Groth. Vandaag ging het niet vanzelf, maar de rest ging easy. Saville is een goede speler maar veel minder steady in zijn service. Daarnaast al 2x op achterstand gekomen en met moeite gewonnen. Als ik deze goed heb ben ik foutloos gebleven op het gras in Manchester.
Mahut en Herbert binnen Groth set en een break voor... nu Djokovic winnen met 3-0 of 3-1 en dan ben ik dik tevreden.
jappindo:
Djokovic - Wawrinka
Total sets over 3.5 @1.88 (Unibet)
Wawrinka set handicap +2.5 @1.75 (Unibet)
Wawrinka to win @6.80 (Betfair)
Total games over 37.5 @2.07 (Unibet)
Wawrinka +6.5 @2.16 (Betfair)
Wawrinka speelt heel erg sterk momenteel. Djokovic zal 3 dagen achter elkaar op de baan staan. Ik kan me niet voorstellen dat Djoko met 3-0 gaat winnen van een Wawrinka in deze vorm. En ik vind dat Wawrinka veel te hoog staat, dus die pak ik ook.
Djokovic - Wawrinka
Wawrinka speelt heel erg sterk momenteel. Djokovic zal 3 dagen achter elkaar op de baan staan. Ik kan me niet voorstellen dat Djoko met 3-0 gaat winnen van een Wawrinka in deze vorm. En ik vind dat Wawrinka veel te hoog staat, dus die pak ik ook.
BAM Stan pakt set 2, goed voor de bets!
Hij staat heel goed partij te geven ja. De laatste opslagen niet in de problemen geweest en in elke servicegame van Djoko krijgt hij kansen.
jappindo:
Djokovic - Wawrinka
Djokovic - Wawrinka
KOEKKOEK
Prachtige resultaten je was dit toernooi heel goed qua voorspellingen, bravo!