Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ajay070:
Prachtige resultaten je was dit toernooi heel goed qua voorspellingen, bravo!
Prachtige resultaten je was dit toernooi heel goed qua voorspellingen, bravo!
Thanks, was inderdaad een zeer winstgevend toernooi!
Shvedova Y. (Kaz) - Erakovic M. (Nzl)
Pick: over 21,5 @ 1,87
Vond gister Shvedova goed spelen tegen Bouchard, die ze met 2-1 dan ook versloeg, wat weinig mensen verwacht hadden. Ze voelt zich goed op gras zei ze dan ook: '"I'm happy I managed to adapt to the grass today - on Sunday I just finished the final of doubles in Roland Garros," Shvedova said after the match. "It was a good match. It wasn't easy - she's playing well, and she was playing very well in the second and third set. But I got all my energy together from deep inside myself, and I just kept going. In the end everything was working for me. I'm really happy." Erakovic is misschien favoriet maar met der sterke service verwacht ik een aardige strijd hier, waar over 21,5 leuk te spelen lijkt.
Ook Krajicek mag denk niet onderschat worden vanmiddag, over 20,5 @ 1,83 is nog een lage line denk ik, waar de over prima te spelen is. Ben geen grote tennis kenner maar dit lijkt wel goed te spelen.
Pick: over 21,5 @ 1,87
Vond gister Shvedova goed spelen tegen Bouchard, die ze met 2-1 dan ook versloeg, wat weinig mensen verwacht hadden. Ze voelt zich goed op gras zei ze dan ook: '"I'm happy I managed to adapt to the grass today - on Sunday I just finished the final of doubles in Roland Garros," Shvedova said after the match. "It was a good match. It wasn't easy - she's playing well, and she was playing very well in the second and third set. But I got all my energy together from deep inside myself, and I just kept going. In the end everything was working for me. I'm really happy." Erakovic is misschien favoriet maar met der sterke service verwacht ik een aardige strijd hier, waar over 21,5 leuk te spelen lijkt.
Ook Krajicek mag denk niet onderschat worden vanmiddag, over 20,5 @ 1,83 is nog een lage line denk ik, waar de over prima te spelen is. Ben geen grote tennis kenner maar dit lijkt wel goed te spelen.
Zonder dalen geen pieken!
Baghdatis wint van Nadal @4. Nadal is slecht in vorm, presteert al jaren niks meer op gras en Baghdatis is een aardige grasspeler. Low stake pak ik hem.
Ik had vandaag 9 uit 10 goed :) Alleen Saville fout maar die heeft me vorige week 5x geholpen.
Rojer/Tecau, Vanderweghe, Muller, Troicki, Gonzales, Cecchinato, Fratangelo, Montanes, Cervantes allemaal bedankt :)
Rojer/Tecau, Vanderweghe, Muller, Troicki, Gonzales, Cecchinato, Fratangelo, Montanes, Cervantes allemaal bedankt :)
sirtinus:
Ik had vandaag 9 uit 10 goed :) Alleen Saville fout maar die heeft me vorige week 5x geholpen.
Bedankt dat je ze ook allemaal van te voren tipt!
Heren help !!
Hoe kan ik mij het beste verzekeren morgen, ik heb mijn combo bijna compleet op 1 wedstrijd na.... Konta
Ze heeft vandaag set 1 en 2 gespeeld, set 1 ging nog wel maar set 2 ze kwam 5-2 voor en kon uit serveren ... won ze de set nog met 4-6 en werd zelfs in haar laatste serves game nog deuce...
Nu gaat het morgen verder en ik wil me toch graag verzekeren maar mijn vraag wat is nu de beste optie ?
Heb deze combo + ook nog single bet geplaatst toen ze in de 2de set ging breaken.
Inzet combo: 11,81 --> uitbetaling bij winst 179.72
Inzet single: 74.80 --> uitbetaling bij winst 133.89
totale inleg 86.61, totale mogelijk uitbetaling 313.61
http://gyazo.com/d6f65d18e0aeb898304f95c5911956b2
Hoe kan ik mij het beste verzekeren morgen, ik heb mijn combo bijna compleet op 1 wedstrijd na.... Konta
Ze heeft vandaag set 1 en 2 gespeeld, set 1 ging nog wel maar set 2 ze kwam 5-2 voor en kon uit serveren ... won ze de set nog met 4-6 en werd zelfs in haar laatste serves game nog deuce...
Nu gaat het morgen verder en ik wil me toch graag verzekeren maar mijn vraag wat is nu de beste optie ?
Heb deze combo + ook nog single bet geplaatst toen ze in de 2de set ging breaken.
Inzet combo: 11,81 --> uitbetaling bij winst 179.72
Inzet single: 74.80 --> uitbetaling bij winst 133.89
totale inleg 86.61, totale mogelijk uitbetaling 313.61
http://gyazo.com/d6f65d18e0aeb898304f95c5911956b2
Als ik het goed begrijp kan je 313,61 euro winnen als Konta wint.
Het ligt eraan hoe je het wilt verzekeren, denk je dat Konta nog een goeie kans maakt zou ik minder verzekeren dan als je denkt dat ze een slechte kans maakt, dit is natuurlijk logisch. Of wil je je zo verzekeren zodat je een vast bedrag wint ongeacht de uitslag? Dan kan ik je helpen, alleen kan ik de odd van Konta op dit moment niet vinden, wat is die op dit moment?
Het ligt eraan hoe je het wilt verzekeren, denk je dat Konta nog een goeie kans maakt zou ik minder verzekeren dan als je denkt dat ze een slechte kans maakt, dit is natuurlijk logisch. Of wil je je zo verzekeren zodat je een vast bedrag wint ongeacht de uitslag? Dan kan ik je helpen, alleen kan ik de odd van Konta op dit moment niet vinden, wat is die op dit moment?
Ik kan hem nu nergens vinden maar volgens mij stond die ongeveer op 1.96 wat dus ongeveer neerkomt op 90,- inzetten...
arubart:
Ik kan hem nu nergens vinden maar volgens mij stond die ongeveer op 1.96 wat dus ongeveer neerkomt op 90,- inzetten...
Als de odd 1,96 moet je 90,22 euro inzetten om je eigen inzet te verzekeren. Hierdoor kan je dus niks meer verliezen, je winst zal dan 136,78 zijn als Konta wint. Wat je ook kan doen is het volgende: 160 euro op Monica Puig zetten. Hierdoor maak je sowieso 67 euro winst, ongeacht het resultaat.
Als je denkt dat Monica Puig gaat winnen kan je het volgende doen: 227 euro op monica puig zetten. Als Konta dan wint verlies je niks, maar win je ook niks. (hetzelfde bij situatie 1 maar dan andersom) en dan win je 131,31 als Puig wint. Je kan er natuurlijk ook tussenin zitten.
De keuze ligt bij jou....
Nog even kort samengevat:
Als je denkt dat Konta wint: 90,22 inzetten op Puig.> Potentiele winst 136,78 euro
Als je het echt niet weet: 160 euro inzetten op Puig.> Winst 67 euro
Als je denkt dat Puig wint: 227 euro inzetten op Puig.> Potentiele winst 131,31 euro
Thanks Elnino,
Ga het zometeen eens aankijken en beslissen wat ik doe, zal de uitkomst van mijn acties hier neerzetten.
Ga het zometeen eens aankijken en beslissen wat ik doe, zal de uitkomst van mijn acties hier neerzetten.