Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hardste service Tsonga lijkt ook free money.
0 Vind ik leuk's
Ik ben deze week nog foutloos op het gras van Manchester. Vandaag de combi Groth-Saville @2,49.
Saville is een goede grasspeler net als zijn tegenstander, maar Klein is vooral op een niveau lager goed op dreef. Saville pakte gisteren Falla en maakte in de eerste ronde ook al indruk. Groth is heel steady en zijn tegenstander is geen lekkere grasspeler. odds staan redelijk hoog.

Ramos vs Cervantes is in mijn ogen een 50/50 duel dus de odd voor Cervantes @2,70 is aan de hoge kant en veel value. Misschien interessant om los te spelen.

0 Vind ik leuk's
Waar kun je de stats zien van die aces ?
Misschien is het ook interessant om te kijken wie de meest aces tegen kreeg ? icm wie de meeste aces slaat ?

Misschien dat de returns dan toch nog interessant zijn ?
0 Vind ik leuk's
sirtinus:
Hardste service Tsonga lijkt ook free money.

[I]Tsonga Highlights
•Big first serve - 43 aces - 81% first serve points won - 140 mph top speed[/I]

[I]Wawrinka Highlights

•Big but inconsistent first serve - 38 aces - 81% 1st serve points won - 136 mph top speed - but has hit just 50% of his 1st serves in play - strong 2nd serve has helped this (57% 2nd serve points won) - broken just 6 times[/I]

http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2015/06/22/Roland-Garros-SF-IBM-Preview-Tsonga-Wawrinka.aspx

===
Valt dan nog wel mee het verschil toch??
0 Vind ik leuk's
Nu 217-219 voordeel van Wawrinka
0 Vind ik leuk's
Oef, ja die gaat niet best. Maar waar kan ik hardste service zien?
0 Vind ik leuk's
sirtinus:
Ik ben deze week nog foutloos op het gras van Manchester. Vandaag de combi Groth-Saville @2,49.
Saville is een goede grasspeler net als zijn tegenstander, maar Klein is vooral op een niveau lager goed op dreef. Saville pakte gisteren Falla en maakte in de eerste ronde ook al indruk. Groth is heel steady en zijn tegenstander is geen lekkere grasspeler. Odds staan redelijk hoog.

Ramos vs Cervantes is in mijn ogen een 50/50 duel dus de odd voor Cervantes @2,70 is aan de hoge kant en veel value. Misschien interessant om los te spelen.

Heb de bovenste combi meegespeeld, top man.
0 Vind ik leuk's
Tsonga had in ieder geval de hardste service :) Hoeveel weet ik niet.
0 Vind ik leuk's
sirtinus:
Tsonga had in ieder geval de hardste service :) Hoeveel weet ik niet.
220 voor Tsonga, 219 voor Wawrinka als ik het goed heb onthouden
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.