Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Sterk, Tim! Djokovic op dit moment heer en meester in de tenniswereld
Ivanovic-Safarova Safarova to win @1.70
Wat denken jullie hiervan? :)
wie niet waagt, wie niet wint!
fifaking14:
Als ik moest kiezen zou ik ook Safarova zeggen.
Erg stabiel dit toernooi en nog geen set verloren en dat tegen niet de makkelijkste tegenstanders. Lisicki, Sharapova en een goed spelende Muguruza.
Safarova moeilijk te breaken terwijl Ivanovic toch al regelmatig een set en veel breaks tegen heeft gehad terwijl ik vind dat Ivanovic toch makkelijkere tegenstanders heeft gehad.
Ik heb Safarova gespeeld aan @5,5 om RG te winnen. Met haar snelle voetenwerk kan ze in een eventuele finale wel wat doen tegen de harde slagen van Williams!
theeraser1:
Ik heb Safarova gespeeld aan @5,5 om RG te winnen. Met haar snelle voetenwerk kan ze in een eventuele finale wel wat doen tegen de harde slagen van Williams!
Als het Williams wordt die in de finale komt, ik acht Bacsinszky niet kansloos tegen Williams en heb daarom een gokje genomen dat Bacsinszky van Williams wint @ 5.90 met een lagere inzet tegenbet @ 3.80 dat als Williams met 2-1 wint dat ik dan mijn inzet + kleine winst terugkrijg aangezien Williams toch al veel sets verloren heeft dit toernooi en ik Bacsinszky niet met 2-0 onderuit zie gaan. € 35,00 @ 5.90 Bacsinszky winst en ik kan 200 euro krijgen (€ 150 winst) en € 15,00 @ 3.80 dat het 2-1 voor Williams wordt en dan kan ik € 57,00 terugkrijgen (€ 7,00 winst).
Qua stats zou Safarova de logische winnaar zijn tegen Ivanovic. Ik heb echter het gevoel dat Ivanovic gaat winnen. Nevermind, ik ga voor over 2.5 sets @2.18
Bij Williams-Bacsinszky verwacht ik een spannende wedstrijd. De wedstrijd tegen Errani vandaag heeft Williams wat meer vertrouwen gegeven, maar dat was meer door een dramatisch serverende Errani. Williams is al eerder niet sterk gebleken in de eerste set, dus ik speel: 1e set Bacsinszky +2.5 games @1.83
Bij Williams-Bacsinszky verwacht ik een spannende wedstrijd. De wedstrijd tegen Errani vandaag heeft Williams wat meer vertrouwen gegeven, maar dat was meer door een dramatisch serverende Errani. Williams is al eerder niet sterk gebleken in de eerste set, dus ik speel: 1e set Bacsinszky +2.5 games @1.83
Ik speel morgen sowieso Cervantes en Groth in combi @2,06.
Groth speelt graag op gras omdat zijn service goed door komt. Speelde vandaag ook goed en had geen kind aan zijn tegenstander. Wang speelde niet best en had het heel zwaar tegen een britse laagvlieger. Cervantes is in super vorm op gravel en good old Dancevic lijkt me geen enkele bedreiging.
Groth speelt graag op gras omdat zijn service goed door komt. Speelde vandaag ook goed en had geen kind aan zijn tegenstander. Wang speelde niet best en had het heel zwaar tegen een britse laagvlieger. Cervantes is in super vorm op gravel en good old Dancevic lijkt me geen enkele bedreiging.
Voor morgen wat tennis tips: Jo Wilfried Tsonga slaat meer aces dan Wawrinka @1,65
Als je naar de cijfers van de laatste 3 wedstrijden op RG kijkt.
Zie je dat Tsonga al 3 maal meer aces heeft geslagen dan Wawrinka (Tsonga 11-13-10=34) en Wawrinka (8+5+4=17) :)
Als je naar de cijfers van de laatste 3 wedstrijden op RG kijkt.
Zie je dat Tsonga al 3 maal meer aces heeft geslagen dan Wawrinka (Tsonga 11-13-10=34) en Wawrinka (8+5+4=17) :)
In totaal heeft Wawrinka wel maar vijf aces minder geslagen dan Tsonga dit toernooi.