Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
Ik volg zelf het tennis redelijk, gebruik vooral tips van andere tennistippers.
Voor vandaag zie ik veelal de volgende tips voorbij komen:
Paul Jubb win @3,3 / +1.5 set @1,8
Cecchinato win @2,8
Opelka win @2,4
Klahn win @2,6
Gezien de odds lijkt mij dit zeker value. Zijn er nog tennistippers hier die zich hierin kunnen vinden? En zijn er nog eventueel andere tips? Wat spelen jullie zoal vandaag op deze drukke tennisdag.
Bedankt Kreggie, speel de laatste drie met je mee!
Vandaag een mooie tennisdag met 3 ATP/WTA-toernooien en de start van het kwalificatietoernooi van Wimbledon voor de mannen.
- Bachinger @ 1.65 (Unibet, medium) (vs. Napolitano) Bachinger Meer ervaring op gras.
- Humbert - 1.5 sets @ 2.06 (Unibet, medium) (vs Delbonis) Humbert onervaren op gras, maar heeft alles in zich om hier op te excelleren, Delbonis echte gravelspeler en een record van 0-8 op gras.
- Suarez Navarro - 3.5 games @ 1.85 (Unibet, medium) (vs. Zidansek) Beide gravelspeelsters, maar Suarez Navarro heeft zich ook bewezen op andere ondergronden.
- Sevastova - 1.5 sets @ 1.81 (Unibet, medium) (vs. Gavrilova) Sevastova veel variatie, gaat Gavrilova weinig ritme geven.
- Buzarnescu @ 2.85 (Unibet, low) (vs. Ostapenko) Ostapenko onterecht de grote favoriet na twee prima partijen vorige week. Buzarnescu sterk grasseizoen in 2018.
Combimateriaal
- Barrere @ 1.20 (tegenstander onervaren op gras)
- Fratangelo @ 1.40 (tegenstander eerste wedstrijd op gras)
- Kubler @ 1.55 (tegenstander eerste wedstrijd op gras)
- Vondrousova @ 1.30 (kan met haar spel op elke ondergrond uit de voeten)
- Strycova @ 1.36 (bewezen grasspeelster)
- Humbert @ 1.36
Betten tegen speelsters die gisteren nog in actie zijn gekomen tijdens finales van andere toernooien:
- Stosur @ 2.28 (Unibet, low) (vs. Kenin)
- Kudermetova @ 1.90 (Unibet, medium) (vs. Bencic)
Cecchinato win @2,8
Opelka win @2,4
Klahn win @2,6
Gezien de odds lijkt mij dit zeker value. Zijn er nog tennistippers hier die zich hierin kunnen vinden? En zijn er nog eventueel andere tips? Wat spelen jullie zoal vandaag op deze drukke tennisdag.
Lekker gedaan maat, alles fout. Heb m'n hele stufi erop gezet.. Klotezooi.
Cecchinato win @2,8
Opelka win @2,4
Klahn win @2,6
Op ma. 24 jun. 2019, 19:13 schreef hetisboerie:
Op ma. 24 jun. 2019, 10:11 schreef kreggie:
Cecchinato win @2,8
Opelka win @2,4
Klahn win @2,6
Haha netjes man! Ik zeg nog ben zelf geen tenniskenner, heb alleen gedeeld wat ik op bloga veel voorbij zag komen en hier in de chat las. Zonde toch, gelukkig komt de stufi volgende maand weer!
edit: Klahn win @2,6 was juist.
Babos @1,55
Hon @1,47
Kalinskaya @1,82
Moest het gisteren vooral van het combimateriaal hebben. Suarez Navarro hielp op onbegrijpelijke wijze vijf matchpoints om zeep en Buzarnescu een voorsprong aan het eind van beide sets.
Bachinger @ 1.65 (Unibet, medium)
Humbert - 1.5 sets @ 2.06 (Unibet, medium)
Suarez Navarro - 3.5 games @ 1.85 (Unibet, medium)
Sevastova - 1.5 sets @ 1.81 (Unibet, medium) [void]
Buzarnescu @ 2.85 (Unibet, low)
Combimateriaal 5/5 [Strycova in afwachting]
Kudermetova @ 1.90 (vs. Bencic) (Unibet, medium) [in afwachting]
Stosur @ 2.28 (vs. Kenin) (Unibet, low) [in afwachting, maar deze cash ik persoonlijk uit met dag extra rust voor Kenin]
Voor vandaag:
Pierre-Hugues Herbert @ 1.74 (Unibet, medium)
Dan Evans @ 1.62 (Unibet, medium)
Tennys Sandgren @ 2.35 (Unibet, low)
Daria Gavrilova @ 1.70 (Unibet, medium)
Viktoriya Tomova @ 1.62 (Unibet, medium)
Aryna Sabalenka - 1.5 sets @ 1.92 (Unibet, low)
Tomova - 2.5 games @ 1.90 (Betfirst, low)
Elise Mertens @ 1.84 (Unibet, low)
Combimateriaal:
Nicolas Jarry @ 1.52
Destinee Aiava @ 1.57
Priscilla Hon @ 1.47
Caty McNally @ 1.46
Aryna Sabalenka @ 1.33
die Naomi Broady is toch ook een zeepkut ja.
komt 4-1 voor in set 1, nadat ze die break weer inlevert gaan ze tie-breaken waar ze 2-0 voorkomt om alsnog te verliezen.
set 2 mag ze bij 5-4 serveren voor de set en wordt ze toch gebroken, en in de tie-break laat haar 'beste" wapen namelijk haar opslag haar andermaal in de steek pfffff
Haha helemaal van het padje af jij Yellow
Haha helemaal van het padje af jij Yellow
Doe eens tippen in plaats van zeveren gij