Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
Ik zou daar eerder gaan voor een over 3.5 set
Zijn er onder jullie die speciaal lang wachten tot juist voor de wedstrijd of omgekeerd, zo vroeg mogelijk willen gokken omdat de odds beter of slechter kunnen zijn (evolueren)? En waarom?
Of zijn er die ook het stijgen of dalen van odds in rekening brengen om al of niet te gokken?
Coco vanderweghe -2,5 games @1,86 om door haar service game te slaan moet je van goede huizen komen, vooral op een hardcore baan. Ze speelt ook voor het thuispubliek en is indrukwekkend geweest in haar vorige rondes.
Sorry maar dat is echt de meest onverstandige manier van betten die er is
Matteo Berretini wint ATP Halle@3.80 Ub
Dan moet hy morgen van Goffin winnen en wellicht wordt het Federer in de finale .die moet eerst nog voorby Herbert.
Nou niet echt value.. goffin is wel echt een loper en heeft zelf ook een aardig spel. Mocht die dat dan winnen en tegen RF komen dan zal die quotering ook niet onder doen voor de 3,8 en dat met nog 2 rondes te gaan
Nou niet echt value.. goffin is wel echt een loper en heeft zelf ook een aardig spel. Mocht die dat dan winnen en tegen RF komen dan zal die quotering ook niet onder doen voor de 3,8 en dat met nog 2 rondes te gaan
Ja maar Berretini verliest byna nooit zn opslag terwyl Goffin wel kan gebroken worden op zyn opslag.
Dat ben ik wil met je eens. Bedoelde alleen als je berretini nu speet voor 1,66 en straks in de finale (wss tegen Federer ) ook weer dan zal het hoger uitkomen dan 3,8 verwacht ik