Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik vond Kuznetsov erg goed spelen tegen JL Struff en de odd van Karen vind ik wat te laag (zo stabiel is hij niet).

Ik zou daar eerder gaan voor een over 3.5 set
0 Vind ik leuk's
Ja en die Venus bet is ook niet zo heel verstandig om de eerder in dit topic genoemde reden.
0 Vind ik leuk's

Zijn er onder jullie die speciaal lang wachten tot juist voor de wedstrijd of omgekeerd, zo vroeg mogelijk willen gokken omdat de odds beter of slechter kunnen zijn (evolueren)? En waarom?

Of zijn er die ook het stijgen of dalen van odds in rekening brengen om al of niet te gokken?

0 Vind ik leuk's

Coco vanderweghe -2,5 games @1,86 om door haar service game te slaan moet je van goede huizen komen, vooral op een hardcore baan. Ze speelt ook voor het thuispubliek en is indrukwekkend geweest in haar vorige rondes.

0 Vind ik leuk's
Op di. 19 jan. 2010, 19:00 schreef motje82: eerste en tweede ronde grand slam alt ideaal om veel in te zetten op zekere matchen ge kunt er zeker 10 aanduiden die zeker zijn en dan heb je quote van 1.5. Daar 50 euro op broodje is gebakke

Sorry maar dat is echt de meest onverstandige manier van betten die er is

0 Vind ik leuk's

iemand us open tips?

0 Vind ik leuk's

Matteo Berretini wint ATP Halle@3.80 Ub

Dan moet hy morgen van Goffin winnen en wellicht wordt het Federer in de finale .die moet eerst nog voorby Herbert.

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Nou niet echt value.. goffin is wel echt een loper en heeft zelf ook een aardig spel. Mocht die dat dan winnen en tegen RF komen dan zal die quotering ook niet onder doen voor de 3,8 en dat met nog 2 rondes te gaan

0 Vind ik leuk's
Op za. 22 jun. 2019, 02:34 schreef mokum001:

Nou niet echt value.. goffin is wel echt een loper en heeft zelf ook een aardig spel. Mocht die dat dan winnen en tegen RF komen dan zal die quotering ook niet onder doen voor de 3,8 en dat met nog 2 rondes te gaan

Ja maar Berretini verliest byna nooit zn opslag terwyl Goffin wel kan gebroken worden op zyn opslag.

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Dat ben ik wil met je eens. Bedoelde alleen als je berretini nu speet voor 1,66 en straks in de finale (wss tegen Federer ) ook weer dan zal het hoger uitkomen dan 3,8 verwacht ik

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.