Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
robs234:
ATP Hamburg (gravel)
- Cuevas winst @ 7 (Unibet)
- A. Zverev winst @ 6.5 (Betsson)

Helaas Cuevas verloren in de finale. Klizan was de underdog dus vond ik het ook niet nodig om hem te coveren, helaas.

Zometeen (17:00 uur) beginnen de Canadian Masters. Bij de mannen is Djokovic terecht zwaar favoriet en daar zie ik dan ook geen value in.

Bij de vrouwen ligt het meer open. Ik heb Halep @ 7.5 (2/10, Unibet) en Keys @ 16 (1/10, Unibet) gepakt. Met name de loting van Halep spreekt me aan. Zij zit in de onderste helft met onder andere Kvitova (al het hele jaar aan het kwakkelen) en Kerber (polsblessure opgelopen in Bastad, vorige week). De tweede ronde tegen Gavrilova of Beck mag geen probleem opleveren. De derde ronde wordt misschien nog wel cruciaal om de finale te halen. Haar tegenstander zal waarschijnlijk Pliskova zijn en die speelt vaak sterk op eenweekse toernooien (in tegenstelling tot Grand Slams). De kwarfinale tegen Kvitova, Kuznetsova of misschien wel Mladenovic zie ik haar relatief makkelijk doorkomen. Hetzelfde geldt voor de halve finale, want ik verwacht een snelle uitschakeling van Kerber. Haar tegenstander zal in dat geval aanzienlijk minder sterk zijn (ik verwacht Kasatkina of Svitolina).

De bovenste helft heeft hogere geklasseerde speelsters, maar of die ook ver gaan komen is nog maar de vraag. Ik heb geen grootse verwachtingen van Muguruza, die met Puig (Ronde 2), Konta (R3), Suarez-Navarro/Bouchard (QF) en Keys/Radwanska (SF) een enorm lastige route naar de finale heeft. Stuk voor stuk acht ik ze in staat Muguruza, die al vroeg werd uitgeschakeld op Wimbledon, te verslaan. Cibulkova heeft de laatste anderhalve maand zoveel gespeeld dat ik haar niet ver zie komen. Na Radwanska heeft Keys in mijn ogen de makkelijkste route. Gezien haar kwaliteiten als hardhitter geef ik haar het voordeel mocht ze in de kwartfinale Radwanska treffen. Venus Williams zie ik niet echt als een bedreiging, omdat die afgelopen zondag nog de finale van Washington heeft gespeeld. Wat haar halve finale-opponent kan worden, is vooraf gissen, maar ik zie Suarez-Navarro wel doorstoten. Keys-CSN zie ik als een 60-40 wedstrijd, hoewel Keys de h2h met 2-0 leidt.

Wat betreft de finale. Halep op hard court heeft een h2h van 4-1 tegen Suarez-Navarro (terwijl het overall 5-5 is). Halep leidt ook tegen Keys: 2-1 (de laatste zege was afgelopen Wimbledon). Verder: Radwanska-Halep: 5-4, Muguruza-Halep: 2-1
0 Vind ik leuk's
Abanda – Zheng: Over 2.5 sets @ 2.80 (2/10, Tipico)
Zheng is natuurlijk zwaar favoriet. Abanda is slechts de nummer 272 van de wereld, maar als Canadese kreeg ze een wildcard voor dit toernooi. Het zou zomaar kunnen zijn dat Zheng ‘gewoon’ met 2-0 wint, maar ik vind de odds toch wat laag. Abanda speelt vrij goed in de Fed Cup en snoepte de vorige twee keer als sets af van Petkovic en Cibulkova – niet de minste speelsters.

Stephens – Giorgi: Giorgi first set @ 1.92 (3/10, Unibet)
Giorgi is in vorm met een zege op Bouchard vorige week in Washington en twee overtuigende overwinningen in de kwalificaties. Stephens ging er vorige week met 6-2 6-1 af tegen de nummer 126 van de wereld. Ik zie Giorgi de eerste set wel pakken, gezien het vertrouwen dat ze heeft. Stephens wint misschien wel, maar ik verwacht een stroeve start van de Amerikaanse.
0 Vind ik leuk's
Giorgi al binnen, bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Gulbis – Ram: Ram +1.5 sets @ 1.75 (4/10, Tipico)
Gulbis heeft een berg aan punten te verdedigen, omdat hij vorig jaar hier de kwartfinale haalde. Sinds ATP Vienna eind 2015 heeft hij eigenlijk nauwelijks iets laten zien op hard court: twee keer uitschakeling in een 2e ronde, vijf keer in een 1e ronde en de andere twee keer kwam hij niet eens door de kwalificaties. Ram is al op leeftijd, maar dit seizoen wel goed aan het spelen met als uitschieter een finale in ATP Delray Beach. Daarnaast speelt de Amerikaan altijd beter op het Noord-Amerikaanse continent, dan in bijvoorbeeld Europa.

Young – Dolgopolov: Over 22.5 games @ 2.08 (3/10, Unibet)
Beide spelers serveren sterk, wat altijd een pluspunt is bij ‘overs’. Dolgopolov is de duidelijke favoriet, maar Young is best aardig bezig dit jaar. Hoewel hij vooral goed speelde op gravel en gras ligt hard court hem normaal gesproken beter of minstens zo goed. Ik verwacht een spannende wedstrijd, vooral omdat Dolgopolov niet op z’n best is.

Fognini – Johnson: Johnson -1.5 sets @ 1.92 (3/10, Marathonbet)
De ondergrond (hard court) is in het voordeel van Johnson. Daarnaast heeft Fognini zondag nog de finale van Umag (gravel) gespeeld en zal dus vermoeid zijn (jet lag en veel gespeeld). Daarnaast is de overgang van gravel naar hard court geen makkelijke (lastiger dan bijvoorbeeld gras naar hard court). Afgelopen week haalde Johnson nog de halve finale van Washington, waar hij onder meer Isner in twee sets uitschakelde.

Ka. Pliskova – Bondarenko: Bondarenko +1.5 sets @ 1.90 (3/10, Betsson)
Bondarenko zal veel vertrouwen nadat ze met speels gemak het hoofdtoernooi bereikte. Pliskova is natuurlijk de betere speelster, maar niet altijd zo solide. Daarnaast zal dit haar eerste wedstrijd sinds Wimbledon zijn.
0 Vind ik leuk's
robs234:
Gulbis – Ram: Ram +1.5 sets @ 1.75 (4/10, Tipico)
Gulbis heeft een berg aan punten te verdedigen, omdat hij vorig jaar hier de kwartfinale haalde. Sinds ATP Vienna eind 2015 heeft hij eigenlijk nauwelijks iets laten zien op hard court: twee keer uitschakeling in een 2e ronde, vijf keer in een 1e ronde en de andere twee keer kwam hij niet eens door de kwalificaties. Ram is al op leeftijd, maar dit seizoen wel goed aan het spelen met als uitschieter een finale in ATP Delray Beach. Daarnaast speelt de Amerikaan altijd beter op het Noord-Amerikaanse continent, dan in bijvoorbeeld Europa.

Young – Dolgopolov: Over 22.5 games @ 2.08 (3/10, Unibet)
Beide spelers serveren sterk, wat altijd een pluspunt is bij ‘overs’. Dolgopolov is de duidelijke favoriet, maar Young is best aardig bezig dit jaar. Hoewel hij vooral goed speelde op gravel en gras ligt hard court hem normaal gesproken beter of minstens zo goed. Ik verwacht een spannende wedstrijd, vooral omdat Dolgopolov niet op z’n best is.

Fognini – Johnson: Johnson -1.5 sets @ 1.92 (3/10, Marathonbet)
De ondergrond (hard court) is in het voordeel van Johnson. Daarnaast heeft Fognini zondag nog de finale van Umag (gravel) gespeeld en zal dus vermoeid zijn (jet lag en veel gespeeld). Daarnaast is de overgang van gravel naar hard court geen makkelijke (lastiger dan bijvoorbeeld gras naar hard court). Afgelopen week haalde Johnson nog de halve finale van Washington, waar hij onder meer Isner in twee sets uitschakelde.

Ka. Pliskova – Bondarenko: Bondarenko +1.5 sets @ 1.90 (3/10, Betsson)
Bondarenko zal veel vertrouwen nadat ze met speels gemak het hoofdtoernooi bereikte. Pliskova is natuurlijk de betere speelster, maar niet altijd zo solide. Daarnaast zal dit haar eerste wedstrijd sinds Wimbledon zijn.

Isner – Harrison: Harrison +3.5 games @ 1.88 (3/10, Unibet)
Isner had tegen Sela meer problemen dan hij zou ‘mogen’ hebben. Bovendien leken knieproblemen de Amerikaan in de weg te zitten. Harrison is in vorm, nadat hij via de kwalificaties doorstootte naar het hoofdtoernooi en daar in de eerste ronde Kuznetsov met 6-3, 6-1 van de baan afsloeg. Hoewel Isner het nooit echt moeilijk heeft gehad (hij staat 5-1 voor in de h2h) zie ik Harrison, die ook goed serveert, niet ruim verliezen.

Dimitrov – Shapovalov: Shapovalov +1.5 sets @ 2.10 (2/10, Tipico)
Shapovalov komt pas net kijken. Als 17-jarige won hij een paar weken geleden de jeugdversie van Wimbledon. In de eerste ronde verraste hij door Kyrgios in drie sets uit te schakelen. Normaal gesproken is Dimitrov een klasse apart, maar Shapovalov heeft vertrouwen, is in vorm en speelt ‘thuis’. Dimitrov is dat juist niet en kwam in de eerste ronde al goed weg tegen de laaggeklasseerde Sugita.

Cilic – Karlovic: Cilic -1.5 sets @ 2.29 (4/10, Unibet)
Deze hoge odds kan ik niet laten liggen. Karlovic speelde twee toernooien in bijna twee weken, waar hij beide keren doorstoomde naar de finale. In de eerste ronde had hij al moeite met het Amerikaanse talent Fritz. Cilic is natuurlijk nog een klasse beter en gegeven de vermoeidheid van Karlovic moet hij het in twee sets kunnen afmaken. Ik zie Karlovic niet snel breaken, maar de tiebreak is altijd gevaarlijk bij de Kroaat.

Lucic-Baroni – Kerber: Lucic-Baroni winst @ 2.90 (2/10, Unibet)
De polsblessure van Kerber schijnt niet niks te zijn. Lucic-Baroni heeft er sowieso een handje van om grote namen uit te schakelen. Ik pak geen handicap of iets dergelijks, want de kans is behoorlijk dat Kerber opgeeft en dan heb je bij matchodds wel winst.

Vinci – Giorgi: Vinci +3.5 games @ 1.81 (4/10, Marathonbet)
Overdreven lage odds voor Giorgi, in mijn ogen. Giorgi is weliswaar in vorm, maar het spel van Vinci is gewoon lastig te bespelen. Daarnaast haalde Vinci haar beste resultaten op hard court en is ze in principe de kwalitatief betere speelster.
0 Vind ik leuk's
robs234:

Anderson - Tomic: Tomic winst @ 1.79 (5/10, Marathonbet)

Monfils - Goffin: Goffin winst @ 2.12 (3/10, Marathonbet)

Sock - Wawrinka: over 2.5 sets @ 2.35 (3/10, Tipico)

Vinci - Kasatkina: over 2.5 sets @ 2.35 (2/10, Tipico)

Kuznetsova - Kvitova: over 2.5 sets @ 2.35 (3/10, Tipico)

Radwanska - Pavlyuchenkova: Pavlyuchenkova +1.5 sets @ 1.98 (4/10, Unibet)

Svitolina - Kerber: Svitolina +1.5 sets @ 1.75 (6/10, Unibet)

Keys - V. Williams: Keys winst @ 1.80 (3/10, William Hill)

Lepchenko - Konta: Lepchenko +4.5 games @ 2.11 (3/10, Marathonbet)
0 Vind ik leuk's
robs234:
robs234:

Aii, tegenvallend. Helaas allemaal meegespeeld.
0 Vind ik leuk's
G
robs234:

Niet best nee. Bijna elke partij ging gisteren in drie sets, behalve die drie die ik pakte :-(
Ook pech dat bij Tomic en Goffin het dubbeltje de verkeerde kant opviel...

Het blijft toch twee rare toernooien. Er waren vooraf veel afzeggingen en de toppers die wel meedoen, zien het als voorbereiding op Rio. Gelukkig gaan mijn tournament winners Halep en Keys nog wel lekker...

Nishikori over Dimitrov + Wawrinka over Anderson @ 1.84 (4/10, Marathonbet)
Wawrinka versloeg vorig jaar op de US Open Anderson met 3-0, terwijl Anderson toen in bloedvorm was. Toen had hij net Murray uitgeschakeld, nu komt hij net terug van een blessure. Nishikori is meer constant dan Dimitrov, die voorafgaand aan dit toernooi eigenlijk niets heeft laten zien.

Kasatkina - Kerber: Kasatkina +1.5 sets + Halep over Kuznetsova @ 2.22 (3/10, Marathonbet)
Weer een combi. Ik zie Kasatkina Kerber zomaar uitschakelen, maar durf die bet niet aan. Maar deze handicap moet wel lukken. Kasatkina speelt erg sterk en Kerber had het tegen Lucic-Baroni al lastig en kwam tegen Svitolina helemaal goed weg. Halep speelt gewoon erg sterk. Kuznetsova ook, maar ik zie Halep geen fout maken tegen de Russin.
0 Vind ik leuk's
Simona Halep VS Angelique Kerber @1.61 Halep wint vanavond van de Duitser die maar moeizaam de halve finale heeft bereikt.
Novak Djokovic VS Gael Monfils+6.5 games @1.33 Unibet :)
0 Vind ik leuk's
robs234:

Bij de vrouwen ligt het meer open. Ik heb Halep @ 7.5 (2/10, Unibet) en Keys @ 16 (1/10, Unibet) gepakt.

Samen in de finale dus sws dikke winst. Keys winst zou nog iets beter zijn dan Halep
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.