Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Challenger Portoroz:

Guez @ 4,51 (low)
0 Vind ik leuk's
Morgen de US Open, ik kan nog herinneren dat er in 2015 veel opgaves bij de US Open waren en veel verassingen.
Gevonden uit het US Open 2015 topic op deze site.

[quote]
In het toernooi waren vele verassingen en opvallend veel opgaves, met name bij de mannen.

Hierbij de lijst met opgaves:
Mannen
01. Andujar-Alba
02. Baghdatis
03. Dolgopolov
04. F. Mayer
05. Goffin
06. Gulbis
07. Istomin
08. Kokkinakis
09. Lu
10. Monfils
11. Nedovyesov
12. Sock
13. Stephanek
14. Vesely

Vrouwen
15. Diatchenko
16. Erakovic

Opzich niet zo gek, het seizoen komt ten einde, kans op vermoeidheid en blessures is groter.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag een paar tips van mijn kant voor de Challenger in Alpen.

Geens - Huta Galung --> Geens win @2,25 [6/10] EDIT: VOID
Ik snap deze odd niet. Huta Galung is in mijn ogen echt een natte scheet, het is dat hij een Nederlander is en daarom een wildcard voor dit toernooi heeft. Geens is de laatste tijd best oké aan het tennissen, en is in mijn ogen echt een coming man. Jonge gast die ook echte downs heeft, maar nu is er in mij ogen zeker value op hem.

Otte - Lestienne --> Otte win @2,45 [3/10]
Otte is prima in vorm, en kwam goed de kwalificaties door. Heeft dus al enig ritme op de baan hier. Lestienne is een zeer beperkte speler, die echt wel te pakken is. Odd in mijn ogen te hoog, small stake zeker de moeite waard.

Zemjla - Stebe --> Zemjla win @2,25 [4/10]
Ik heb gisteren de match van Zemjla gezien, en dat was erg overtuigend. Stebe zou ik dan ook absoluut niet als favoriet willen aanwijzen vandaag.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Op Blogabet meerdere malen een leuke tip voorbij zien komen:

Soeda - Mott @2,50

Soeda heeft op 04-09-2016 (3 dagen geleden!) een wedstrijd op moeten geven dankzij een blessure in de onderrug. Hij stond toen echter al 6-0 en 1-0 achter, terwijl hij vooraf als favoriet werd gezien in die wedstrijd. Het zou heel stug zijn als Soeda binnen 3 dagen volledig van een dergelijke blessure is hersteld.
Daarnaast hebben Soeda en Mott op 31-08-2016 nog tegen elkaar gespeeld. Toen werd het nipt aan 2-1 voor Soeda na een gelijkopgaande wedstrijd.

Het kwaliteitsverschil tussen de mannen is dus niet dusdanig groot. Versterkt door het feit dat Soeda hoogstwaarschijnlijk niet hersteld zal zijn, ligt er heel veel value op een winst van Mott.

Het kan uiteraard een makkelijke overwinning voor Soeda worden, maar ik verwacht van niet.
0 Vind ik leuk's

Kerber vs Wozniacki
Over 2,5 sets @ 2,62
0 Vind ik leuk's
ATP - SINGLES: Basel (Switzerland), hard (indoor) - Quarter-finals
15u00
Muller G.ATP: 37.-Delbonis F.ATP: 48.Muller @1.28 Muller normaal 2-0 @1.88
FT 2-1

17u00
Del Potro J.ATP: 42.- Nishikori K.ATP: 5 Del Potro @1.73 UB Del Potro in grote vorm .hij blijft maar winnnen: zilveren medaille op de olympics in Rio, kwartfinale in de U.S. Open. 5set winner tegen Andy Murray in de Davis Cup halve finale en helpt zo Argentinie naar de finale volgende maand tegen Kroatia. Haalde zn eerste titel van 2016 vorige week in Stockholm binnen, waar hij zelfs geen set! verloor tegen mannen als John Isner, Nicolas Almagro, Ivo Karlovic, Grigor Dimitrov en Jack Sock. En hier won hij in straight-sets van Robin Haase en David Goffin. Nishikori heeft een degelijke 7-2 lifetime in Basel, maar Del Potro heeft 18-3 en aan een 12-match winning streak en winnaar in 2012 en 2013.
FT 0-2

ATP - SINGLES: Vienna (Austria), hard (indoor) - Quarter-finals
19u00
Murray A.ATP: 2. - Isner J.ATP: 27. Murray 2-0@1.47 Dit is het soort matchen dat Andy het klaart in 2,zeker met het niveau dat John Isner nu haalt.Andy won al 5 van zn 7 laatste toernooien. :d
FT 2-0

13u00:
Karlovic I.ATP: 23.- Khachanov K.ATP: 63. is eentje dat ik meepak met michel95: Khachanov @2.2 Talentvolle rus met een goeie opslag tegen de oudere Karlovic die al moeite had tegen Dzumhur in de vorige ronde.
FT 2-1 (Khachanov won set 1 met tb,verloor set 2 met tb 7-5)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
16u00
ATP - SINGLES: Paris (France), hard (indoor) - 1/32-finals
Paire B.ATP: 45.- Lorenzi P.ATP: 39: Lorenzi P.@2.07 UB
FT 0-2
0 Vind ik leuk's
12u30
ATP - SINGLES: Paris (France), hard (indoor) - 1/16-finals
Cilic M. ATP: 10. - Karlovic I. ATP: 20: Ivo +1.5 sets @1.76
FT 2-0 set1 tb 9-7 ik las ergens dat Cilic ptn nodig had voor O2 en ze zijn maatjes :/

14u00
Sock J.ATP: 24.- Thiem D.ATP: 8.: Sock @2.1
Dominique is stilaan bezig met de voorbereiding voor O2 (Barclays ATP World Tour Finals) in London binnen 11 dagen(13/11).
FT 0-2
0 Vind ik leuk's
WTA - ENKELSPEL: Zhuhai (China), hardcourt (binnen)

Kvitova -strycova 2-0

Konta- Garcia

Vesnina- Bertens

43 @ 3.68
0 Vind ik leuk's
Vandaag speel ik isner set 1 @ 2.8
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.