Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Murray - Goffin CS 2-0 @1,80
0 Vind ik leuk's
Murray en Thiem is een leuke combo voor vandaag @3.28
0 Vind ik leuk's
Thiem en Goffin zijn wat dezelfde spelers. Ze maken het in sommige wedstrijden de absolute toppers lastig maar er echt van winnen, is nog niet vaak gebeurd. Dit zijn voorlopig echt spelers rond de top 10.
0 Vind ik leuk's
WTA Kwalificatie Roland Garros:

Brady @ 2 (7.5/10)
Zanevska @ 2.04 (6/10)
Khromacheva @ 2.9 (5.5/10)
Jorovic @ 2.24 (6/10)
Ferro @ 3.75 (5/10)

ATP kwalificatie Roland Garros:

Donati @ 2.16 (6/10)

ATP Geneve:

Cilic @ 2.28 (6/10)
Rosol +1.5 sets @ 3.11 (5.5/10)

ATP Nice:

Mannarino +1.5 sets @ 3.04 (5.5/10)

WTA Nurnberg:

Georges @ 2.43 (5.5/10)

WTA Strasbourg:

Razzano @ 3.22 (5.5/10)
0 Vind ik leuk's
Challenger Prostejov:

Cecchinato @ 2.21 (6/10)
0 Vind ik leuk's
Single:
15:00 Kohlschreiber - Thiem 2 @1,88

Combo:
13:00 Johnson - Cilic 2 @ 1,32
17:30 Seppi - Mayer 1 @1,55
Samen @ 2,05

0 Vind ik leuk's
Ik had deze gisteren in het verkeerde topic geplaatst:

WTA - SINGLES: Eastbourne (United Kingdom), grass
17u15
Konta d. Kvitova 2-0 @4.8 Kvitova niet 100% met een beenkwetsuur.
Konta won wel : 5-7/6-4/6-0

Vandaag :
ATP - SINGLES: Nottingham (United Kingdom), grass
14:30
Baghdatis M. (Cyp)-Cuevas P. (Uru) 2-0@1.86 ub/1.85 Bwin: Marcos(al meer matchen op gras en klopte Berdych in Halle!) is beter op gras dan Cuevas
http://www.flashscore.com/match/21vSkumL/#odds-comparison;correct-score;full-time
1e set gaat al fout 4-6 voor Cuevas.ik kreeg hem van een paidtipper zelfs :-(
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Dolgopolov
Dolgopolov 7-6 1e set
Albot
Bachinger
Pavlasek
Medvedev 3-0
Fratangelo
Halys
Sijsling 3-0
Mladenovic
Radwanska
Boserup
Erakovic
T. Maria 2-0
Sadikovic
Kumkhum
Krunic
Paszek
Sakkari
Stefkova
Cepelova
0 Vind ik leuk's
ATP Hamburg (gravel)
- Cuevas winst @ 7 (Unibet)
- A. Zverev winst @ 6.5 (Betsson)

Zverev heeft een vrij gemakkelijke loting. De seeds van de onderste helft, Klizan en Paire, zijn al het hele seizoen zwaar uit vorm. In de tweede ronde krijgt de Duitser waarschijnlijker Leonardo Mayer, maar die presteert ook al niet goed. Vorige week nog verloren van Langer, de nummer 205 van de wereld. De kwartfinale (Garcia-Lopez) wordt waarschijnlijk moeilijker dan de halve finale. Garcia-Lopez is een goede gravelspeler, maar heeft er een teleurstellend grasseizoen opzitten.

Cuevas zit in de sterkere bovenste helft, maar wel mijn topfavoriet voor eindwinst. Cuevas draait een goed seizoen, waarin hij al twee titels op gravel won. Cuevas verraste door de finale van Nottingham, voorafgaand aan Wimbledon, te halen, want op gras had hij nog nooit iets weten te presteren. Zijn lastigste potentiële opponenten zijn Almagro (QF) en Kohlschreiber (SF). Echter, tegen Almagro heeft hij een 4-0 voorsprong in onderlinge ontmoetingen (waarvan 3 op gravel). Kohlschreiber speelt doorgaans sterke toernooien in eigen land, maar verloor dit jaar al eens van Cuevas en stelde teleur op Wimbledon.
0 Vind ik leuk's
robs234:
ATP Hamburg (gravel)
- Cuevas winst @ 7 (Unibet)
- A. Zverev winst @ 6.5 (Betsson)

Zverev heeft een vrij gemakkelijke loting. De seeds van de onderste helft, Klizan en Paire, zijn al het hele seizoen zwaar uit vorm. In de tweede ronde krijgt de Duitser waarschijnlijker Leonardo Mayer, maar die presteert ook al niet goed. Vorige week nog verloren van Langer, de nummer 205 van de wereld. De kwartfinale (Garcia-Lopez) wordt waarschijnlijk makkelijker dan de halve finale. Garcia-Lopez is een goede gravelspeler, maar heeft er een teleurstellend grasseizoen opzitten.

Cuevas zit in de sterkere bovenste helft, maar wel mijn topfavoriet voor eindwinst. Cuevas draait een goed seizoen, waarin hij al twee titels op gravel won. Cuevas verraste door de finale van Nottingham, voorafgaand aan Wimbledon, te halen, want op gras had hij nog nooit iets weten te presteren. Zijn lastigste potentiële opponenten zijn Almagro (QF) en Kohlschreiber (SF). Echter, tegen Almagro heeft hij een 4-0 voorsprong in onderlinge ontmoetingen (waarvan 3 op gravel). Kohlschreiber speelt doorgaans sterke toernooien in eigen land, maar verloor dit jaar al eens van Cuevas en stelde teleur op Wimbledon.

Speel ze mee. Thnx. Hoe zijn de serves van deze heren? Wie weet nog wat live spelen op games.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.