Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nathaly Kurata v Nadia Podoroska CS 0-2 @1.57 (5/10) (y)
0 Vind ik leuk's
WTA Katowice Outright:

Nummer 1 van de plaatsingslijst en topfavoriet voor dit toernooi Radswanska heeft zich afgemeld met een blessure. Bij Betvictor hebben ze dit nog niet doorgevoerd in de outright weddenschappen waardoor er grote verschillen zijn in de quotes vergelijken met bijvoorbeeld Unibet:

Unibet vs Betvictor:

Cibulkova 3,75 vs 6,50
Schmiedlova 8 vs 15
Giorgi 5,50 vs 13
Watson 8 vs 21
Flipkens 8 vs 26

En ga maar zo dooor. Absoluut de moeite waard voor de snelle beslissers voordat de quotes worden aangepast.
0 Vind ik leuk's
mavagen:
WTA Katowice Outright:

Nummer 1 van de plaatsingslijst en topfavoriet voor dit toernooi Radswanska heeft zich afgemeld met een blessure. Bij Betvictor hebben ze dit nog niet doorgevoerd in de outright weddenschappen waardoor er grote verschillen zijn in de quotes vergelijken met bijvoorbeeld Unibet:

Unibet vs Betvictor:

Cibulkova 3,75 vs 6,50
Schmiedlova 8 vs 15
Giorgi 5,50 vs 13
Watson 8 vs 21
Flipkens 8 vs 26

En ga maar zo dooor. Absoluut de moeite waard voor de snelle beslissers voordat de quotes worden aangepast.

Scherp! Hier de voorspellingen van een WTA-volger: http://mootennis.com/wta-katowice-2016-predictions/

Schmiedlova raakt nog geen knikker dit jaar, dus dat zou mij verbazen, mocht die het hier ver komen. Al hoewel ze wel veel punten te verdedigen heeft, vaak is dat wel prestatiebevorderend.
0 Vind ik leuk's
robs234:
mavagen:
WTA Katowice Outright:

Unibet vs Betvictor:

Cibulkova 3,75 vs 6,50
Schmiedlova 8 vs 15
Giorgi 5,50 vs 13
Watson 8 vs 21
Flipkens 8 vs 26

Scherp! Hier de voorspellingen van een WTA-volger: http://mootennis.com/wta-katowice-2016-predictions/

Schmiedlova raakt nog geen knikker dit jaar, dus dat zou mij verbazen, mocht die het hier ver komen. Al hoewel ze wel veel punten te verdedigen heeft, vaak is dat wel prestatiebevorderend.

Helaas net offline gehaald. Hopelijk waren jullie optijd!
0 Vind ik leuk's
mavagen:

Helaas net offline gehaald. Hopelijk waren jullie optijd!

Bij Betfred kun je nog wel de hoge odds pakken :)
0 Vind ik leuk's
robs234:

Bij Betfred kun je nog wel de hoge odds pakken :)

Thanks voor je tip. Daar staan ze nog steeds online met sommige odds nog hoger dan bij Betvictor.

Ik ga voor de volgende tips bij Betfred.

Cibulkova @7.50
Giorgi @13
Watson @26
Flipkens @34
Broady @ 41 Unibet

Wint een van deze dames dan heb ik een mooie winst te pakken.

De finale is zojuist gewonnen door Cibulkova (6-4, 6-0 vs Giorgi)
0 Vind ik leuk's
Challenger Gwangju
Zemlja - Jung
Zemlja win @1,88 bij sbobet

Bij andere bookies is de odd plusminus 1,70 dus als je bij sbo speelt, is dit een mooie pick imo. Zemlja won vorige (tevens enige) ontmoeting in februari ook met 2-1.

2-6 6-2 6-3(Y)

0 Vind ik leuk's
Challenger Gwangju
Jahn - Ito
Ito to win 2-0 @1,85 bij sbobet

Jahn zware pot gehad vorige ronde van 2,5 uur tegen Matosevic en beschikt sowieso over minder kwaliteit dan Ito. Jahn speelde dit jaar veel op clay terwijl Ito alleen op hardcourt speelde. Ito kende nauwelijks problemen in vorige twee rondes (tweemaal straigt sets). Kwaliteitsverschil simpelweg te groot.

VOID
0 Vind ik leuk's
Challenger Sarasota
Rubin - Clezar
Rubin win @2,13 bij sbobet

Rubin jonge hardcourt speler met veel potentie imo. Clezar vind ik meer een gravel speler, hij verloor in Houston tegen 850+ ranked Baker op hardcourt. Rubin versloeg dit jaar o.a Paire en Groth al en in Sarasota versloeg die nr. 1 geplaatste Kudla (nr 60). Denk dat de odds niet de kansen weergeven dus prima value.
0 Vind ik leuk's
thegentlegiant:
Challenger Sarasota
Rubin - Clezar
Rubin win @2,13 bij sbobet

Rubin jonge hardcourt speler met veel potentie imo. Clezar vind ik meer een gravel speler, hij verloor in Houston tegen 850+ ranked Baker op hardcourt. Rubin versloeg dit jaar o.a Paire en Groth al en in Sarasota versloeg die nr. 1 geplaatste Kudla (nr 60). Denk dat de odds niet de kansen weergeven dus prima value.

Dit toernooi wordt op gravel gespeeld waardoor Clezar normaal gesproken in het voordeel is. Rubin heeft daarop nog niks gepresteerd op atp en challenger niveau. Baker staat zo laag op de rankings omdat hij een paar jaar niet heeft gespeeld. Zag hem op de australian open en daar was hij zeker op eigen service zeer sterk. Hij is ook voormalig nummer 52 van de wereld. Die komt dit jaar wel weer een stuk hoger te staan. Ik denk dat dit de reden is voor deze odds ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.