Wedden op IJshockey
Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.
Tip: Blackhawks (regular) @2,00 (om 02u30 25-01-2017)
Komende nacht zie ik value in de Chicago Blackhawks, ze spelen thuis tegen Tampa Bay Lightning.
De Blackhawks staan mee aan kop in het Westen, terwijl Lightning helemaal onderaan staat in het Oosten. De Blackhawks hebben één van de betere thuisreputaties dit seizoen in de NHL.
Alle statistieken spreken in het voordeel van de Blackhawks en ze hebben een mooie odd, dus logische keuze.
Snap je redenering. NHL blijft wel onvoorspelbaar. Zie je ook aan het puntenverschil tussen de laatste en de eerste.
Als ik dit zou spelen, zou ik kiezen voor de -1 AH op unibet. Hogere odd en met empty net op het einde heb je wel vaker minimaal 2 goals verschil. Maar dat is up to you natuurlijk.
GL !
Tip: wat je ook kan doen : Blackhawks winnen + iemand die scoort voor Blackhawks kiezen. Meer risico maar veel hogere odds.
Odd 6.75
Ik heb zelf 10tje gezet op Blackhawks winnen + Ryan Hartman scoort. Die heeft al paar wedstrijden niet meer gescoord. Wordt dus weer tijd ;-)
Odd 6.75
Zoals ik al zei, zo onvoorspelbaar als wat.
Gelukkig maar tientje op gezet.
Straks om 15u in de KHL (Rusland):
Play offs Kwartfinale wedstrijd 1:
CSKA Moscow - Lokomotiv Yaroslavl
SKA St. Petersburg - Dyn. Moscow
De 2 thuisploegen waren de beste ploegen in het gewone seizoen, ze staken er met kop en schouders bovenuit.
De titel zal ook naar één van deze 2 ploegen gaan denk ik.
Vergelijk ze met Barcelona en Real in het Spaanse voetbal.
Ze beginnen allebei thuis in de 1/4 finale en in de eerste wedstrijd zullen ze direct willen tonen dat ze de sterksten zijn.
Omdat er in het ijshockey af en toe eens een underdog wint zal ik niet voor winst gaan maar voor teamgoals, ietsje veiliger volgens mij.
Combo:
CSKA +1,5 teamgoals en SKA +2,5 teamgoals @1,94 (medium stake)
Iets meer risico in de singles:
CSKA +3 teamgoals @3,05 (low stake)
SKA +3 teamgoals @1,76 (low stake)
(+3 = 3 goals inzet terug)
Nog eens een tipje plaatsen in het ijshockey.
Straks om 15u in de KHL (Rusland):
Play offs Kwartfinale wedstrijd 1:
CSKA Moscow - Lokomotiv Yaroslavl
SKA St. Petersburg - Dyn. Moscow
De 2 thuisploegen waren de beste ploegen in het gewone seizoen, ze staken er met kop en schouders bovenuit.
De titel zal ook naar één van deze 2 ploegen gaan denk ik.
Vergelijk ze met Barcelona en Real in het Spaanse voetbal.
Ze beginnen allebei thuis in de 1/4 finale en in de eerste wedstrijd zullen ze direct willen tonen dat ze de sterksten zijn.
Omdat er in het ijshockey af en toe eens een underdog wint zal ik niet voor winst gaan maar voor teamgoals, ietsje veiliger volgens mij.
Combo:
CSKA +1,5 teamgoals en SKA +2,5 teamgoals @1,94 (medium stake)
Iets meer risico in de singles:
CSKA +3 teamgoals @3,05 (low stake)
SKA +3 teamgoals @1,76 (low stake)
(+3 = 3 goals inzet terug)
Typisch de hoogste odd juist en de rest niet.
CSKA won met 4-2, SKA werd 2-2 na de reguliere tijd, dus één goaltje tekort,
nochtans waren ze de betere, shots 35 tegen 21.
ik zal hier nog maar eens iets posten want deze topic is precies dood
waar is mijn tip naartoe???
tampa bay wint vannacht tegen detroit, odd 1.75
Blue Jackets @1.85
Blackhawks @ 2.33
St. Louis Blues incl. OT @ 1.95
Ik weet niet of hier ijshockey kenners zitten ,maar ik zag deze drop :
https://www.oddsportal.com/hockey/russia/khl/sochi-jokerit-EJjveeUp/
Hockey » Russia » KHL » Sochi - Jokerit Sochi win van 4.27 naar 3.28
@yellowboy mss?
Jockerit winnen pas in OT
Final result 4:5 OT (0:0, 2:0, 2:4, 0:1)