Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
We doen nog eens een poging :

Wild - Montreal canadiens : Wild wins + Jason Zucker scoort : 10 euro @ 6.25
Wild - Montreal canadiens : Montreal wins + Jason Zucker scoort : 2,5 euro @ 18.0
Wild - Montreal canadiens : Gelijkspel + Jason Zucker scoort : 2,5 euro @ 16.0

Als Zucker scoort ben ik tevreden :)

Of je pakt gewoon Jason Zucker scoort @ 4.1, maar ik denk dat Wild dit wel wint.
0 Vind ik leuk's
daffie:

Wild - Montreal canadiens : Montreal wins + Jason Zucker scoort : 2,5 euro @ 18.0

Of je pakt gewoon Jason Zucker scoort @ 4.1, maar ik denk dat Wild dit wel wint.

Mag ik zeggen dat ik dit persoonlijk heel dom vind?

Als Zucker scoort en je pakt hem met 15 @ 4,1 pak je 61,50 (46,50 winst)
Als Zucker scoort en je pakt hem met Wilds winnen met 10 @ 6,25 pak je 62,50 (47,50 winst)
Als Zucker scoort en je pakt hem met Montreal winnen met 2,5 @ 18 pak je 45 (30 winst)
Als Zucker scoort en je pakt hem met gelijkspel met 2,5 @ 16 pak je 40 (25 winst)

Je pakt dus maar 1 euro meer winst als hij scoort en wilds winnen, maar loopt wel 16,50 winst of 21,50 winst mis als hij scoort maar het wordt gelijk of montreal wint.
0 Vind ik leuk's
Slaat inderdaad nergens op die hele beredenering
0 Vind ik leuk's
vedette88:
daffie:

Mag ik zeggen dat ik dit persoonlijk heel dom vind?

Als Zucker scoort en je pakt hem met 15 @ 4,1 pak je 61,50 (46,50 winst)
Als Zucker scoort en je pakt hem met Wilds winnen met 10 @ 6,25 pak je 62,50 (47,50 winst)
Als Zucker scoort en je pakt hem met Montreal winnen met 2,5 @ 18 pak je 45 (30 winst)
Als Zucker scoort en je pakt hem met gelijkspel met 2,5 @ 16 pak je 40 (25 winst)

Je pakt dus maar 1 euro meer winst als hij scoort en wilds winnen, maar loopt wel 16,50 winst of 21,50 winst mis als hij scoort maar het wordt gelijk of montreal wint.

Klopt, kwam ik ook achter nadat ik de bets gezet had (a)
Ja, je mag dit zeggen. Al was het maar om andere te behoeden van dezelfde domme fout.

Dus gewoon die 4.1 pakken als er iemand wil volgen.
0 Vind ik leuk's
daffie:

Lekker (y)
0 Vind ik leuk's
Minnesota Wild - Dallas Stars : Wild wins -0.5 (regular time dus) @ 2.670 (pinnacle)
0 Vind ik leuk's
daffie:
Minnesota Wild - Dallas Stars : Wild wins -0.5 (regular time dus) @ 2.670 (pinnacle)

4-0 voorkomen, 4-4 laten worden en dan alsnog 5-4 winnen. Mooi! Predators ook minimaal gewonnen :)
0 Vind ik leuk's
fr18:
daffie:

4-0 voorkomen, 4-4 laten worden en dan alsnog 5-4 winnen. Mooi! Predators ook minimaal gewonnen :)

Yep, lekker.
Dacht nog zelfde combi met Zucker scoort te doen, maar goed, bet binnen dat is wat telt.
Idd, Predators ook gewonnen, al was dat wel onverdiend. Maar binnen is binnen ;-)
0 Vind ik leuk's
Topper vandaag in de NHL :

Blackhawks - Wild

Eigenlijk erg moeilijk te voorspellen, normaal zou ik er ook afblijven.

Funbetje : Gelijkspel + Granlund scoort @ 17 ( unibet )

Granlund scoort niet altijd maar pakt wel regelmatig een goal mee.
Low stake! Ik zet er maar 5 euro op puur voor de fun.
0 Vind ik leuk's
Tip: Blackhawks (regular) @2,00 (om 02u30 25-01-2017)

Komende nacht zie ik value in de Chicago Blackhawks, ze spelen thuis tegen Tampa Bay Lightning.
De Blackhawks staan mee aan kop in het Westen, terwijl Lightning helemaal onderaan staat in het Oosten. De Blackhawks hebben één van de betere thuisreputaties dit seizoen in de NHL.
Alle statistieken spreken in het voordeel van de Blackhawks en ze hebben een mooie odd, dus logische keuze.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.