Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is idd vaak value te spotten op dit soort bets, bookies weten vaak niet wat ze ermee aan moeten en daardoor zie je grote verschillen ontstaan. Kwestie van uitzoeken.
0 Vind ik leuk's
santi21:
Zondag zal ik mijn tips geven, heb al redelijk wat ingezet maar nog geen tijd gehad om hier te plaatsen.

Top! :d Ben benieuwd. Vooral naar de 10/10 bets. odds zullen ook wel wat droppen de komende dagen. Finland heb ik in ieder geval vast meegespeeld.

Op basis van de press centre semi 1 lijkt dat aardige value? Of we zien iets verkeerd aangezien deze bet nog gewoon open staat.
0 Vind ik leuk's
Hier heb je de voorbeschouwing van die kneus van een Cornald Aars:

http://www.npo.nl/pauw/07-05-2015/VARA_101372761/POMS_VARA_854759

Voor diegenen die niet naar die flapdrol willen luisteren, hier is wat ie aangaf:

- Finland was ie met de master-songfestival tipper uit dit forum eens
- Belgie/Zweden/Australie zijn kanshebbers voor de overwinning dus die to qualify (maar daar zijn de odds helaas ook naar)

0 Vind ik leuk's
spartacus:
Na vlug ff gekeken te hebben en de tabellen te vergelijken met de odds , heb ik volgende 4 weddenschappen gevonden die value zouden kunnen hebben
1) Macedonie kwalificeert zich niet voor de finale , staat volgens de pers op voorlaatste plaats ( semi final 1 ) en heeft odd van 2.00 (plaatsen = 1,72)
2) Finland kwalificeert zich ook niet voor de finale , staat volgens de pers laatste plaats ( semi final 1 ) en heeft odd van 2,15 (plaatsen = 1,62 )
3) Tsjechie kwalificeert zich voor de finale , staat volgens de pers op plaats 6 ( van 10) en heeft odd van 2,70 ( niet plaatsen = 1,40 )
4) Servie kwalificeert zich voor de finale , staat volgens de pers op plaats 5 ( van 10 ) en heeft odd van 2,30 ( niet plaatsen = 1,55 )
Zelfs al zijn de voorspellingen van de pers 2 of 3 plaatsen verkeerd ( zowel voor kwalificatie als niet kwalificatie ) dan zijn bovenstaande bets nog steeds goed

speel ze flat stake mee, helaas net toen ik wilde zetten ging de odd van Macedonie van 2.00 naar 1.80 -_-
0 Vind ik leuk's
Finland no to reach final staat na twee dagen nog steeds @2.15. Geen foutje dus, bookies hebben er serieus vertrouwen in.

Heb deze inmiddels zelf aardig high stakes gespeeld - 9/10.

Hopelijk werkt het goed uit en slaat een vorm van medelijden (stemmen) voor de Finse cult-jostiband niet over naar de huiskamers. Dat vormt m.i. het enige risico voor deze bet.
0 Vind ik leuk's
Ik heb gehoord dat die gehandicapten band uit Finland een hele Fan-Base hebben. Dus dat ze finale niet gaan halen lijkt me nog niet zo'n zekerheidje. Zijn er bookmakers waar je combi's kunt maken?
0 Vind ik leuk's
boyds:
Ik heb gehoord dat die gehandicapten band uit Finland een hele Fan-Base hebben. Dus dat ze finale niet gaan halen lijkt me nog niet zo'n zekerheidje. Zijn er bookmakers waar je combi's kunt maken?

Ik vermoedt ook dat er in heel Europa nogal wat instellingen zijn met verstandelijk beperkten die en masse opeens gaan televoten..
0 Vind ik leuk's
Zoals beloofd vandaag alle bets die ik tot nu toe open heb staan, doe er je voordeel mee of niet haha ;)

De zogenaamde free money bet:
Finland finish top 10 - no @1.40 (Bwin)
Mochten ze met medelijden stemmen de finale halen, zullen ze in die finale zelf geen stemmen meer krijgen. Op zeker geen top 10 notering.

10/10
Estonia 1-3 in SF1 @1.65 (Unibet)
Sweden winner SF 2 @1.45 (Netbet)

Serbia TQ @2.54 (Marathonbet)
Finland NTQ @2.49 (Marathonbet)
Hungary NTQ @2.10 (Bwin)
Switzerland NTQ @2 (Bwin)
Moldova NTQ @1.40 (Bwin)
Greece TQ @1.35 (Netbet)

Georgia finish top 10 - no @1.55 (Bwin)
Albania finish top 10 - no @1.50 (Bwin)
Latvia finish top 10 - no @1.40 (Bwin)
Finland finish top 10 - no @1.40 (Bwin)
Iceland finish top 10 - no @1.38 (Bwin)
Cyprus finish top 10 - no @1.35 (Bwin)

Australia top 5 @1.76 (Betfair)
Belgium vs. Estonia - Est @1.45 (Bwin)
Estonia top Baltic countries @1.35 (Betfair)

5/10
Albania NTQ @3.95 (Netbet)
Cyprus NTQ @3.18 (Marathonbet)
Belarus NTQ @2.49 (Marathonbet)
Australia top 4 @2.36 (Bwin)
Malta NTQ @2.05 (Marathonbet)
Macedonia NTQ @1.92 (Marathonbet)
Montenegro TQ @1.92 (Maratonbet)
Denmark NTQ @1.89 (Marathonbet)
Ireland NTQ @1.57 (Bwin)
Israel TQ @1.51 (Bwin)
Lithuania and Norway TQ @1.45 (Bwin)

3/10
Australia win Eurovision @9.4 (Betfair)
Romania Top Balkan @4.5 (Betfair)
Estonia to win SF2 @4 (Bwin)
Russia to win SF2 @2.35 (Netbet)
Netherlands TQ @3.6 (Marathonbet)
Belgium NTQ @3.1 (Netbet)
Czech TQ @2.8 (Marathonbet)

Winner combo's (Marathonbet):
10/10
SF2 win: Sweden and Macedonia NTQ @2.69
SF2 win: Sweden and Hungary NTQ @2.393
SF2 win: Sweden and Moldova NTQ @1.82

5/10
Finland NTQ and Switzerland NTQ @4.35

2/10
Albania and Cyprus NTQ @11.45
Serbia TQ and Cyprus NTQ @8.08
Finland and Cyprus NTQ @7.55

Semi 1 Press center

0 Vind ik leuk's
Super bedankt, top!

Ik vind Azerbijan nog hoge odds hebben.

46 voor winnen bijvoorbeeld...zal die niet nog zakken de komende tijd?

2.28 voor top-10

Daarnaast is

UK vs Ireland H2h: UK 1.60

ook een mooie.

Ierland moet zich eerst maar zien te plaatsen voor de finale
0 Vind ik leuk's
Had vorig jaar iets van 1.50 euro op nederland win, toen de quote nog op 151 stond. Op de dag van de finale was de quote nog maar 4 ofzo. Jammer dat die baard het net verpestte;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.