Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

Zoals elk jaar inmiddels mijn stokpaardje om wat geld mee te verdienen. Van het weekend ga ik al mijn bets plaatsen, maar uiteraard hebben jullie misschien al wat tips vooraf? Voor nu in ieder geval al een tip waar ik met grote stake op speel:

Finland NTQ for final @2.30 (Bwin)

Vaardigen een stel gehandicapten af met een afschuwelijk nummer. Jury sws 0 punten, en televoting verwacht ik weinig stemmen uit medelijden omdat het gewoon echt te slecht is. Bookmakers verwachten deze duidelijk wel, maar dit soort acts hebben het niet ver geschopt laatste jaren. Had IMO rond de @1.40 moeten staan en niet @2.30!

Van het weekend zal ik al mijn bets weer geven, voor degene die graag iets mee willen spelen!

Update: link naar artikel toegevoegd.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
in 14-05-2015 21:44 Overige sporten en evenementen
423 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Cyprus heeft best een goede zanger, maar de performance is echt oersaai en de lyrics zijn ook vrij simpel. Hij moet wel uitzonderlijk goed presteren vanavond wil hij zich kunnen onderscheiden, denk ik.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
spartacus:
tipsvoorwinst:
boempatat:

http://eurovisionireland.net/2015/05/20/eurovision-live-blog/

CYPRUS:Gewoon mooi. Niets meer te zeggen. Vocaal perfect . John geeft een eenvoudige en charmante prestatie. Hij weet hoe de camera's te bewerken. De langere periode in zwart-wit in het begin verbetert dit zeker. Kwalificatie zeker.

Kwalificatie voor Cyprus is 1.44
Best hoog voor een 'zekere kwalificatie'?!

@Santi: hoezo zie jij ze niet kwalificeren? Of vind je de odd gewoon te hoog voor NTQ (value)?

Ik heb ook Cyprus not in final gespeeld , en ben gewoon afgegaan op de voorspelling van het press centre , waar ze het 2é land staan bij landen die niet doorgaan.
De laatste voorspelling vanuit het press centre blijft nog steeds Cyprus vermelden als niet doorgaan to final , samen met Polen , Ierland , Malta, Zwitserland , San Marino en Portugal .
Later op de middag zou nog een allerlaatste voorspelling komen , ik ben eens benieuwd in hoeverre deze nog zal veranderen .

Heb je daar link van ,van de pressroom?
Polen NTQ @2.15 Bwin lijkt me leuk.Is het omdat het het laatste lied is ,dat ze denken dat ze doorgaan doordat het fris in het geheugen blijft?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Dit is voorlopig de laatste foto ( zie datum van 21.5.2015 om 12u30 op foto ) met voorspellingen uit het press centre , de laatste repetitie's zijn momenteel bezig en nadien word er nog een voorspelling gemaakt ( dus nog ff wachten op die )

0 Vind ik leuk's
Ik vind die ballade van Ierland nog zo slecht niet ,maar ik zie bij de voting dat ze op een NTQ plaats staan.Q @2.95 Bwin. Misschien houden de mensen niet van ballades voor eurosong?
https://www.voetbalwedden.net/clubs/italie/italie-8204' target='_blank' rel='follow'>Italië en... België!

Onze vlaamse ex-presentator van Eurosong André Vermeulen zegt:
Voetbal is een spelletje en op het einde wint Duitsland,zo heb je bij Eurosong Zweden die vaak de winnaar is.Hij vond Rusland grote kanshebber van 1eHF en Zweden van de 2e HF en Australie waar veel aandacht naartoe gaat.
http://www.eurosong.be/78021/andre-vermeulen-er-is-zware-concurrentie-maar-winnen-is-niet-onmogelijk
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
nog een link naar site met voorspellingen waaruit blijkt dat Montenegro en Tsjechie grote kanshebbers zijn voor finale en Polen niet , Cyprus zal kantje boord zijn

eurovoix.com/2015/05/21/eurovoix-editors-predictions-for-semi-final-2/
0 Vind ik leuk's
Zwitserland NTQ @1.33 nu bij bwin, Zwitserland to qualify staat op het moment van schrijven ook @3.50 bij betfair, dus de kans is niet zo heel groot denk ik :)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Montenegro TQ staat nog @,1.85 op unibet

Gaan door in alle blogs en staan ook in perscentrum goed in top 10.

Value of niet? Benieuwd hoe jullie dit inschatten.. Zet er in ieder geval nog 5/10 bij.
0 Vind ik leuk's
Ik vind het nummer van Montenegro vrij oppervlakkig + het is volgens mij in de eigen taal gezongen (niet in het Engels). Montenegro is ook nog nooit naar de finale geweest geloof ik.. Dus waarschijnlijk zal het er om hangen plek 9-12 ofzo?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik hoop toch dat Montenegro wat meer kans maakt op basis van alle info. We zullen zien.

Santi nog interessante info of last minute picks? :)
0 Vind ik leuk's
boempatat:
spartacus:
tipsvoorwinst:
boempatat:

http://eurovisionireland.net/2015/05/0 20/eurovision-live-blog/

CYPRUS:Gewoon mooi. Niets meer te zeggen. Vocaal perfect . John geeft een eenvoudige en charmante prestatie. Hij weet hoe de camera's te bewerken. De langere periode in zwart-wit in het begin verbetert dit zeker. Kwalificatie zeker.

Kwalificatie voor Cyprus is 1.44
Best hoog voor een 'zekere kwalificatie'?!

@Santi: hoezo zie jij ze niet kwalificeren? Of vind je de odd gewoon te hoog voor NTQ (value)?

Ik heb ook Cyprus not in final gespeeld , en ben gewoon afgegaan op de voorspelling van het press centre , waar ze het 2e land staan bij landen die niet doorgaan.
De laatste voorspelling vanuit het press centre blijft nog steeds Cyprus vermelden als niet doorgaan to final , samen met Polen , Ierland , Malta, Zwitserland , San Marino en Portugal .
Later op de middag zou nog een allerlaatste voorspelling komen , ik ben eens benieuwd in hoeverre deze nog zal veranderen .

Heb je daar link van ,van de pressroom?
Polen NTQ @2.15 Bwin lijkt me leuk.Is het omdat het het laatste lied is ,dat ze denken dat ze doorgaan doordat het fris in het geheugen blijft?

Cyprus heb ik NTQ, omdat ik zelf denk dat er 10 'betere' nummers doorgaan en ook de pers ziet dit zo. Ik denk Sweden, Norway, Slovenia, Azerbeidjan, Latvia, Israel, Litouwen, Ijsland, Montenegro en Tsjechië. Hoop klein beetje op Portugal (@15!) tkv Montenegro :P

Montenegro heeft ook goede loting, zitten na San Marino en voor Malta.

@Boempatat
Dat vrouwtje van Polen zit in een rolstoel, dus hier zal hetzelfde meespelen als waar Finland op hoopte, medelijden. Nu kan zij wel zingen, alleen is het nummer niet boeiend imo.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.