Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival 2014

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

De quotes voor songfestival inmiddels bekend, waarvan er al redelijk wat belachelijke quotes bij zitten. Maar aangezien ik niet nu al wil gaan inzetten wacht ik daar nog even mee, maar op 1 kan ik het niet laten want dat is gratis geld imo. Deze gaat gegarandeerd dalen in de aanloop naar 6 mei

Unibet:

United Kingdom top 10 @1.85 10/10

Edit: link toegevoegd naar artikel in kenniscentrum.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Toch winnen vooral de Scandinaviërs ook vaak? Echt goede nummers zullen zich wel kunnen onderscheiden in de vriendjespolitiek, zegt de leek :p
Heb een aantal tips van je gevolgd Santi, ben benieuwd. Zelf lijkt me Hongarije top 5 in finale @2,35 ook een mooie quotering.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Toch winnen vooral de Scandinaviërs ook vaak? Echt goede nummers zullen zich wel kunnen onderscheiden in de vriendjespolitiek, zegt de leek :p
Heb een aantal tips van je gevolgd Santi, ben benieuwd. Zelf lijkt me Hongarije top 5 in finale @2,35 ook een mooie quotering.

Die heb ik ook gepakt vanmiddag op Unibet, heel veel value. Op Betfair krijg je er nog maar 1.90 voor. Evenals United Kinddom top 5.
Mensen dat Oostblok vriendjespolitiek is, is al jaren niet meer dus dan heb je het niet echt goed gevolgd denk ik(zie resultaten vorig jaar) ;)
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Mocht Belgie in de finale komen lijkt me dit 'gratis' geld: Belgie geeft 12 punten aan: NL @2,5.
Vorig jaar gebeurde dit ook en dit komt veel vaker voor met omringende/ goed liggende landen. Ondanks dat hebben
we volgens mij dit jaar een nummer die niet zo slecht is. Vaak zal NL dan ook 12 punten aan Belgie geven maar ook Zweden zou het kunnen worden aangezien de Belgen niet zo een heel goed nummer hebben.

Wat is de bookmaker van deze?
0 Vind ik leuk's
België niet door was een mooie tip Santi (y) Toen ik dat optreden had gezien nog aardig wat bijgezet @3,00. Bleef ie maar op staan bij Unibet (livebetten), vond dat wel raar.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
België geeft 12 punten aan Nederland @2.50. Zekerheidje ??
0 Vind ik leuk's
xavi94:
België geeft 12 punten aan Nederland @2.50. Zekerheidje ??

Je kan hem nog layen met Zweden, die is ook 2+. Denk dat het tussen die 2 gaat
0 Vind ik leuk's
Ja denk ook dat Zweden de enige is die ze het kunnen geven.. Is via unibet trouwens
0 Vind ik leuk's
San marino :-( balen zeg
0 Vind ik leuk's
San Marino (Totaal onverwacht) en Ijsland heeft Portugal de kop gekost denk ik, maar dat zullen we zaterdag pas weten :(
0 Vind ik leuk's
En Nederland geeft 12 punten aan Zweden @1.85 ? Dat lijkt me wel zeker. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.