Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival 2014

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

De quotes voor songfestival inmiddels bekend, waarvan er al redelijk wat belachelijke quotes bij zitten. Maar aangezien ik niet nu al wil gaan inzetten wacht ik daar nog even mee, maar op 1 kan ik het niet laten want dat is gratis geld imo. Deze gaat gegarandeerd dalen in de aanloop naar 6 mei

Unibet:

United Kingdom top 10 @1.85 10/10

Edit: link toegevoegd naar artikel in kenniscentrum.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
santi21:
Nogmaals, afgelopen 3 jaar heb ik hiermee mijn grootste winsten behaald in het wedden, dus ook dit jaar zal ik ze weer delen hier. Morgen is het zover en hier alles wat ik speel morgenavond voor semifinal 1:
(Hier ook de tussenstand uit het press center, voor de mensen die mij niet overtuigend genoeg vinden ;)
http://www.escunited.com/home/wp-content/uploads/2014/05/IMG_1059.jpg">
10/10
Sweden top 3 in semi 1 @1.75 10/10
San Marino not to qualify @1.30 10/10
5/10
Hungary top 3 in semi 1 @2 5/10
Moldova not to qualify @1.81 5/10
Albania not to qualify @1.40 5/10
Iceland not to qualify @1.40 5/10
Montenegro to qualify @1.60 5/10
3/10
Portugal to qualify @4.7 3/10
Belgium not to qualify @4.75 3/10
2/10
Last place San Marino @5 2/10
Last place Latvia @2.5 2/10
Succes allen!

Meegespeeld, hopen op winstgevende getalletjes :P
0 Vind ik leuk's
Volgens mij heeft dat te maken met de prestaties in de voorgaande jaren, pin me hier niet op vast
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Volgens mij heeft dat te maken met de prestaties in de voorgaande jaren, pin me hier niet op vast

Nee mokum, wordt puur gebaseerd op liedjes van dit jaar. Hongarije nu bijv. op 1, terwijl die afgelopen jaren niet veel gepresteerd hebben.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de uitleg, Santi. Kan je de tussenstand van het press center van de tweede halve finale hier ook posten wanneer deze wordt gepubliceerd?
0 Vind ik leuk's
@hypnotist86
Deze bedoel je? http://1.bp.blogspot.com/-q9EALGQfwLk/U2PWVX7YfmI/AAAAAAAALb0/_i2W5-PwCk0/s1600/pressc2.jpg">
Zie deze site: http://escsverige.blogspot.nl/2014/05/stallningen-i-presscentret.html
0 Vind ik leuk's
santi21:
mokum001:

Nee mokum, wordt puur gebaseerd op liedjes van dit jaar. Hongarije nu bijv. op 1, terwijl die afgelopen jaren niet veel gepresteerd hebben.

Leuke voorbeschouwing santii,
Ondertussen zijn er nog enkele head to heads bijgekomen voor de halve finales morgen. Is daar een zekerheidje te bespeuren?
Zweden top 3 in de halve finale staat 1.45 ondertussen.
Ik zoek nog wat 10/10 bets voor eurosong ;)
0 Vind ik leuk's
@multimaker, die bedoelde ik ja. Ik wist niet dat die al vrijgegeven was. Bedankt!
De punten liggen wel een pak lager dan bij de eerste halve finale, zie ik. Is het nog niet volledig of zo?
0 Vind ik leuk's
België schijnt gisteren een wat mindere generale repetitie hebben gehad. Op basis daarvan geeft jury punten en aanngezien België het daarvan moet hebben vrees ik voor hun. In meest recente tussenstand bij press center Portugal naar 11e plaats :)
0 Vind ik leuk's
Zijn dit eigenlijk de punten van de vakjury die samen met de punten van de kijkers uit de verschillende landen meetellen voor de uiteindelijke stand? Want deze zouden toch geheim moeten blijven. En hoe komt het dan dat ze gelekt zijn?
0 Vind ik leuk's
De positie waar de landen in de halve finales zijn geëindigd word toch na de Finale bekend gemaakt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.