Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival 2014

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

De quotes voor songfestival inmiddels bekend, waarvan er al redelijk wat belachelijke quotes bij zitten. Maar aangezien ik niet nu al wil gaan inzetten wacht ik daar nog even mee, maar op 1 kan ik het niet laten want dat is gratis geld imo. Deze gaat gegarandeerd dalen in de aanloop naar 6 mei

Unibet:

United Kingdom top 10 @1.85 10/10

Edit: link toegevoegd naar artikel in kenniscentrum.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
santi21:
De quotes voor songfestival inmiddels bekend, waarvan er al redelijk wat belachelijke quotes bij zitten. Maar aangezien ik niet nu al wil gaan inzetten wacht ik daar nog even mee, maar op 1 kan ik het niet laten want dat is gratis geld imo. Deze gaat gegarandeerd dalen in de aanloop naar 6 mei
Unibet:
United Kingdom top 10 @1.85 10/10

Ik heb m meegepakt Santi (y)
0 Vind ik leuk's
heb deze ook staan. nu is het wachten tot dat bord van de pers daar lekt om de rest van de bets te plaatsen.
vorig jaar mooie winst mee gehad :)
0 Vind ik leuk's
De bookmakers hebben de winnaar vaak goed inderdaad.
Helaas zijn de odds van Armenie en Zweden nog aan elkaar gewaagd, even afwachten dus nog
PS: heb UK top-10 op 1,98 kunnen pakken op Betfair :)
0 Vind ik leuk's
Surebet
Roemenie top-10
JA Betfair @2,22
NEE Unibet @2,20
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Surebet
Roemenie top-10
JA Betfair @2,22
NEE Unibet @2,20
(y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
De bet is iets veranderd op Unibet.
Er staat nu "Bets stand regardless of country's qualification for Final)'...
volgens mij maakt het niets uit, als Roemenie niet de finale haalt, dan zal de bet denk ik alsnog tellen :)
0 Vind ik leuk's
topics.replies.old_quote_title
Kom maar op met die tips dan Santi21
Er komen de laatste dagen steeds meer odds bij dus ik houd het een beetje in de gaten, maar er zitten al een paar hele mooie bij! Bets die ik sws ga plaatsen voor early betters die het willen weten: Portugal to qualify @4.50 Switzerland to qualify @1.72 San marino not to qualify @1.30 To win semifinal 2: Ireland @10 Not to finish top 10: Belgium @1.72 Not to finish top 10: Denmark @4.20 Not to finish top 10: Italy @1.50 To finish top 10: Ireland @3.20 Stakes laat ik nog even in het midden, maar de odds <1.50 heb ik afgelopen jaren 10/10 gespeeld Paar dagen van de voren trouwens ff Betfair gebruiken, heb je ook nog de hoogste odds
0 Vind ik leuk's
Nogmaals, afgelopen 3 jaar heb ik hiermee mijn grootste winsten behaald in het wedden, dus ook dit jaar zal ik ze weer delen hier. Morgen is het zover en hier alles wat ik speel morgenavond voor semifinal 1:
(Hier ook de tussenstand uit het press center, voor de mensen die mij niet overtuigend genoeg vinden ;)
http://www.escunited.com/home/wp-content/uploads/2014/05/IMG_1059.jpg">
10/10
Sweden top 3 in semi 1 @1.75 10/10
San Marino not to qualify @1.30 10/10
5/10
Hungary top 3 in semi 1 @2 5/10
Moldova not to qualify @1.81 5/10
Albania not to qualify @1.40 5/10
Iceland not to qualify @1.40 5/10
Montenegro to qualify @1.60 5/10
3/10
Portugal to qualify @4.7 3/10
Belgium not to qualify @4.75 3/10
2/10
Last place San Marino @5 2/10
Last place Latvia @2.5 2/10
Succes allen!
0 Vind ik leuk's
Hey Santi, alvast bedankt voor de screenshot van het press center. Maar wat houden deze getallen juist in? Tussen haakjes staat hun plaats in de stand, dat heb ik door, maar hoe komen ze tot de punten?
Edit: en hoeveel belang moeten/kunnen we hechten aan deze stand? Ik vind persoonlijk het liedje van Hongarije minder goed dan dat van Armenië (de topfavoriet volgens de bookmakers), maar toch krijgt Hongarije hier meer punten.
0 Vind ik leuk's
Ze geven volgens mij gewoon punten volgens het normale puntensysteem en dit wordt gebaseerd op de repetities en hoe het op beeld overkomt, zoals wij het morgen te zien krijgen. Tussen haakjes inderdaad de plaats waar zij volgens de pers zullen eindigen. En ik moet zeggen vorig jaar zaten ze er niet ver naast, volgens mij 8 of 9/10 hetzelfde.
Voor alle duidelijkheid, ik gebruik dit scorebord meer om voor sommige bets bevestiging te zoeken (zie Belgie en Moldavie ntq), maar Portugal bijvoorbeeld speel ik puur op eigen gevoel. Hopelijk ben je iets wijzer geworden ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.