Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival 2014

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

De quotes voor songfestival inmiddels bekend, waarvan er al redelijk wat belachelijke quotes bij zitten. Maar aangezien ik niet nu al wil gaan inzetten wacht ik daar nog even mee, maar op 1 kan ik het niet laten want dat is gratis geld imo. Deze gaat gegarandeerd dalen in de aanloop naar 6 mei

Unibet:

United Kingdom top 10 @1.85 10/10

Edit: link toegevoegd naar artikel in kenniscentrum.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thijsantoine:
tipsvoorwinst:
Oh, ga daar maar vanuit dat die binnen is, thijs (y)

Haha, ja ik ga der ook wel van uit. Maar toch wel fijn als het geld snel word bijgeschreven op me unibet-rekening!
swasoe:
Wat is nou de top 10 van de semifinal 1? Of wordt die later pas bekend gemaakt?

Dit zal pas zaterdag bekend gemaakt worden wat de precieze uitslag is van de top 10
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
santi21:
Ja, redelijke winst, maar de echte klappers moeten in de finale komen. Heb denk ik €250 aan open bets daarop staan met matchups, top3, top4, top5, top 10, last place, winners, puntentelling, group betting etc. Na de semi's dalen deze odds heel erg omdat de finalisten dan al vaststaan. Merk ik nu al helaas, maar ga morgenavond nog wat dingen zetten denk ik en na donderdag niks meer, is de value weg.

Ik heb al die picks meegespeeld, ook in de hoeveelheid van stakes (2/10 3/10 5/10 10/10) en daarmee is er dus winst?:)
PS: Bookmakers nog niks uitbetaald
Kan je de andere picks ook posten? :)

Ik zal kijken of ik morgenavond alvast wat picks kan posten voor de finale hier, zodat jullie ze ook ruim van te voren kunnen plaatsen. Voor degene die dat willen uiteraard ;)
Ja klopt, een lichte winst vanavond en dan staan de top3 bets van deze semi nog open en die zijn ook wel binnen denk ik (met name Zweden top 3 @1.75 belachelijk prematch)!
0 Vind ik leuk's
Santi,
Ik heb groots gedaan op Denemarken geeft 12 punten aan Zweden. 8/10 grote stake!
En Zweden top 3 zaterdag. Aan 1.50 ..
Zweden top 3 is nog niet zeker. Maar Denemarken zal zeker 12 punten geven aan het kipje van Zweden.
0 Vind ik leuk's
didison:
Santi,
Ik heb groots gedaan op Denemarken geeft 12 punten aan Zweden. 8/10 grote stake!
En Zweden top 3 zaterdag. Aan 1.50 ..
Zweden top 3 is nog niet zeker. Maar Denemarken zal zeker 12 punten geven aan het kipje van Zweden.

Heb ik ook 5/10 op staan Denmark to give 12 pnts to Sweden, evenals NL to give to Sweden 12 pnts
0 Vind ik leuk's
didison:
Santi,

odd 1,30 helaas maar :(
0 Vind ik leuk's
Quotes al zoek gedaald:
België nl 12 punten 2,5 -> 1,85
Nl Zweden 12 punten 2,.. -> 1,85
Denemarken Zweden nu maat 1,3
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
didison:
Santi,

odd 1,30 helaas maar :(

Volgens mij heb ik dan Norway of Finland to give 12 to Sweden, had een odd van 1.50+ geloof ik
0 Vind ik leuk's
Denemarken geeft 12 punten aan zweden stond op bwin 1.65 deze middag!
:D ik ga niet zeggen voor welke inzet
Stom systeem die halve finales. Willekeurige volgorde de finalisten opsommen. :) amateurs.
België heeft niks te zoeken bij eurosong!
0 Vind ik leuk's
didison:
Denemarken geeft 12 punten aan zweden stond op bwin 1.65 deze middag!
:D ik ga niet zeggen voor welke inzet

Hoe zeker ben je?
0 Vind ik leuk's
:) Ik werk een week voor niks als het niet klopt!
Dit is echt een zekerheidje. Wat een wijf die zweedse
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.