Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het Songfestival 2014

** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **

De quotes voor songfestival inmiddels bekend, waarvan er al redelijk wat belachelijke quotes bij zitten. Maar aangezien ik niet nu al wil gaan inzetten wacht ik daar nog even mee, maar op 1 kan ik het niet laten want dat is gratis geld imo. Deze gaat gegarandeerd dalen in de aanloop naar 6 mei

Unibet:

United Kingdom top 10 @1.85 10/10

Edit: link toegevoegd naar artikel in kenniscentrum.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dit jaar is er spijtig genoeg niet zo'n duidelijk winnaar. vorig jaar was de odd van denemarken 1.80 ofzo dacht ik en was iedereen het er over eens.
ik hoop (voor mijn bets dan) dat nederland niet stunt. zag ze nog niet eens de finale halen en nu staan ze volgens de bookies op de 3de plaats...
heb er nog 4 bets bijgenomen:
griekenland top 10 @ 1.55 7/10
Spanje top 10 @2.70 2/10
italie top 10 @ 3.20 2/10
zwitserland top 10 @ 3.00 2/10
die laatste heb ik gekozen omdat de kans erin zit dat ze telkens de hogere restjes van de punten kunnen krijgen (7-8punten ofzo).
btw: de odds op bwin sporen voor geen meter. oostenrijk to win @3.00, zweden to win @3.50 (gedaald) en dan zweden tb oostenrijk @1.50 / 2.40 oostenrijk tb zweden
zelfde met duitsland to win @41, frankrijk to win@101 en dan Frankrijk tb duitsland @1.65
0 Vind ik leuk's
Zo gek is dat niet hoor. De verhoudingen van de kansen dat iemand wint kan flink variëren van dezelfde sporters voor bijv. top 10.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
spartacus:
Komt er voor de finale nu zondag weer zo'n scherm in het perscentrum met de voorspellingen van de pers ??
Zo ja, waar kan dit scherm bekeken worden , welke link ?? of word het hier ( zoals de beide schermen van de halve finale's ) in deze topic geplaatst ?

iemand die een link/foto heeft van het tv scherm met de voorspellingen op voor de finale , uit het perscentrum ??
0 Vind ik leuk's
http://bloggar.aftonbladet.se/schlagerbloggen/files/2014/05/Bild-2014-05-10-kl.-17.07.22-1024x584.jpg">
0 Vind ik leuk's
https://twitter.com/songfestivalnl
hier staat de nieuwere op santi. oostenrijk nog steeds eerst. hopen dat ze straks niet winnen, heb eigelijk bijna niemand dat horen zeggen terwijl ze nu wel eerstes staan. zijn volgens bwin ook favoriet (geeft 3.25 aan oostenrijk en 3.85 aan zweden, terwijl unibet 2.80 aan zweden geeft en 3.50 aan oostenrijk)
duitsland gedeeld laatst en frankrijk 11des btw ;)
UK comfortabel 6des
0 Vind ik leuk's
Azerbaijan buiten de top 10 is misschien nog wel een aardige @ 1.95.
0 Vind ik leuk's
chino:
Azerbaijan buiten de top 10 is misschien nog wel een aardige @ 1.95.

Idd gaan het niet redden top 10 denk ik, heb m vanmiddag aan 2.10 gepakt bij Marathonbet
0 Vind ik leuk's
Groot gat hebben Zweden en Oostenrijk daar. Pak Oostenrijk top 3 @1,75 maar.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Wat verwachten jullie van Zweden?
0 Vind ik leuk's
Ik heb net zoals vorig jaar enkele bets met je meegespeeld Santt, ik verwacht er veel van ;-) (h)
Succes iedereen!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.