Wedden op het Songfestival 2014
** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **
De quotes voor songfestival inmiddels bekend, waarvan er al redelijk wat belachelijke quotes bij zitten. Maar aangezien ik niet nu al wil gaan inzetten wacht ik daar nog even mee, maar op 1 kan ik het niet laten want dat is gratis geld imo. Deze gaat gegarandeerd dalen in de aanloop naar 6 mei
Unibet:
United Kingdom top 10 @1.85 10/10
Edit: link toegevoegd naar artikel in kenniscentrum.
in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ging niet heel best Ali-G, het is te hopen dat Georgie laatste is geworden. Heb nog maar eens €100 erbij gezet op de finale. Zal zometeen eens wat bets plaatsen die ik speel en dat zijn er heel veel :p
santi21:
Ging niet heel best Ali-G, het is te hopen dat Georgie laatste is geworden. Heb nog maar eens €100 erbij gezet op de finale. Zal zometeen eens wat bets plaatsen die ik speel en dat zijn er heel veel :p
Ben benieuwd, speel ze sowieso mee (Y)
Vooral Israël is een flinke tegenvaller! Van top-3 naar eruit
Betfred heeft een leuke aanbieding: *** Place a win single bet on the Eurovision Song Contest 2014 Outright Winner market and if your selection finishes 2nd we will refund your stake as a free bet up to £50 ***
Wow bedankt Robbie, ga daar maar eens ff accountje aanmaken dan en op Zweden inzetten. Heb je misschien een link of iets?
santi21:
Santi, als je je bets plaatst, kan je het dan weer doen op de volgende manier:
santi21:
10/10
Sweden top 3 in semi 1 @1.75 10/10
5/10
Hungary top 3 in semi 1 @2 5/10
3/10
Portugal to qualify @4.7 3/10
2/10
Last place San Marino @5 2/10
10/10
Sweden top 3 in semi 1 @1.75 10/10
5/10
Hungary top 3 in semi 1 @2 5/10
3/10
Portugal to qualify @4.7 3/10
2/10
Last place San Marino @5 2/10
Ik ben van plan al je 10/10 bets mee te spelen ;-)
Iig bedankt!!!
Just bet.
vanwaar die plotse odd raise bij zweden to win?
ging van 3.75 naar 4.50
ze komen op juist na een pauze, lijkt me juist in hun voordeel?
ging van 3.75 naar 4.50
ze komen op juist na een pauze, lijkt me juist in hun voordeel?
Ik heb geen idee, maar Zweden is voor mij favoriet om te winnen. Ik zie Oostenrijk met een travestiet niet heel veel punten krijgen uit oostblok. Nederland is iets te rustig nummer denk ik om echt als winnaar te eindigen, dus wat dat betreft heeft Zweden meeste kans maar zal erom spannen.
zweden genomen aan 4.25, het enige in hun nadeel is wanneer ze optreden.
de volgorde van stemming is ook bekend en de meeste scandinavische landen stemmen in het midden, wat ook kan wijzen op winst zweden
de volgorde van stemming is ook bekend en de meeste scandinavische landen stemmen in het midden, wat ook kan wijzen op winst zweden