Wedden op het Songfestival 2014
** Lees ook ons nuttige artikel over het wedden op het songfestival 2019 **
De quotes voor songfestival inmiddels bekend, waarvan er al redelijk wat belachelijke quotes bij zitten. Maar aangezien ik niet nu al wil gaan inzetten wacht ik daar nog even mee, maar op 1 kan ik het niet laten want dat is gratis geld imo. Deze gaat gegarandeerd dalen in de aanloop naar 6 mei
Unibet:
United Kingdom top 10 @1.85 10/10
Edit: link toegevoegd naar artikel in kenniscentrum.
in 11-04-2014 17:33 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik hou een beetje Betfair in de gaten, maar odd van Austria to win was om 9 uur nog @4.5 tegen @3.8 voor Zweden. Inmiddels @3.15 voor Oostenrijk tegen @4 voor Zweden. Het is te hopen dat het Oostblok niks moet hebben van die Conchita, ikzelf overigens ook niet.
@santi Dus Zweden voor Nederland @1.80 is wel een aardige?
T is meer omdat Oostenrijk omhoog gaat dat Zweden daalt, maar idd @1.80 is vrij hoog
Prima hoor: top 5 Hongarije, top 3 Oostenrijk en Denemarken beste vooraf gekwalificeerde land (y) Wel een gelijkspel met Spanje overigens haha. UK nergens te bekennen. Beetje jammer alleen dat die clownsact erbij was dit jaar. Anders hadden we zomaar gewonnen...
If you like sports, you will love Zweeler
UK > Germany...was nog godsklere spannend (1 verschil)
Oosterrijk feliciteert het land van Mozart....Schnitzel....Bier....en de mooie Bergen en natuurlijik de mooie Tiroler meisjes...
Hoe kan ik weten wie Denemarken deze avond 12 punten gegeven heeft?
Achteraf had je t eigenlijk wel kunnen zien aankomen haha, maar als zelfs oost-europa op zo'n nietszeggend clownsnummer stemt tja. Georgie gelukkig wel laatste geworden in semi 2 zag ik net, NL won 1e
didison:
Zweden: http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=DK
In Nederland genoeg heteromannen gekeken, Polen op 2 in de televoting (y)
If you like sports, you will love Zweeler