Wedden op de Tour de France 2013
Velen stemmen hun hele seizoen af op de maand juli, maar de eindoverwinning van de Tour is ieder jaar maar voor één renner weggelegd.Stem je mee ? ;-)
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
chefspijker:
(y)
chefspijker:
Eerste h2h's voor morgen op Unibet staan er ook op. Eerste combo'tje gemaakt:
Rodriguez wint van Ten Dam x1,52
Daniel Martin wint van Nieve x1,42
Rogers wint van Chavanel x1,72
odds 3,71
Stake 15E
55,65E indien goed
Eerste h2h's voor morgen op Unibet staan er ook op. Eerste combo'tje gemaakt:
Rodriguez wint van Ten Dam x1,52
Daniel Martin wint van Nieve x1,42
Rogers wint van Chavanel x1,72
odds 3,71
Stake 15E
55,65E indien goed
(y)
Ben gevolgd met deze, super!
Hoop vanavond weer op paar lekkere tips, hoop dat ik deze x wel (op tijd) kan volgen!
Lekker bezig pik
Lekker bezig pik
Zonde dat betfair maar bepaalde HU alleen aanbied :-(
Ik heb zelf 25E gezet op -1,5 Nederlanders in top 10 morgen. x2,25 bij Unibet. Staan nog geen h2h's op. Vind die bet wel aantrekkelijk, sluit niet uit dat Bauke en/of LTD een slechte dag heeft en er is natuurlijk ook de mogelijkheid dat een groepje vluchters voor de favorieten uitblijven. Qua Nederlanders zie ik dat alleen Gesink doen, maar die is ook de ene dag goed en de andere dag weer matig.
Als je de Ventoux-uitslag pakt en je zet Valverde top 10 en Porte, dan ben je er trouwens ook al. Of een Martin/Moreno indien ze een goede dag hebben ipv Porte. Ik zie het zeker als een goede bet.
Als je de Ventoux-uitslag pakt en je zet Valverde top 10 en Porte, dan ben je er trouwens ook al. Of een Martin/Moreno indien ze een goede dag hebben ipv Porte. Ik zie het zeker als een goede bet.
If you like sports, you will love Zweeler
Froome voor quintana odd 1.42
en ik speel thomas de gendt top 3 odd 10, hij heeft bevestigd om morgen aan te vallen en vandaag toch wel een goede tijdrit gereden (funbet)
en ik speel thomas de gendt top 3 odd 10, hij heeft bevestigd om morgen aan te vallen en vandaag toch wel een goede tijdrit gereden (funbet)
Heb nu gepakt:
Valverde wint van Nieve x2,30
Kreuziger wint van Fuglsang x1,25
Moreno wint van Rogers x2,12
Odds 6,10
Stake 15E
91,50E indien goed
Valverde wint van Nieve x2,30
Kreuziger wint van Fuglsang x1,25
Moreno wint van Rogers x2,12
Odds 6,10
Stake 15E
91,50E indien goed
Wow, die odd voor Valverde voor Nieve is hoog! En die bet van -1.5 nederlands in top 10 is lekker hoog ja!
Ten Dam is aan zijn einde toe & vandaag gevallen zonder al te veel schade weliswaar.
Ten Dam is aan zijn einde toe & vandaag gevallen zonder al te veel schade weliswaar.
Mooie tips tot nu toe Chefspijker. Wat denk je eigenlijk van de bergtrui? Is het de moeite om daar iets op te zetten en op wie dan? Ik vind de odds nog vrij hoog zo dicht bij het einde.
Nieve heeft in elk geval aangegeven er echt voor te gaan en staat er op p3 nog goed voor. Geef hem meer kansen als Rolland als aanvaller. Maar wanneer Froome en Quintana in een van de twee aankomsten bergop top 2 zitten, wordt het al heel lastig om die twee nog te pakken door de dubbele punten bij aankomst bergop. Dan pak je morgen of zaterdag zo al 50 punten met winst. Voordeel voor een Nieve is wel dat Froome en Quintana vooral bezig zullen zijn met het klassement. Ik heb zelf na de eerste aankomst bergop wat ingezet op Froome x8, op Rolland wint-niet voor de Ventoux x2,10 en de afgelopen week op Quintana (x3,5) en Nieve (x6) om in te dekken als Froome niet wint.
Ik zie dat de quoteringen inmiddels wel al wat gezakt zijn. Als je op zowel Froome, Quintana als Nieve inzet kun je overigens winst maken met de huidige quoteringen nog. Wel maar 7,14 euro op 100 euro. Maar persoonlijk zou ik dan Quintana eraf laten. Dus op Froome en Nieve inzetten. Zet je bijvoorbeeld 10 euro in. Zet je 6,67 op Froome en 3,33 op Nieve. Dan win je 6,67 euro bij 10 euro inzet indien een van beiden winnen.
Ik zie dat de quoteringen inmiddels wel al wat gezakt zijn. Als je op zowel Froome, Quintana als Nieve inzet kun je overigens winst maken met de huidige quoteringen nog. Wel maar 7,14 euro op 100 euro. Maar persoonlijk zou ik dan Quintana eraf laten. Dus op Froome en Nieve inzetten. Zet je bijvoorbeeld 10 euro in. Zet je 6,67 op Froome en 3,33 op Nieve. Dan win je 6,67 euro bij 10 euro inzet indien een van beiden winnen.
Oké bedankt voor de uitleg Chef! Ik heb net ingezet met de verdeling die je hierboven hebt gegeven. Nu maar hopen ;-)