Wedden op de Tour de France 2013
Velen stemmen hun hele seizoen af op de maand juli, maar de eindoverwinning van de Tour is ieder jaar maar voor één renner weggelegd.Stem je mee ? ;-)
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Leuke winstgevende tour gehad met me eigen tips. ;)
Rojas idd in aanval geweest en ferrari gewoon rustig in de bussen gereden dus lijkt me idd mooie bet kijken of ik hem kn spelen bij comeon.. ;)
Rojas idd in aanval geweest en ferrari gewoon rustig in de bussen gereden dus lijkt me idd mooie bet kijken of ik hem kn spelen bij comeon.. ;)
Daar niet zozeer om. Ferrari heeft gewoon een veel hogere sprintsnelheid. Als ze vanuit dezelfde positie zouden vertrekken, wint Ferrari 9 van de 10 keer. Rojas weet zich alleen vaak wel goed te plaatsen en heeft wat meer inhoud. Morgen is alleen meer een criterium met alleen het laatste uur volop koers. Dat moet Ferrari prima liggen. En een quotering van 2 is dan wel heel mooi.
If you like sports, you will love Zweeler
Ja dat natuurlijk ook maar leuke extra dat rojas met zijn krachten heeft gesmeten en ferrari niet. ;) Comeon bied nog niks aan
Ik speel Ferrari mee (y)
De odds bij unibet zijn gelijk beide 1.85
De odds bij unibet zijn gelijk beide 1.85
chefspijker:
Voor morgen:
Kittel wint van Greipel x1,65
Ferrari wint van Rojas x2,00
Odds 3,30
Stake 25E
82,50E indien goed (y)
Voor morgen:
Kittel wint van Greipel x1,65
Ferrari wint van Rojas x2,00
Odds 3,30
Stake 25E
82,50E indien goed (y)
Weer goed! Knap Chef. Ik hoop dat je wielrennerstips blijft geven, ook al is het alleen tijdens de grote rondes/ritten. Alvast bedankt!
CSS staat er zelfs al op bij Unibet met h2h's. Afwachten of ze allemaal starten, maar als er eentje niet start wordt de bet op 1.00 gezet, dus daar zit verder geen risico aan terwijl de quoteringen de komende dagen wel kunnen zakken. Heb nu een eerste combo gemaakt:
Gallopin wint van Hoogerland x2,00
(Johnny gaat zich de komende week leegrijden met allerlei criteriums. Dat wordt niets in Spanje zaterdag. Bovendien klimt Gallopin niet minder en heeft de Fransman wel een veel betere sprint)
Kwiatkowski wint van Breschel x1,78
(Kwiatkowski uitstekend in vorm, klimt beter dan Breschel en hoeft het in een sprint na zo'n koers eventueel ook niet af te leggen tegen de Deen)
Bakelants wint van Iglinskiy x1,80
(Bakelants leek in week 3 Tour enkel beter te worden, terwijl Iglinskiy sinds ritwinst in België eind mei amper wat heeft laten zien)
Odds 6.41
Stake 11
70,51E indien goed (y)
Ik zal komende week wel even een eigen topic openen, aangezien dit nog maar weinig met de Tour van doen heeft.
(Johnny gaat zich de komende week leegrijden met allerlei criteriums. Dat wordt niets in Spanje zaterdag. Bovendien klimt Gallopin niet minder en heeft de Fransman wel een veel betere sprint)
(Kwiatkowski uitstekend in vorm, klimt beter dan Breschel en hoeft het in een sprint na zo'n koers eventueel ook niet af te leggen tegen de Deen)
(Bakelants leek in week 3 Tour enkel beter te worden, terwijl Iglinskiy sinds ritwinst in België eind mei amper wat heeft laten zien)
Odds 6.41
Stake 11
70,51E indien goed (y)
Ik zal komende week wel even een eigen topic openen, aangezien dit nog maar weinig met de Tour van doen heeft.
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
CSS staat er zelfs al op bij Unibet met h2h's. Afwachten of ze allemaal starten, maar als er eentje niet start wordt de bet op 1.00 gezet, dus daar zit verder geen risico aan terwijl de quoteringen de komende dagen wel kunnen zakken. Heb nu een eerste combo gemaakt:
Odds 6.41
Stake 11
70,51E indien goed (y)
Odds 6.41
Stake 11
70,51E indien goed (y)
Onze unibetmol is s'nachts niet aktief,dus heb ik nog dezelfde quotes gekregen ;-)
Ik heb ze ook nog eens in systeem 2/3 genomen.Als er 2 goed zijn heb ik ruim mijn inzet terug.
Thx Bestewielerkennerdiedespijkeropzijnkopslaat (y)
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Speel ze ook weer mee, ook in een 2/3 systeem dit keer.
De unibetmol heeft z'n werk goed gedaan mijn gedacht! Wat een lage odds nog maar.
Gelukkig al gespeeld in een 2/3 systeem & een 3/3 combo!
Gelukkig al gespeeld in een 2/3 systeem & een 3/3 combo!