Wedden op de Tour de France 2013
Velen stemmen hun hele seizoen af op de maand juli, maar de eindoverwinning van de Tour is ieder jaar maar voor één renner weggelegd.Stem je mee ? ;-)
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
Een leuke site met voorbeschouwingen vind je hier:
http://www.wielerflits.nl/nieuws/22910/tour-2013-voorbeschouwing-gele-trui.html
Vooral van Didi verwacht ik veel :p
Morgen begint de ronde met een vlakke rit over 212.00 km.
Na een prachtige rit langs de baai van Palombaggia en de kliffen van Bonifacio, zullen de sprinters meteen een kans hebben om in het geel te komen.
in 28-06-2013 09:58 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Quintana reed een paar slechte bochten ja, maar had verder ook het mankement dat dat vooral een 'bijtrapafdaling' was. Niet bepaald gemaakt voor een lichtgewicht. Daardoor kon Rolland ook vrij eenvoudig die 30(?) seconden achterstand goedmaken. Of Mollema of Contador het podium haalt durf ik nog niet met zekerheid te stellen. Zal er ook aan liggen of Contador zo dom blijft koersen en zichzelf blijft opblazen. Ik hoop op Bauke, maar mijn gevoel zegt in elk geval dat Quintana er wel op komt te staan.
If you like sports, you will love Zweeler
Hij verloor niet alleen halve minuut maar ook een minuut op het achtervolgende peletonnetje. Wat ook niet onlogisch is.
Contador heeft vandaag aangegeven dat het hem niet boeit of ie 2e of 10e wordt. Dus we krijgen nog een paar mooie dagen denk ik;)
Contador heeft vandaag aangegeven dat het hem niet boeit of ie 2e of 10e wordt. Dus we krijgen nog een paar mooie dagen denk ik;)
chefspijker:
Rustig sinds 3 juli in dit topic. Weinig wieler(bet)liefhebbers hier? Ik vind de quotering voor Nairo Quintana top 3 in de Tour de France nog erg aantrekkelijk met 1,8. Eerder deze Tour al gespeeld tegen 2,5 en na gisteren ben ik er een stuk meer van overtuigd dat Quintana dit waar gaat maken. Nog twee zware aankomsten bergop en een klimtijdrit waarin hij amper tijd hoeft te verliezen, misschien zelfs wel wint op enkele mannen voor hem in het klassement. quoteringen van Unibet overigens.
Morgen, etappe 16, gaat een vroege vlucht slagen. Bakelants heeft dan een mooie quotering van 40 voor ritwinst en x11 voor top 3 in de etappe. Ook een Voeckler (17/5,25), De Gendt en Albasini (21/6) en Costa (30/9) vind ik zo op het eerste oog interessant voor ritwinst/top 3.
Rustig sinds 3 juli in dit topic. Weinig wieler(bet)liefhebbers hier? Ik vind de quotering voor Nairo Quintana top 3 in de Tour de France nog erg aantrekkelijk met 1,8. Eerder deze Tour al gespeeld tegen 2,5 en na gisteren ben ik er een stuk meer van overtuigd dat Quintana dit waar gaat maken. Nog twee zware aankomsten bergop en een klimtijdrit waarin hij amper tijd hoeft te verliezen, misschien zelfs wel wint op enkele mannen voor hem in het klassement. quoteringen van Unibet overigens.
Morgen, etappe 16, gaat een vroege vlucht slagen. Bakelants heeft dan een mooie quotering van 40 voor ritwinst en x11 voor top 3 in de etappe. Ook een Voeckler (17/5,25), De Gendt en Albasini (21/6) en Costa (30/9) vind ik zo op het eerste oog interessant voor ritwinst/top 3.
Effe voorspellen zegt ie! De Gendt, Voeckler, Gilbert & Costa zijn weg!
En Costa gaat winnen (y)
Eerste h2h's voor morgen op Unibet staan er ook op. Eerste combo'tje gemaakt:
Rodriguez wint van Ten Dam x1,52
Daniel Martin wint van Nieve x1,42
Rogers wint van Chavanel x1,72
Odds 3,71
Stake 15E
55,65E indien goed
Odds 3,71
Stake 15E
55,65E indien goed
chefspijker:
Odds 3,71
Stake 15E
55,65E indien goed
Odds 3,71
Stake 15E
55,65E indien goed
Ik heb Rodriguez en Martin meegenomen maar zijn gezakt naar 1.40 en 1.32 :-(
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Tipje, bij Unibet kun je livebetten op de tijdrit en Contador staat 1,62 tegen Porte. Gratis geld, want Porte gaat rustig aan doen vandaag:
Porte agreed, and revealed he would be saving himself on the 17th stage in preparation for the bigger test to come. He added: “I’m going to take it as easy as I can tomorrow. For me, it’s all about those last three days in the mountains, to be there for Chris and make sure he’s supported as much as possible on those climbs.”
Read more at http://www.teamsky.com/article/0,27290,17565_8827008,00.html#izLsuU8SK1dGu7Pz.99
Porte agreed, and revealed he would be saving himself on the 17th stage in preparation for the bigger test to come. He added: “I’m going to take it as easy as I can tomorrow. For me, it’s all about those last three days in the mountains, to be there for Chris and make sure he’s supported as much as possible on those climbs.”
Read more at http://www.teamsky.com/article/0,27290,17565_8827008,00.html#izLsuU8SK1dGu7Pz.99
Dat klopt, gisteren nam ik contador voor porte aan 1.68 nu nog maar 1.40
chefspijker:
Odds 3,71
Stake 15E
55,65E indien goed