Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanavond worden er weer pijltjes gegooid en ik heb voor vanavond wat unibet betjes, word nu toch echt tijd voor handicaps want bij Bwin hebben ze die ook wel maar dat Bwin met uitbetalen is een gedoe met dat Moneybookers enzo, wil gewoon direct naar bank hebben..
Chisnall, D - Baxter, R
1 1,33 Baxter zal zeker wel partij gaan geven want die kan zich hier wel voor opladen maar chisnall is domweg de betere gooier vooral de scorende darts, hopelijk geen double trouble voor Chizzy
Anderson, Gary - Winstanley, D
2 2,65 Normaal zou ik deze handicap spelen bij Bwin en dan handicap Winstanley op 1,65. Anderson heeft last van een oog en daarnaast is zijn vader en broer overleden dit jaar en dat is nog niet helemaal verwerkt
Newton, W - Hubbard, J Dit hoort Newton gezien zijn ranking te winnen, Hubbard is een jeugdige speler en op voorhand zou die geen kans mogen hebben.
1 1,33
Pipe, J - Cullen, J
1 1,36 Pipe is een trage speler zoals we weten, meestal moet hij ook eerst op gang komen, soort van diesel. Cullen is een jonge speler en ik denk dat de ervarenheid en dat trage gegooi doorslaggevend zal worden.
0 Vind ik leuk's

Wes Newton (ENG) - Justin Pipe (ENG)
Leg Handicap
Delete
Pick: Justin Pipe (ENG) +2,5
1.65

Dean Winstanley (ENG) - Ronnie Baxter (ENG)
Leg Handicap
Delete
Pick: Ronnie Baxter (ENG) +2,5
1.50
Deze handicap, ik zie deze spelers ook winnen namelijk, maar we doen handicap.
0 Vind ik leuk's
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling

Newton, W - Pipe, J
Wedstrijd
noteringen wedstrijd
Je weddenschap: 2

'
3,30 (3,30) 0-1
'

Fylkir Reykjavik O19 - Afturelding/Hviti Riddarinn II U19
Over/Onder
Totaal aantal doelpunten - 1e Helft
Je weddenschap: Over 1.5

'
2,25 2-0
'

Reynir Sandgerdi - Njardvík
Over/Onder
Totaal aantal doelpunten - 1e Helft
Je weddenschap: Over 2.5

'
2,85 1-2
'

Je weddenschap: drievoudig
€ 2,00 21,16 3 / 3 € 42,32
livebet ingezet
0 Vind ik leuk's
vanavond Taylor wint en wade (y)
0 Vind ik leuk's
Goed mensen, de halve finales vanavond om 20.00
Jenkins-Wade.
Word een partij waarin Jenkins gewoon goed mee zal gaan gooien en ik denk dat Wade wel wint met 17-14 iets in die geest.
Dus winst Wade en dan over 26,5 legs (y) maar dan moet je wellicht na de 1e pauze erop zetten in de hoop dat 1 van de 2 op 4-1 staat of 5-0.
Taylor-Baxter
Taylor wint wel maar daar staat niks op 1,10. Dus dan moeten we kijken naar over 24,5 legs ofzo. 17-11 word het ongeveer :p Laat ik het zo zeggen dat Baxter er niet vanaf word gegooid met grote cijfers.
0 Vind ik leuk's
Dames en heren, de finale is vanavond en dan zit het er al weer op. Voor Vanavond tip ik Taylor als winnaar odd 1,38 Unibet.
Vervolgens na de 1e pauze overwegen een live bet te doen om over aantal games te spelen 18-14 is mn voorspelling (y)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Dames en heren, de finale is vanavond en dan zit het er al weer op. Voor Vanavond tip ik Taylor als winnaar odd 1,38 Unibet.
Vervolgens na de 1e pauze overwegen een live bet te doen om over aantal games te spelen 18-14 is mn voorspelling (y)

18-15 was weeral een over
Dit heb ik niet kunnen spelen.
Maar andere goeie tips wel.
Respect ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
comeyer:

18-15 was weeral een over
Dit heb ik niet kunnen spelen.
Maar andere goeie tips wel.
Respect ;-)

Dankje wel, alleen de odd van taylor vooraf was 1,28 ipv 1,38. Maar het ging toch vooral om de overs :p
qua voorspellingen heb ik met het darts wel goed gepresteerd zonder arrogant te zijn, bij een dartssite heb ik 1 poule gewonnen en 2e bij de grote poule dus het ging wel goed. Hopelijk de voetbalbets ook eens want dat moet ik beter managen :p
0 Vind ik leuk's
Vanavond de Grand Prix darts in Dublin. Gelukkig streamt RTL 7, en deze week is er toch geen boeiend voetbal vind ik en pas de interlandweeken vandaar maar mooi het darten volgen en een betje zo her en der maken.
1.1 Mark Walsh v Robert Thornton Thornton heeft een goed weekend achter de rug en lijkt in vorm. Met een odd van 1,78 ideaal voor een combi
1.2 Dean Winstanley v Dave Chisnall Chisnall heeft meer talent en word wel een grote maar hij mist een bepaalde constandheid en die dubbels en Chisnall is niet altijd een goed huwelijk, vandaar dat een odd van 2,2 voor mij een reden is om voor Winstanley te gaan
1.3 Simon Whitlock v Justin Pipe Whitlock is favoriet en de odds geven dat ook weer voor Whitlock met 1,48 maar Pipe is een goede speler en kan misschien door zijn trage spel in de psyche van Whitlock terecht komen en als het Ierse publiek hem ook nog steunt dan wil ik het nog wel eens zien, ik speel Pipe ( voormalig kooivechter) voor een odd van 2,55
1.4 Terry Jenkins v Mervyn King Dit zijn 2 oude bekende gezichten , King heeft wat blessure dingetjes achter de rug , de odds zijn vrijwel gelijk alhoewel die van Jenkins de laatste dagen wel wat is gezakt, ik speel hier Jenkins voor 1,80 maar wel low stake
1.5 Gary Anderson v Brendan Dolan Dolan stond vorig jaar in de finale en het thuispubliek zal hij zeker profijt van kunnen hebben, de odd van Anderson is 1,4 maar voor 2,55 durf ik met dit korte spelformat wel voor Dolan te gaan.
1.6 Phil Taylor v Michael Smith Odd van Taylor 1,08, ik speel geen Taylor. Alleen soms tegen hem maar nu niet.
1.7 Kevin Painter v Kim Huybrechts Odd van Painter komt van 2,7 en is nu ongeveer 2,3. Huybrechts dus de favoriet met odd 1,55 maar Painter kan van iedereen winnen en zeker wel van Huybrechts. En je hoeft maar 2 sets te winnen dus dat kan ook voor de ervaren Painter meehelpen. Ik speel Painter.
1.8 Vincent van der Voort v William O'Connor O Conner is een Ier en de odd van 2,5 vind ik met dit spelsysteem leuk genoeg om te spelen daarnaast is Vinnie nogal een publiek gevoelige speler en dan gaat hij hoofdschudden enzo en zweten. Ook heeft vd Voort zo her en der pijntjes enzo. Ik hoop als Nederlander dat vd Voort wint maar bettechnisch moet ik wel voor O Conner gaan.
Succes
0 Vind ik leuk's
Mooi om te zien ! :d Kun je ook wat uitleg geven over de wedstrijden van morgen ? (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.