Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
santiiago:
Mooi om te zien ! :d Kun je ook wat uitleg geven over de wedstrijden van morgen ? (y)

de wedstrijden van morgen zal ik zeker hier plaatsen met een korte prognose van mij met mijn bet (y) tot nu toe heeft Thornton gewonnen en Winstanley helaas verloren. Winstanley kreeg wel 2 matchdarts overigens, Chisnall mistte er al een paar.
Morgen 2 andere nederlanders (y)
0 Vind ik leuk's
Toch een mooie voorbeschouwing. Heb er wel wat aan gehad. Vooral de eerste 2 wedstrijden. Vanavond maar weer even verder wedden.
0 Vind ik leuk's
Terug komend op de wedstrijden van gister was vd Voort, en Winstanley en Jenkins mistten matchdarts, maar al met al komt dat met pech en geluk vaak wel gelijk uit ook al denken we vaak dat het minder uitpakt.
Vanavond zijn lastige wedstrijden ook gezien de odds en het risico. Ik zal iedere wedstrijd mijn zegje even doen.
Steve Beaton - Andy Smith Ik zou gaan voor de ervaren Beaton, heeft een mooie soepele worp trouwens. odd 1,77 de bookies weten het ook niet precies dus het zal ook wel dicht bij elkaar liggen. Maar Beaton vind ik scorend beter en de dubbels is de doorgaans wel constant.
Andy Hamilton - Mark Webster Lijkt me geen leuke partij en een Hamilton better ben ik niet, maar de odd van 2,6 voor Webster kan een reden zijn om te spelen voor hem, Webster is ook een constante speler eigenlijk net zoals hamilton. Dus Webster alleen al gezien de odd.
Michael Van Gerwen - Colin Lloyd Van Gerwen draait goed en er staat 1,50 voor hem. Maar aangezien je hier met dubbel in and out moet spelen is dit spelformat gewoon anders en dan kan voormalig winnaar lloyd zomaar winnen hoor. 2,22 is het overwegen waard voor lloyd maar ik speel deze partij liever helemaal niet . Maar bettechnisch zou ik Lloyd doen!
Wes Newton - Ronnie Baxter Newton de man in vorm en de odds geven het ook aan, maar ik als Rocket fan zie wel kansen tegen Newton. 2,13 staat voor Baxter en dit zal gewoon dicht bij elkaar liggen en de druk ligt bij Newton. bettechnisch voor Baxter dus.
James Wade - Colin Osborne Wade is een rare snuiter, je krijgt er 1,35 voor maar ik doe hem niet, normaal hoort Wade gewoon te winnen hoor maar mensen die een gokje willen wagen kunnen op Osborne betten voor een odd van 3 . Maar Osborne moet dan wel een goede dag hebben enzo..................... Dus een zeker gevoel is hier geen sprake van.
Adrian Lewis - Richie Burnett , Gezien dat het een 1e ronde is durf ik wel op Burnet te betten. Lewis is dan wel 2 keer wereldkampioen maar Burnett is ook een voormalig kampioen en kan als hij zijn goede spel haalt gewoon winnen. Maar ik weet ook wel dat lewis een betere darter is maar ook Ierland als land kan in het voordeel van de Wales man Burnet werken. Ik zou Burnet dus kiezen voor 3,2
Raymond Van Barneveld - Ian White Barneveld is favoriet, White is ook wel goed maar ik ga voor Barney. Neerlands dartstrots.
Michael Mansell - Paul Nicholson 2,4 voor Mansell is al een reden hem te nemen. Daarnaast vind ik Nicholson niet een geweldige darter. Ondanks zn uitlatingen. Thuispubliek kan Mansell helpen. Dus bettechnisch op Mansell.
Zoals ik al zei een lastige avond dit met voorspellen
succes
0 Vind ik leuk's
Non de ju je hebt zowat alles fout
0 Vind ik leuk's
Vreemde avond gisteren, Wade die opeens de kluts kwijt is en last heeft van zijn depressieve gedoe enzo, Barney die na leg 4 er niks meer van bakt en het ook kwijt was. Baxter die ruim voorstond en Newton opeens boven kwam drijven. Beaton won weer redelijk eenvoudig. MVG door het oog van de naald.
Vanavond weer andere (y)
0 Vind ik leuk's
2.1 Brendan Dolan v Vincent van der Voort 3-1 Denk toch dat Dolan het thuisvoordeel gaat benutten, een odd van 1,7 is een redelijke odd, op basis van de 1e partij zou Dolan ook moeten kunnen winnen want vd Voort was ook net bijster goed, maar met darts is iedere dag weer anders dus vd Voort kan ook zomaar winnen, dat ligt allemaal dicht bij elkaar. Maar vanwege het thuisvoordeel en de constantheid van Dolan zou ik voor Dolan gaan met een odd van 1,7
2.2 Justin Pipe v Kevin Painter 2-3 Painter is een darter die tegen iedere speler wel kan spelen, Pipe is een redelijk trage speler vandaar dat ik dat zeg, Pipe staat hoger op de ranking en een odd van 1,6 staat er voor Pipe, maar ik kies de odd van 2,4 voor The Artist omdat Pipe met een langer spelformat meer concentratie nodig zal hebben en dat zal hem ook energie gaan kosten, daarnaast is Pipe a speler die vaak stroef begint en Painter moet er gebruik van gaan maken. Als Painter zich gaat irriteren aan Pipe wat ik niet hoop dan word het een lastig verhaal, maar Painter is een vrij complete speler en die is ervaren en is alles al wel gewend. Ik kies dus Painter. Ook zal het publiek wel wat geluid gaan maken richting de dubbels van Pipe toe
2.3 Phil Taylor v Robert Thornton 3-1 Als Taylor gewoon zn spelletje speelt dan zou thornton een topdag moeten hebben om te winnen. Taylor staat 1,15 voor en The Thorn 4,5. Ik speel deze helemaal niet maar wel Taylor op toernooiwinst met een odd van 2 gecombineerd met Servie to score tegen Belgie en Rusland to score tegen Portugal.
2.4 Mervyn King Dave Chisnall 3-1 King met een odd van 2,3 tegen Chizzy die een odd nabij de 1,6 noteert zal een wedstrijd worden waarin cruciale dubbels gemist gaan worden op de belangrijke momenten. Dit kan echt de meest boeiende en vlotte pot van de avond worden. En ja, Chisnall staat hoger op de ranglijst en kan heel goed 180-ers gooien maar dit toernooi gaat om dubbels. De opening van Chisnall is van belang, als hij de 1e of 2e dubbels erin kan mikken dan zou Chisnall horen te winnen als zijn check outs ook rond de 30% ligt. Maar ik denk dat Chizzy dubbels gaat missen of de kluts opeens kwijt is. King kennen we allemaal wel, dubbels aardig verzorgt en word toch ook als een scorende darter gerekend met zn 180-ers.
Dit is slechts mijn mening en visie voor vanavond, ik speel zelf King, Dolan en Painter. En Taylor op toernooiwinst met odd 2 gecombineerd met wat voetbalbets.
0 Vind ik leuk's
Dolan (y)
Painter (n)
King (y)
Taylor eruit
0 Vind ik leuk's
Hamilton-Beaton 3-1 Hamilton is een slow player en is dodelijk met zn finishes. Ik denk dat beaton niet echt in zijn spel gaat komen en de odd van 1,55 geven dat ook aan.
Osborne-Nicholson 1-3 Osborne overtuigde de 1e ronde niet echt, zal geen grote wedstrijd worden maar Nicholson acht ik toch wat sterker in, een odd van 1,50 staat er voor Nicholson
Lewis-van Gerwen 2-3 Kan zeer spannend worden want beiden zijn vlotte spelers die het snel spelen ook wel fijn vinden. 2,40 staat er voor van gerwen en ik vind dat Van Gerwen een redelijke kans heeft en het publiek ook voor hem zal zijn.
Newton-White 3-1 White versloeg Barney en ik denk dat Newton in staat moet zijn om van White te winnen, Newton moet dan wel gewoon goed beginnen en niet zoals tegen Baxter want dan zie ik het somber in. Newton is trouwens favoriet voor dit toernooi voor mij nu Taylor eruit ligt. 1,55 voor Newton
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de voorbeschouwing. Lees ze met plezier!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.