Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
santiiago:
Wanneer is de UK Open Comeyer ?
Wanneer is de UK Open Comeyer ?
dat is in Juni als ik het goed heb en maandje later mathcplay
Smith, Dennis - Chisnall, D
2 1,15
dit lijkt op een sure bet :p
2 1,15
dit lijkt op een sure bet :p
Hamilton, Andy - van Barneveld, R
2 1,60
Hamilton is taai en we kennen al die cliches wel maar onderling staat Raymond ruim in het voordeel, als Barney zijn eigen spelletje kan gooien dan moet er een break gerealiseerd kunnen worden. Hamilton kan trouwens een lange reeks dubbels erin hammeren dus 12 darters van Barney zijn gevraagd :p 9 darter mag ook zoals Anderson gistere :p
Smith, Dennis - Chisnall, D
2 1,15
Een lage odd maar voor een combi is hij best geschikt, Chisnall is voor mij een potentiele wereldkampioen en ik vind hem wat van lewis hebben. scorend gezien :p
van der Voort, V - Huybrechts, K
2 1,45
We kunnen er gewoon niet omheen dat Kim bezig is aan een goed seizoen, vd Voort heeft fysieke klachten ( rugklachten), die heeft die al een tijdje en hij zal het absoluut niet als een excuus gaan maar wanneer je achter komt dan kunnen soms pijntjes eerder naar boven komen :p
Jenkins, Terry - Winstanley, D
2 1,95
Deze partij zal dicht bij elkaar liggen maar Winstanley is denk ik net iets beter, deze man komt van de BDO en ik zie hem in deze match als favoriet :)
Ik heb ook wat odds eruit gepikt waarvan ik denk dat die gezien de onderlinge verhoudingen wat overrated zijn, ook zie ik die speler een goede kans maken. Deze wedstrijden.
Newton, W - Lewis, Adrian
1 3,00 Newton gooit meestal wel goed op de UK open en Newton is niet bang voor grote namen, zo werd Barney vorig jaar ook met 9-1 vernederd, en Lewis heeft tijdens een toernooi vaak wel een mindere match er tussen zitten. Deze odd van 3 is bijzonder overrated.
Nicholson, Paul - Monk, Arron
2 2,65
als je van Painter kunt winnen dan moet Nicholson ook wel te doen zijn vind ik, ik vind Nicholson een beetje overhyped en altijd al een beetje gevonden, vooral na die zege op The Power. Ik zie Monk echt kans maken als die gewoon rustig kan blijven, Monk is nog jong en zelfs nog wat jonger dan Van Gerwen, zn vader gooide bij de BDO ondermeer.
Pipe, J - Whitlock, S
1 2,80
Pipe gooit vrij langzaam mogen we wel zeggen maar dat is niet Pipe zijn probleem, Whitlock zal zich moeten aanpassen en Pipe is een goede speler, ik zie Whitlock hier nog wel eruit vliegen vanwege het tempo dat pipe speelt en dan kan Whitlock er niet goed inkomen vooral als het in het begin al niet zo goed lukt.
van Gerwen, M - King, Mervyn
1 2,30
Van Gerwen is op de weg terug en King is bezig met een herstel, dit word wel een leuke pot met 2 vlotte spelers. En kansen zal van Gerwen zeker wel krijgen en daar moet je dan op hopen en ze gewoon pakken.
Dit zijn mijn adviezen voor vanmiddag met de Uk open dat om 14.00 zal gaan beginnen en rtl7 streamt het zoals men gisteren ook al deed.
goed, de middag partijen zitten er op, van mijn voorspellingen had ik er sommigen verkeerd maar dat was gezien de odds ook niet verwonderlijk.
Ik had vooral Barney, Chisnal en Kim op winst. En in enkele combi"s de andere namen verspreid. Maar over het geheel ben ik tevreden.
Straks de loting en dan weer mijn voorspelling tussen het voetbal door ;-)
Ik had vooral Barney, Chisnal en Kim op winst. En in enkele combi"s de andere namen verspreid. Maar over het geheel ben ik tevreden.
Straks de loting en dan weer mijn voorspelling tussen het voetbal door ;-)
Bijkomend van de Nederlaag van Nederland maak ik mij alvast op voor de kwartfinale op de Uk open dat om 14.00 zal gaan aanvangen.
4 wedstrijden vandaag en ik heb er 3 uitgepikt.
Caven, J - Ovens, D
2 1,95
Caven heeft de mazzel gehad dat hij nog niet echt voor de camera"s hoefde te gooien maar vanmiddag staat hij er vol op, en Caven en camera"s is niet echt een super goede combinatie, voordeel is dat ovens de tegenstander is ipv namen als Barney of een taylor :) Toch ga ik er vanuit dat Ovens deze wedstrijd gaat winnen, ook al zal het zeer moeizaam gaan. Ik vind Caven onder druk gewoon kwetsbaar. Ovens is verder een steady speler die doorgaans richting de dubbel 16 gaat en ook wel degelijk finisht. :)
Chisnall, D - van Barneveld, R
1 1,75
Gisteren met enig mazzel door tegen Wright maar chisnall zal zeker niet zulke fouten maken, ook zal Chizzy scorend beter zijn werk doen dan Wright. Ik vrees een 9-5 zege voor chizzy, chizzy die ik zie als een toekomstig wereldkampioen.
Newton, W - Thornton, Robert
1 1,35
Newton is goed bezig en dit moet te doen zijn ondanks dat Thornton van Anderson won en ook zeker goede legs kan afleveren.
4 wedstrijden vandaag en ik heb er 3 uitgepikt.
Caven, J - Ovens, D
2 1,95
Caven heeft de mazzel gehad dat hij nog niet echt voor de camera"s hoefde te gooien maar vanmiddag staat hij er vol op, en Caven en camera"s is niet echt een super goede combinatie, voordeel is dat ovens de tegenstander is ipv namen als Barney of een taylor :) Toch ga ik er vanuit dat Ovens deze wedstrijd gaat winnen, ook al zal het zeer moeizaam gaan. Ik vind Caven onder druk gewoon kwetsbaar. Ovens is verder een steady speler die doorgaans richting de dubbel 16 gaat en ook wel degelijk finisht. :)
Chisnall, D - van Barneveld, R
1 1,75
Gisteren met enig mazzel door tegen Wright maar chisnall zal zeker niet zulke fouten maken, ook zal Chizzy scorend beter zijn werk doen dan Wright. Ik vrees een 9-5 zege voor chizzy, chizzy die ik zie als een toekomstig wereldkampioen.
Newton, W - Thornton, Robert
1 1,35
Newton is goed bezig en dit moet te doen zijn ondanks dat Thornton van Anderson won en ook zeker goede legs kan afleveren.
Thornton heeft het toernooi gewonnen
Ben wel tevreden over de bets die zijn gemaakt op darts (y)
Ben wel tevreden over de bets die zijn gemaakt op darts (y)
Volgende week start de Matchplay darts. Ik heb de loting al gezien en er zitten wel leuke wedstrijden bij met eventuele betkansen (y)
1.1 Paul Nicholson v Andy Smith
1.2 Terry Jenkins v Kim Huybrechts Hier zie ik kansen, de odd van jenkins zal wel hoger liggen en ik zie Kim niet winnen van Jenkins, de hype rondom de belg is begrijpelijk maar ik vind het nog niet een goede tv darter.
1.3 Adrian Lewis v Robert Thornton
1.4 Raymond van Barneveld v Michael Smith Als de odd hoger dan 1,20 is dan op barney
1.5 Mark Walsh v Colin Osborne
1.6 Kevin Painter v Steve Beaton
1.7James Wade v Richie Burnett
1.8 Simon Whitlock v Michael van Gerwen
1.9 Andy Hamilton v Brendan Dolan
1.10 Vincent van der Voort v Ian White
1.11 Phil Taylor v Mervyn King
1.12 Mark Webster v Colin Lloyd
1.13 Justin Pipe v Joe Cullen
1.14 Wes Newton v James Hubbard
1.15 Gary Anderson v Dean Winstanley anderson mentaal probleem dus denk Dean
1.2 Terry Jenkins v Kim Huybrechts Hier zie ik kansen, de odd van jenkins zal wel hoger liggen en ik zie Kim niet winnen van Jenkins, de hype rondom de belg is begrijpelijk maar ik vind het nog niet een goede tv darter.
1.3 Adrian Lewis v Robert Thornton
1.4 Raymond van Barneveld v Michael Smith Als de odd hoger dan 1,20 is dan op barney
1.5 Mark Walsh v Colin Osborne
1.6 Kevin Painter v Steve Beaton
1.7James Wade v Richie Burnett
1.8 Simon Whitlock v Michael van Gerwen
1.9 Andy Hamilton v Brendan Dolan
1.10 Vincent van der Voort v Ian White
1.11 Phil Taylor v Mervyn King
1.12 Mark Webster v Colin Lloyd
1.13 Justin Pipe v Joe Cullen
1.14 Wes Newton v James Hubbard
1.15 Gary Anderson v Dean Winstanley anderson mentaal probleem dus denk Dean
Aangezien het voetbal toch nog niet in volle gang is bij de competitie"s die ik prefereer wil ik me deze week richten op de Matchplay darts, ik speel zelf ook altijd mee op darts.nu en daar hebben we ook altijd een poultje waar een man of 40 aan meedoet. Toevallig ben ik daar 2 keer achter elkaar de nummer 1 geworden met het voorspellen van dit TV toernooi. Niet dat ik mezelf een kenner wil noemen maar ik volg darts al jarenlang en ik probeer gewoon hier mijn prognose vooraf te geven betreffende de dartswedstrijden. Sommige odds zullen namelijk gaan zakken richting het toernooi wat aankomende zaterdag begint.
Dus dit weekend geen voetbal voor mij en de hele week niet maar darts. Ik zie namelijk leuke kansen voor de 1e ronde (y)
Dus dit weekend geen voetbal voor mij en de hele week niet maar darts. Ik zie namelijk leuke kansen voor de 1e ronde (y)