Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik denk eerder aan de bet; under 25,5 180'ers.
0 Vind ik leuk's
Ik ga alleen voor: Anderson winst @2.15
0 Vind ik leuk's
hdd:
Laatste bet van dit WK

http://i62.tinypic.com/2cmw1oi.png">

1.73 daarvoor, zoveel. Op welke site speel je deze? Gister zag ik ook al een mooie voorbij komen met gemiddelde. Kan bijna niet misgaan denk ik.
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor Taylor @1.75

Hoewel ik het Anderson gun, gaat Taylor's ervaring een belangrijke rol spelen zometeen.

Op 180's ga ik niet spelen vandaag. Bij Taylor is het altijd afwachten of hij voor de 180 of voor de 177 gaat. Kan alle kanten opgaan.
0 Vind ik leuk's
Ik ga highest checkout Anderson pakken @ 2.05
0 Vind ik leuk's
Heerlijke pot darts zeg, ging telkens op en neer wie er in de flow zat en voor stond in de partij. Ik denk dat iedereen die darts een beetje volgt het Anderson zeker gunde, over hem werd wel eens gezegd dat hij de beste speler die (nog) geen wk had gewonnen is.

Een memorabele finale/toernooi met uiteindelijk een fantastische winnaar! Hopelijk heeft iedereen er van genoten!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Voor t toernooi odd 8.00. Dikverdiend Gary. Gunde het hem van harte
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
De value morgen ligt zeker op Anderson @2.15, die geef ik ook als tip mee. Ligt in mijn ogen veelste hoog

dank voor je tip!
0 Vind ik leuk's
robbie63:
elinesperado:
De value morgen ligt zeker op Anderson @2.15, die geef ik ook als tip mee. Ligt in mijn ogen veelste hoog

dank voor je tip!

Geen probleem! Blij dat je hem hebt gevolgd!
0 Vind ik leuk's
Norris wint lakeside 5.50
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.