Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zeg dat Scott Waites gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
Norris was waardeloos vandaag. Ik zou als outsider Huges tippen. Won ook de ZM .
0 Vind ik leuk's
Norris moet er ng beetje inkomen
0 Vind ik leuk's
palli10:
Norris moet er ng beetje inkomen

moet ie opschieten, speelt volgende ronde tegen Fitton en die gooide prima deze ronde
0 Vind ik leuk's
Klopt Jappa. Vind normaal Fitton niet veel meer, maar vorige ronde gooide ie goed. Al viel het gemiddelde nog wel tegen. Ben benieuwd als Chucky hem inmaakt
0 Vind ik leuk's
Ene Dunnart gooide vandaag zeer goed. Ruim 96 gemiddeld en zijn tegenstander zelfs 100. Geen idee waar zijn odd op staat, maar dit kan wel eens een Kistje zijn.
0 Vind ik leuk's
Ik zie dat er geen enkele Nederlander door is naar de volgende ronde in het herentoernooi?? :-(
0 Vind ik leuk's
thesluziger:
Ik zie dat er geen enkele Nederlander door is naar de volgende ronde in het herentoernooi?? :-(
Waren ook allemaal zeer slecht helaas. Uitgezonder Dekker maar die liet het liggen door 6 set darts te missen tegen Adams.
0 Vind ik leuk's
Hoeveel matchdarts heeft norris gemist? Erg zonde dit!
0 Vind ik leuk's
Zo dat had Norris al af moeten maken. Neemt niet weg dat ik blij ben dat Fitton door is hoor, wat een koning!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.