Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mike452:
Van Barneveld 3,65
En van gerwen 1,52

Dikke quotering en denk?

Valt opzich wel mee, ik denk dat ze er allebei uitvliegen en dat de finale Anderson-Taylor wordt.
0 Vind ik leuk's
Een tip voor vandaag wat mij betreft:

Taylor - van Barneveld Total Sets over 8,5 @1,61 8/10. Unibet.

Het is voor mij persoonlijk een raadsel waarom deze odd zo hoog is. Taylor heeft dan wel iedere wedstrijd een gemiddelde van boven de 100 gegooid, maar overtuigend was het telkens allerminst. Z'n laatste twee wedstrijden won hij 4-3 en 5-3 tegen Huybrechts en van der Voort, ik verwacht wel dat hij van Barneveld verslaat vanavond maar ik denk dat het niet makkelijk zal gaan tegen de zeer stugge van Barneveld.

Van Barneveld heeft zijn laatste wedstrijden tegen Lewis en Bunting laten zien dat hij erg moeilijk te kloppen is dit WK, het werd zelfs 4-3 en 5-4 voor Barney. Wanneer hij er echt moet staan, staat hij er ook en dat is wel eens anders geweest. Hij is dan weliswaar de underdog in dit duel, maar kansloos is hij absoluut niet.

Gezien de resultaten dit WK denk ik daarom dat deze bet vrij zeker te spelen is. Aangezien beide spelers in hun voorgaande duels al veel sets speelden, en het feit dat er in de halve finale nog een set extra gewonnen moet worden t.o.v de vorige ronde, zie ik ook absoluut geen enkele aanleiding om te denken dat een van deze twee ervaren darters met 6-2 weg zou worden gespeeld.

(y)
0 Vind ik leuk's
hdd-:
Gefeliciteerd allemaal met de behaalde winsten, als ik de tips terug kijk heeft iedereen volgens mij goede zaken gedaan!

Naar aanleiding van je bet van gisteren,
Zou voor vandaag deze niet ook bijna zeker voordelig uitpakken:

Taylor - van Barneveld Total sets over 8,5 @1,61
Taylor - van Barneveld 6-2 @5,80
0 Vind ik leuk's
Mijn tips voor vandaag:

Taylor - van Barneveld

Barneveld highest checkout @2,20
Zoals iedereen weet heeft Taylor nog steeds geen 100+ finish gegooid, en vind ik Barneveld dit toernooi (vooral gisteren) sterke checkouts heeft.

over 8,5 sets @1,61
van Barneveld +2,5 @1,98
Ik verwacht niet dat Barneveld veel onder doet op dit moment voor Phil, daarom deze twee. Ook kun je de bets van mijn vorige bericht zetten die nog zekerder zijn.

van Gerwen - Anderson

over 9,5 sets @2,00
Anderson +1,5 @1,90
Ook deze pot verwacht ik geen grote verschillen. De over 9,5 is zekerder als je Van Gerwen ziet winnen.

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Dit speel ik vanavond, er is veel leuks in mijn ogen :p

Van Gerwen - Anderson

Total legs: over 37.5 @1.83
Ik verwacht een lange, spannende wedstrijd. De meeste sets zullen in vijf legs gaan, dus lijkt me goed speelbaar.

Most 180s: Anderson @1.90
Net als de bookmakers verwacht ik dat ze qua 180s aan elkaar gewaagd zijn, maar Anderson heeft mijn voorkeur. De Schot vindt zo gemakkelijk de hoogste score, terwijl Van Gerwen vooral 180s gaat gooien als het lekker loopt. Dan vind ik een odd van 1.9 best mooi.

Taylor - Van Barneveld

Van Barneveld +2.5 sets @1.98
Van Barneveld gaat met de wedstrijd beter gooien en heeft intussen al wel Lewis en Bunting, die in vorm was, naar huis gestuurd. Taylor heeft op papier minder moeilijke tegenstanders gehad, maar wist niet te overtuigen tegen Huybrechts en Van der Voort. Ik denk dat dit langer gelijk op gaat dan de bookmakers denken.

Highest checkout: Van Barneveld @2.20
Taylor heeft nog geen 100+ finish gegooid, terwijl Van Barneveld juist tegen Lewis en Bunting in de wedstrijd bleef/terugkwam door hoge finishes. Als de druk hoger wordt lijkt Barney nog hogere finishes te gooien. Daarnaast pak ik ook: Highest Checkout Taylor: under 129.5 @1.84
0 Vind ik leuk's
Good luck vanavond!

http://i57.tinypic.com/2rzvthg.png">

http://i59.tinypic.com/28c0x0y.png">
0 Vind ik leuk's
succes hdd gaat je goed af
0 Vind ik leuk's
Anderson speelt met zware pijnstillers vanwege kiespijn. Ik leunde al op -1.5, maar heb m nu definitief meegepakt.

Succes!
0 Vind ik leuk's
iemand total sets gespeeld zonet (over 37,50)? unibet staat hij bij mij nog open
0 Vind ik leuk's
Ik heb geteld, volgens mij waren er 40 legs.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.