Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
voor vanavond speel ik:
Taylor - van der voort; over 6,5 sets @2.00
Taylor had een lastige aan Huybrechts en de hoge finishes lopen nog niet bij Taylor. Van der voort is redelijk in vorm en daarom zie ik hem wel 2 sets van Taylor afsnoepen.
Bunting - van barneveld; most 180's bunting @1,57
Bunting is scorend sterk en barney vind ik scorend niet zo heel sterk.
ik speel deze in een combo 7/10 stake (y)
Taylor - van der voort; over 6,5 sets @2.00
Taylor had een lastige aan Huybrechts en de hoge finishes lopen nog niet bij Taylor. Van der voort is redelijk in vorm en daarom zie ik hem wel 2 sets van Taylor afsnoepen.
Bunting - van barneveld; most 180's bunting @1,57
Bunting is scorend sterk en barney vind ik scorend niet zo heel sterk.
ik speel deze in een combo 7/10 stake (y)
Zou focked up zijn als Taylor met 5-0 wint HDD.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
tnx mannen, succes allemaal vanavond.
Mocht Taylor vd voort slachten dan probeer ik de schade te beperken met wat live bets, verwacht echter niet dat het een walk over voor taylor wordt.
mijn bets voor de bunting-barney pot.
http://i57.tinypic.com/8yxjsy.png">
http://i61.tinypic.com/jv6avk.png">
toelichting;
Bunting de favoriet en mijn verwachting is ook dat hij wint, maar het scenario van de wedstrijd tegen lewis kan zich zomaar herhalen. Barney die bij blijft en lekker de overwinning wegkaapt in het laatste setje. Allebij de spelers kunnen 3 setjes pakken en de nodige 180ers zullen hierbij vallen om de bets te winnen.
Ik verwacht en hoop op vuurwerk, met een spannende laatste set en een overwinning voor onze landgenoot ;)
Mocht Taylor vd voort slachten dan probeer ik de schade te beperken met wat live bets, verwacht echter niet dat het een walk over voor taylor wordt.
mijn bets voor de bunting-barney pot.
http://i57.tinypic.com/8yxjsy.png">
http://i61.tinypic.com/jv6avk.png">
toelichting;
Bunting de favoriet en mijn verwachting is ook dat hij wint, maar het scenario van de wedstrijd tegen lewis kan zich zomaar herhalen. Barney die bij blijft en lekker de overwinning wegkaapt in het laatste setje. Allebij de spelers kunnen 3 setjes pakken en de nodige 180ers zullen hierbij vallen om de bets te winnen.
Ik verwacht en hoop op vuurwerk, met een spannende laatste set en een overwinning voor onze landgenoot ;)
Je moet ook kijken naar het mentale aspect.
Lewis is mentaal een brekebeen en gaat choken als zijn tegenstander dichterbij komt en hij zelf niet beter gaat gooien.
Nu had Barney ook belachelijk veel geluk, zelfs tegen Caven vond ik Barney niet opperbest.
Bunting kan tegen grote tegenstanders echt goed uit de voeten, blijft cool en gaat geen gekke sprongen maken in de resultaten en gemiddeldes.
Barney had beter tegen Michael Smith kunnen spelen, had hij top favoriet geweest. Maar Bunting is gewoon zijn laatste stop, Bunting wint dit zeker.
Lewis is mentaal een brekebeen en gaat choken als zijn tegenstander dichterbij komt en hij zelf niet beter gaat gooien.
Nu had Barney ook belachelijk veel geluk, zelfs tegen Caven vond ik Barney niet opperbest.
Bunting kan tegen grote tegenstanders echt goed uit de voeten, blijft cool en gaat geen gekke sprongen maken in de resultaten en gemiddeldes.
Barney had beter tegen Michael Smith kunnen spelen, had hij top favoriet geweest. Maar Bunting is gewoon zijn laatste stop, Bunting wint dit zeker.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
melvinkef:
Ik ben het met je eens wat betreft Bunting. De mentale vorm van Barney verschilt per dag en ben benieuwd hoe sterk hij in zijn schoenen staat vandaag. Hoe sterker hij mentaal is vandaag, met hoe minder sets verschil hij verliest heb ik zo het idee haha. Overigens stond hij na de overwinning op Lewis ook al zowat te janken bij de RTL interviewer, terwijl je andere spelers lachend en informeel langs zag komen bij de interviews na de matches (waaronder Bunting en Anderson bijvoorbeeld..).
Groundhoppers - Een algemene facebook pagina welke als doel heef het delen van ervaringen, verhalen en foto's van groundhoppers over de wereld
https://www.facebook.com/groundhoppers
Hier een paar tips die ik nog niet heb zien langskomen...
Taylor - Van der Voort:
180s Taylor: under 6.5 @1.67 6
In de 14 sets die Taylor dit toernooi speelde, gooide hij 9 180s. Sowieso is Taylor niet echt een 180-speler, want hij kiest vaak bij zijn derde pijl voor de treble 19. Ik denk niet dat deze wedstrijd boven de zes (of zeven) sets uitkomt, dus dit lijkt mij een vrij veilige bet.
180s total: under 12.5 @1.85 15
Als je iets meer value wilt dan de bovenstaande bet. Van der Voort gooide 13 stuks in 15 sets. Ik zou ze niet allebei spelen, anders hebt je twee bets lost als Taylor uit zijn slof schiet ;)
Highest checkout Taylor: under 127.5 @1.84 87
Taylor's hoogste finish was pas 96 dit toernooi. Ik heb de eerste wedstrijd van Taylor alleen niet gezien, bij de tweede en derde viel het mij vooral op dat Taylor eigenlijk zelden tussen de 120-170 overheeft als hij op een finish staat. Na twee beurten staat hij meestal rond de 200 en gooit er dan genoeg af dat een hoge finish niet tot de mogelijkheden behoort. Daarom is een gokje op de hoogste finish van Van der Voort ook wel leuk tegen x3.30.
Bunting - Van Barneveld:
180s Van Barneveld: under 7.5 @1.85
Het zal me verbazen als Barney nu ineens veel 180s gaat gooien. Tegen Lewis viel het me op dat zijn eerste pijl bijna nooit in de treble 20 vliegt en meestal wist hij dan zijn score wat op te poetsen met de derde pijl. Hij gooide er tot nu toe 15 in 17 sets.
Taylor - Van der Voort:
180s Taylor: under 6.5 @1.67 6
In de 14 sets die Taylor dit toernooi speelde, gooide hij 9 180s. Sowieso is Taylor niet echt een 180-speler, want hij kiest vaak bij zijn derde pijl voor de treble 19. Ik denk niet dat deze wedstrijd boven de zes (of zeven) sets uitkomt, dus dit lijkt mij een vrij veilige bet.
180s total: under 12.5 @1.85 15
Als je iets meer value wilt dan de bovenstaande bet. Van der Voort gooide 13 stuks in 15 sets. Ik zou ze niet allebei spelen, anders hebt je twee bets lost als Taylor uit zijn slof schiet ;)
Highest checkout Taylor: under 127.5 @1.84 87
Taylor's hoogste finish was pas 96 dit toernooi. Ik heb de eerste wedstrijd van Taylor alleen niet gezien, bij de tweede en derde viel het mij vooral op dat Taylor eigenlijk zelden tussen de 120-170 overheeft als hij op een finish staat. Na twee beurten staat hij meestal rond de 200 en gooit er dan genoeg af dat een hoge finish niet tot de mogelijkheden behoort. Daarom is een gokje op de hoogste finish van Van der Voort ook wel leuk tegen x3.30.
Bunting - Van Barneveld:
180s Van Barneveld: under 7.5 @1.85
Het zal me verbazen als Barney nu ineens veel 180s gaat gooien. Tegen Lewis viel het me op dat zijn eerste pijl bijna nooit in de treble 20 vliegt en meestal wist hij dan zijn score wat op te poetsen met de derde pijl. Hij gooide er tot nu toe 15 in 17 sets.
thijs92:
Morgen:
Bunting - Van Barnevelt over 7.5 sets @1.90 Betsson
Morgen:
Bunting - Van Barnevelt over 7.5 sets @1.90 Betsson
Correct!
Retarded gambler
cambuurdegekste:
Succes hdd, dat zijn de serieuze bedragen. Ziet er pre-match vrij safe uit, al vind ik de winst die je kan maken wel matig met zoveel inzet.
Ik heb weinig zinnigs te zeggen over de wedstrijd van vinny, maar wel over die andere. Ik verwacht dat Bunting nog wel een onder de indruk zal zijn van Van Barneveld! Je zou er haast niet meer aan denken, want hij gooit hele goede partijen, maar het is pas z'n eerste jaar bij deze bond. Daarbij heeft hij aangegeven dat Van Barneveld toch wel een voorbeeld voor hem is en is geweest.
Het zal geen makkie worden voor Van Barneveld, omdat ik hem het hele toernooi al op de legs van de tegenstander niet goed genoeg vind. Eigen legs is hij subliem. Het zal dus weer een lange partij worden en ik verwacht een 5-4 of 4-5 en pak daarom:
V. Barneveld +1.5 sets @1.84 (Unibet) (Y)
en
o7.5 sets @1.80 (Unibet) (Y)
Beide speel ik ze single (5/10)
Succes hdd, dat zijn de serieuze bedragen. Ziet er pre-match vrij safe uit, al vind ik de winst die je kan maken wel matig met zoveel inzet.
Ik heb weinig zinnigs te zeggen over de wedstrijd van vinny, maar wel over die andere. Ik verwacht dat Bunting nog wel een onder de indruk zal zijn van Van Barneveld! Je zou er haast niet meer aan denken, want hij gooit hele goede partijen, maar het is pas z'n eerste jaar bij deze bond. Daarbij heeft hij aangegeven dat Van Barneveld toch wel een voorbeeld voor hem is en is geweest.
Het zal geen makkie worden voor Van Barneveld, omdat ik hem het hele toernooi al op de legs van de tegenstander niet goed genoeg vind. Eigen legs is hij subliem. Het zal dus weer een lange partij worden en ik verwacht een 5-4 of 4-5 en pak daarom:
V. Barneveld +1.5 sets @1.84 (Unibet) (Y)
en
o7.5 sets @1.80 (Unibet) (Y)
Beide speel ik ze single (5/10)
Ondanks een spannende pot van Barney, toch een hele goede barney gezien! Zeker sinds het moment hij zijn bril opzette vielen de eerste pijlen veel makkelijker in de triple 20. Ook kwamen er goede finishes.
Bunting zeker onthouden voor volgende toernooien en de volgende jaren. Speelde een zeer puike partij en heeft het Barney zeer moeilijk gemaakt.
Gefeliciteerd allemaal met de behaalde winsten, als ik de tips terug kijk heeft iedereen volgens mij goede zaken gedaan!
Van Barneveld 3,65
En van gerwen 1,52
Dikke quotering en denk?
En van gerwen 1,52
Dikke quotering en denk?