Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tiosguut:
Ik wil gebruik maken van de actie van unibet voor aanstaand weekend.
30 euro inzetten op winnaar toernooi en bij verlies in finale wordt de bet gevoid.
Ik wil inzetten op Anderson of Lewis, maar wil eerst weten of en wie er aan de andere kant van het schema zit t.o.v van Gerwen.
Ik heb deze link gevonden:
https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-darten' target='_blank' rel='follow'>PDC.tv/the-masters/article/1flte8fuwiul21bg6ra6ydg1bt/title/unibet-masters-draw--schedule
Maar weet dus nu nog niet hoe de halve finale er e.v.t. uit gaat zien.
Iemand meer info?
Ik wil gebruik maken van de actie van unibet voor aanstaand weekend.
30 euro inzetten op winnaar toernooi en bij verlies in finale wordt de bet gevoid.
Ik wil inzetten op Anderson of Lewis, maar wil eerst weten of en wie er aan de andere kant van het schema zit t.o.v van Gerwen.
Ik heb deze link gevonden:
https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-darten' target='_blank' rel='follow'>PDC.tv/the-masters/article/1flte8fuwiul21bg6ra6ydg1bt/title/unibet-masters-draw--schedule
Maar weet dus nu nog niet hoe de halve finale er e.v.t. uit gaat zien.
Iemand meer info?
Volgens mij doen ze (bijna) altijd dat de nummer 1 en 2 altijd elkaar kunnen tegenkomen in de finale. Dus ze komen beide óf v. Gerwen tegen óf Taylor.
Sowieso komt Anderson al in de kwartfinale tegen Taylor, dat betekent dat als ie hem verslaat dat ie in de finale pas v. Gerwen tegen komt. Lewis weet ik niet maar ik denk dat die in de halve finale tegen Taylor moet, meestal is het nummer 1 vs 4 in de halve finale en nummer 2 v 3. Ik heb het geprobeerd op te zoeken, maar ik kan het idd ook nergens vinden, maar ik denk dat het zo gaat zoals ik net heb beschreven. Ik denk dat je het beste op v Gerwen kan zetten, die zie ik de finale zeker wel halen. Het enige minpuntje is dat ie de eerste wedstrijd al tegen v Barneveld moet. Dat wordt wel een lastige partij maar die zie ik Michael ook wel winnen!
Als je echt op Anderson of Lewis wilt zetten, zou ik voor Anderson gaan.
Lewis staat aan de kant van van Gerwen, dat is bijna elk toernooi zo geweest en Anderson aan de kant van Taylor samen met Wade.
Facta, non verba
Bedankt voor de reacties.
Ik ga voor Gary (h)
Ik ga voor Gary (h)
crooswijk:
Lewis staat aan de kant van van Gerwen, dat is bijna elk toernooi zo geweest en Anderson aan de kant van Taylor samen met Wade.
Wat Crooswijk zegt klopt dus niet.
http://i61.tinypic.com/244umfr.png">
The Unibet Masters
First Round Draw & Tournament Bracket
Michael van Gerwen (1) v Raymond van Barneveld (16)
Dave Chisnall (8) v Robert Thornton (9)
Simon Whitlock (5) v Mervyn King (12)
Peter Wright (4) v Justin Pipe (13)
Phil Taylor (2) v Wes Newton (15)
Gary Anderson (7) v Andy Hamilton (10)
James Wade (6) v Brendan Dolan (11)
Adrian Lewis (3) v Kim Huybrechts (14)
Wat ik al dacht^^ halve finale nr 1 vs 4 en nr 2 vs3. Wordt wel heel moeilijk voor Anderson, eerste wedstrijd wint ie wel. Daarna waarschijnlijk tegen Taylor, Lewis en Gerwen... Als ik het schema zo zie kan je toch echt het best voor van Gerwen kiezen. Die heeft tot de finale niet echt hele goeie tegenstanders vind ik
elinesperado:
Wat ik al dacht^^ halve finale nr 1 vs 4 en nr 2 vs3. Wordt wel heel moeilijk voor Anderson, eerste wedstrijd wint ie wel. Daarna waarschijnlijk tegen Taylor, Lewis en Gerwen... Als ik het schema zo zie kan je toch echt het best voor van Gerwen kiezen. Die heeft tot de finale niet echt hele goeie tegenstanders vind ik
Het zijn de 16 beste spelers op dit moement. Van Barneveld, Thornton en Wright zijn niet zo gemakkelijk te verslaan als je zult denken, maar Van Gerwen zit wel aan de gunstige kant. Volgens mij mag hij ook elke keer beginnen en dit is gunstig voor een eventuele 19e leg. Zolang hij zijn eigen leg maar houdt is er niets aan de hand.
Qualified Players
1 Michael van Gerwen - World Champion & two-time World Grand Prix winner
2 Phil Taylor - Reigning Unibet Masters champion & 16-time World Champion
3 Adrian Lewis - two-time World Champion & 2014 UK Open winner
4 Peter Wright - 2014 World Championship finalist
5 Simon Whitlock - 2012 European Champion
6 James Wade - Two-time World Grand Prix & UK Open champion
7 Gary Anderson - Former Premier League Darts champion
8 Dave Chisnall - 2013 World Grand Prix finalist
9 Robert Thornton - 2012 UK Open champion
10 Andy Hamilton - Three-time major finalist & three-time ranking event winner
11 Brendan Dolan - 2011 World Grand Prix finalist & five time ranking event winner
12 Mervyn King - Former World Masters & International Darts League winner
13 Justin Pipe - Six-time PDC ranking event winner
14 Kim Huybrechts - 2012 Players Championship Finals runner-up
15 Wes Newton - Two-time major finalist & eight-time ranking event winner
16 Raymond van Barneveld - Reigning Premier League champion & five-time World Champion
Format
First Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 19 legs
Semi-Finals - Best of 21 legs
Final - Best of 21 legs
onzemichael:
Het zijn de 16 beste spelers op dit moement. Van Barneveld, Thornton en Wright zijn niet zo gemakkelijk te verslaan als je zult denken, maar Van Gerwen zit wel aan de gunstige kant. Volgens mij mag hij ook elke keer beginnen en dit is gunstig voor een eventuele 19e leg. Zolang hij zijn eigen leg maar houdt is er niets aan de hand.
Qualified Players
11 Brendan Dolan - 2011 World Grand Prix finalist & five time ranking event winner
16 Raymond van Barneveld - Reigning Premier League champion & five-time World Champion
Format
Final - Best of 21 legs
elinesperado:
Qualified Players
Format
Final - Best of 21 legs
Haha ja weet ik ook wel, ik kijk bijna elke dartwedstrijd van grote toernooien, maar je kan toch beter Barneveld, Thornton ( vind ik helemaal niet zo goed, ik vind de andere 6 beter aan die kant) en Wright aan je kant hebben dan Taylor, Lewis, Wade en Anderson. Ik zeg ook niet dat het een eitje wordt, maar het is denk ik wel de beste om te kiezen, of ben je het daar niet met mij eens?
ps; volgens mij bullen ze voor wie d'r mag beginnen.
Ja daar heb je gelijk in. MvG heeft een gunstig schema en kan de finale ook halen. Daarom is een bet op hem ook interresant omdat hij de finale kan halen en als hij deze verliest van taylor, lewis of anderson dan krijg je je geld terug. :)
Ik wil jullie graag wat darttips meegeven:
Peter Wright- Justin Pipe - Peter Wright -1.5 leg handicap @1.85 Stake 5/10
Simon Whitlock- Mervyn King- Mervyn King @ 2.40 Stake 4/10
Gary Anderson- Andy Hamilton- Gary Anderson -2.5 leg handicap @1.73 Stake 8/10
Adrian Lewis- Kim Huybrechts- Kim Huybrechts +2.5 @1.73 Stake 5/10
Dit lijken me mooie bets, ik speel ze single spelen maar je kan er ook een mooie combi van maken. Ik volg vaak darten en heb deze spelers allemaal in actie gezien in de laatste grote toernooien.
Peter Wright- Justin Pipe - Peter Wright -1.5 leg handicap @1.85 Stake 5/10
Simon Whitlock- Mervyn King- Mervyn King @ 2.40 Stake 4/10
Gary Anderson- Andy Hamilton- Gary Anderson -2.5 leg handicap @1.73 Stake 8/10
Adrian Lewis- Kim Huybrechts- Kim Huybrechts +2.5 @1.73 Stake 5/10
Dit lijken me mooie bets, ik speel ze single spelen maar je kan er ook een mooie combi van maken. Ik volg vaak darten en heb deze spelers allemaal in actie gezien in de laatste grote toernooien.