Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
bakkertje999:
Je bets waren prima, je had de pech dat het 4 0 werd
Je bets waren prima, je had de pech dat het 4 0 werd
Klopt. Bunting heeft in twee sets met 2-1 voorgestaan, maar faalde toen steeds. Met één set van Bunting was het zeker wel gelukt.
Mij dart tip voor de finale Van Gerwen - Wade!
Best of 9 sets dus minimaal 5 sets die er worden gespeeld.
Over 138.5 checkout @ 1.83 (7/10)
Zoals gezegd minimaal 5 sets, ik denk een 5-3 voor Van Gerwen maar zo niet 5 sets is genoeg tijd voor de hoge finish. Wade heeft in verschillende partijen al 161 en 141 uitgegooid en van Gerwen gisteren nog de 160.
Het is ook nog een finale en vaak zie je daarin ook wel een mooie finish voorbij komen!
Misschien low stake over 7.5 sets @ 2.10 ook een leuke bet maar ik vind de over 138.5 denk de mooiste voor vanavond.
Best of 9 sets dus minimaal 5 sets die er worden gespeeld.
Over 138.5 checkout @ 1.83 (7/10)
Zoals gezegd minimaal 5 sets, ik denk een 5-3 voor Van Gerwen maar zo niet 5 sets is genoeg tijd voor de hoge finish. Wade heeft in verschillende partijen al 161 en 141 uitgegooid en van Gerwen gisteren nog de 160.
Het is ook nog een finale en vaak zie je daarin ook wel een mooie finish voorbij komen!
Misschien low stake over 7.5 sets @ 2.10 ook een leuke bet maar ik vind de over 138.5 denk de mooiste voor vanavond.
Finale Van Gerwen - Wade:
Van Gerwen Average Under 94.5 @ 1.63
Over 12.5 180s @ 1.86
Van Gerwen -1.5 sets @ 1.86
Van Gerwen Average Under 94.5 @ 1.63
Over 12.5 180s @ 1.86
Van Gerwen -1.5 sets @ 1.86
Netjes michael! Jij alle 3 bovenstaande goed, ik de checkout goed!
Jammer dat toernooi nu voorbij is..... is toch wel geld mee te verdienen
Jammer dat toernooi nu voorbij is..... is toch wel geld mee te verdienen
Ook bedankt heren, mooi resultaat en winstgevend ;-)
onzemichael:
[Groen]Van Gerwen Average Under 94.5 @ 1.63
Over 12.5 180s @ 1.86
Van Gerwen -1.5 sets @ 1.86[/groen]
[Groen]Van Gerwen Average Under 94.5 @ 1.63
Over 12.5 180s @ 1.86
Van Gerwen -1.5 sets @ 1.86[/groen]
Alle tips goed :d (y)
Jammer dat t afgelopen is maar binnenkort weer de pdc en is er elke week weer darts op donderdag! :p
Begin november staat volgens mij Unibet Open op het programma en daarna de Grand Slam of Darts. En voordat dat wij het weten begint het WK al weer haha :p
Komend weekend de Unibet Masters of Darts!
Er zit erg veel value op de over 96.5 180's voor het gehele toernooi @1.60!
Speel hem zelf 10/10.
zie ook mijn blog: http://dutch-betting-tips.blogspot.com/2014/10/unibet-masters-of-darts.html
Speel hem zelf 10/10.
zie ook mijn blog: http://dutch-betting-tips.blogspot.com/2014/10/unibet-masters-of-darts.html
dutch-betting-tips.blogspot.com
dutchbettingtips:
Speel hem zelf 10/10.
Speel hem zelf 10/10.
Inderdaad , vorig jaar weren het er 85 maar was het format korter , nu volgens de pdc website is het format veel langer. Deze zie ik gewoon niet misgaan.
Ik wil gebruik maken van de actie van unibet voor aanstaand weekend.
30 euro inzetten op winnaar toernooi en bij verlies in finale wordt de bet gevoid.
Ik wil inzetten op Anderson of Lewis, maar wil eerst weten of en wie er aan de andere kant van het schema zit t.o.v van Gerwen.
Ik heb deze link gevonden:
http://www.pdc.tv/the-masters/article/1flte8fuwiul21bg6ra6ydg1bt/title/unibet-masters-draw--schedule
Maar weet dus nu nog niet hoe de halve finale er e.v.t. uit gaat zien.
Iemand meer info?
30 euro inzetten op winnaar toernooi en bij verlies in finale wordt de bet gevoid.
Ik wil inzetten op Anderson of Lewis, maar wil eerst weten of en wie er aan de andere kant van het schema zit t.o.v van Gerwen.
Ik heb deze link gevonden:
http://www.pdc.tv/the-masters/article/1flte8fuwiul21bg6ra6ydg1bt/title/unibet-masters-draw--schedule
Maar weet dus nu nog niet hoe de halve finale er e.v.t. uit gaat zien.
Iemand meer info?