Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie Wright wel winnen, maar toch.
En Chef, televisie toernooien zijn veel en veel anders dan de European Championships. Een goede referentiekader heb je niet nee.
0 Vind ik leuk's
thesluziger:
Ik zie Wright wel winnen, maar toch.
En Chef, televisie toernooien zijn veel en veel anders dan de European Championships. Een goede referentiekader heb je niet nee.

Het zegt in elk geval dan zijn vorm goed is. Lijkt me meer zeggen dan een toernooi van bijna een halfjaar terug erbij te pakken. En het is niet zo dat Wright amper ervaring heeft op televisietoernooien.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
nanananananannanananananadown :-(
0 Vind ik leuk's
Wright ook gepakt, vanwege de onervarenheid van Bunting op dit soort toernooien.
0 Vind ik leuk's
Toegegeven, ik zat er naast. Wright speelde echt bagger zeg. Bunting allesbehalve indrukwekkend met 92 gemiddeld. Wright miste alleen té veel op de dubbels. Net aan 20 procent check-out.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
1 leg was fantastisch qua niveau. Scores waren redelijk maar het finishen was triest.
Hopelijk op een betere potjes vanavond.
0 Vind ik leuk's
Wat een show van Lewis!
0 Vind ik leuk's
Darts» World»World Matchplay

Today, 23 Jul 2014

20:00 Nicholson P. - Newton W. 2.10 - 1.91
21:00 Bunting S. - Anderson G. 2.65 - 1.60
22:00 Taylor P. - Smith M. 1.28 - 4.50
23:00 Lewis A. - King M. 1.25 - 4.58

*Tip: Gary Anderson winst @ 1.60.

Bunting is in de 2de ronde dankzij het zwakke spel van Wright
.

Anderson beste schotse darter van dit moment. Anderson is niet iemand die bij een achterstand makkelijk opgeeft. Zijn status en dartniveau kan tegenstanders van slag brengen. Anderson mindere jaren gehad in zijn priveleven. Ik denk dat hij weer een beetje terug is op het oude niveau (tijd geneest). Dit heeft hij eerder dit jaar in de Premier League bewezen.
Bunting's 2de partij op World Matchplay zal nu wel aan het podium gewend zijn. Hij woont er 40 meter vandaan lol, dus uitrusten , reizen etc. zal geen effect hebben op Bunting, maar laten we eerlijk wezen het zal wel heel verassend zijn als Bunting ook de nummer 1 uit Schotland eruit knikkert. Buntings 3 darts average is in ieder geval niet veel belovend.
0 Vind ik leuk's

Finale 27-7-2014

20:00 Van Gerwen M. - Taylor P. 2.10 - 1.90

*Tip

Phil Taylor winst @ 1.90.

Taylor is de beste aller tijden, en the POWER is back! Hij gooit weer hoog niveau darts. MVG heeft geen sterke indruk gemaakt . Hij mist teveel dubbels. Hij geeft ook zelf toe dat hij zijn beste spel (nog) niet heeft laten zien. Mischien laat hij het vanavond wel zien, maar Taylor betere gemiddelde en betere check-out % in dit jaars world match play, duuuuuuuuuus @ 1.90 niet slecht!

0 Vind ik leuk's
maximus-a3:

Finale 27-7-2014

20:00 Van Gerwen M. - Taylor P. 2.10 - 1.90

*Tip

Phil Taylor winst @ 1.90.

Taylor is de beste aller tijden, en the POWER is back! Hij gooit weer hoog niveau darts. MVG heeft geen sterke indruk gemaakt . Hij mist teveel dubbels. Hij geeft ook zelf toe dat hij zijn beste spel (nog) niet heeft laten zien. Mischien laat hij het vanavond wel zien, maar Taylor betere gemiddelde en betere check-out % in dit jaars world match play, duuuuuuuuuus @ 1.90 niet slecht!

toppieeee http://bit.ly/1nuywMP">
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.