Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
grijzedraak:
Hoeveel was de odd voor toernooiwinst v Gerwen?
Ik dacht rond de 3. Hoeveel was de odd voor toernooiwinst v Gerwen?
Voor vanavond alvast:
King - Caven
Wade - O'Shea
Anderson - Harms
@ 2.75
King - Caven
Wade - O'Shea
Kist - George
@2.54
€20 x 2.54 = €50,73 @unibet
(y)
Wade - O'Shea
Kist - George
@2.54
(y)
IK zelf speel anderson ipv kist en bunting met -1,5 erbij.
johannes842:
King - Caven
Wade - O'Shea
Kist - George
@2.54
(y)
King - Caven
Wade - O'Shea
Kist - George
@2.54
(y)
dylanl:
johannes842:
King - Caven
Wade - O'Shea
Kist - George
@2.54
(y)
King - Caven
Wade - O'Shea
Kist - George
@2.54
(y)
Waarom zijn jullie zo zeker van Anderson?
Christian Kist - Richie George - Under 7.5 legs
Gary Anderson - Wesley Harms - Gary Anderson
Mervyn King - Jamie Caven - Over 7.5 legs
@3.28
€5 x 3.28 = €16,42 @ unibet
(y)
Gary Anderson - Wesley Harms - Gary Anderson
Mervyn King - Jamie Caven - Over 7.5 legs
@3.28
€5 x 3.28 = €16,42 @ unibet
(y)
Ik heb Kist winnen en Bunting -1.5 odd 1.88
Micheal Smith niet iets?
Kist en Bunting zijn zekerheidjes.
Kist en Bunting zijn zekerheidjes.
Michael Smith vind ik erg wisselvallig, al zie ik tegen Dolan @1.56 nog wel value!
elinesperado:
Vanavond verwacht ik winst van Barney, Chisnall, Gerwen, Huybrechts, Rodriguez, vd voort en Jenkins. Je kan ze allemaal single spelen, ik zie bijna geen kans dat je hier verlies op maakt. Je kan ze ook in 1 combi zetten, odd van 26. Hele lage stake.
Vanavond verwacht ik winst van Barney, Chisnall, Gerwen, Huybrechts, Rodriguez, vd voort en Jenkins. Je kan ze allemaal single spelen, ik zie bijna geen kans dat je hier verlies op maakt. Je kan ze ook in 1 combi zetten, odd van 26. Hele lage stake.
Het is niet heel goed gegaan gister. Tips voor vandaag;
Winst op Bunting, King, Wright, Wade en Anderson. De rest zou ik niet spelen, weinig value en toch wel gevaarlijk vind ik.
Mijn tip is om de wedstrijden live te spelen. Gisteren begon (verrassend voor mij) Huybregts tegen Jenkins (terwijl ik overal zag staan dat Jenkins zou beginnen). Ik vind dat een nadeel als je niet mag starten. Wanneer je je legs weet te houden dan win je de wedstrijd.
Gisteren kwam Barney, Vd Voort en Rodriguez op achterstand en dan is een +2.5 handicap een mooie bet om te pakken. Ik zag ook dat Jenkins veel sterker was en dat Huybregts maar moeizaam gooide. Een mooi moment om hem dan nogmaals op break te spelen. Voorkom veel stress en kijk eerst 2 legs aan ;)
http://i62.tinypic.com/nnv31l.png">
Gisteren kwam Barney, Vd Voort en Rodriguez op achterstand en dan is een +2.5 handicap een mooie bet om te pakken. Ik zag ook dat Jenkins veel sterker was en dat Huybregts maar moeizaam gooide. Een mooi moment om hem dan nogmaals op break te spelen. Voorkom veel stress en kijk eerst 2 legs aan ;)
http://i62.tinypic.com/nnv31l.png">