Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoe werkt dit toernooi? First to ... ?
0 Vind ik leuk's
spurs:
Hoe werkt dit toernooi? First to ... ?

First to 6 legs
0 Vind ik leuk's
Dikke surebet bij het darten tot uiterlijk 13:45u:

170 finish in het toernooi
ja @2.60 bij Unibet
under 0.5 (=nee) @2.71 bij Marathonbet.
(komt overigens van @2.86 waarvoor ik hem nog gepakt heb)
0 Vind ik leuk's
Robert Thornton Highest Checkout, Most 180s & Win Match @ 4.00
0 Vind ik leuk's
.
Volgens mij zit daar wel value op Brojkovic. Grootste probleem is de highest checkout, maar als the Thorn (ruim) wint is de kans groot dat dat ook lukt. Waar speel je die?
0 Vind ik leuk's
Jammer genoeg een klein verlies vanmiddag, maar dat hoort erbij.

Vanavond de tweede ronde. Ik heb twee interessante bets gevonden die goed zullen gaan (beetje vertrouwen kan geen kwaad toch :p ):

Taylor - Chisnall
Chisnall over 2.5 180s @2.10 6/10 Bwin

Ik was verrast om te zien dat de line van Chizzy 2.5 180s bedraagt; 3.5 lijkt mij logischer. Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat Chizzy vanmiddag maar 2 180s liet noteren. Normaal gesproken gooit Chisnall een wedstrijd als deze zeker wel 3 180's, daarom vind ik dat er veel value op deze bet zit.

Van Gerwen - Thornton
Total match 180s over 5.5 @2.10 4/10 Unibet

Over 5.5 180s is vrij veel in een kort format als deze, maar ik heb er toch veel vertrouwen in. Thornton speelt een thuiswedstrijd en maakte een zeer gemotiveerde indruk vanmiddag en van Gerwen is van Gerwen. Bovendien zal van Gerwen nog een rekening open hebben staan met Thornton na de verloren World Grand Prix finale in oktober. Ik verwacht dan ook een knalpartij waar het Schotse publiek Thornton zal steunen en van Gerwen 100% zal gaan.
0 Vind ik leuk's
Vandaag first to 10 ! dat maakt het wat leuker, ik vind first to 6 persoonlijk toch te weinig.

Ik zit op deze:

Taylor -4.5 legs handicap tegen bunting @ 2.10
De laatste weken wint taylor makkelijk zijn partijtjes, alleen tegen jenkins vorige week een slechte start (mogelijk door de kleine flights) maar uitiendelijk nog eenvoudig gewonnen en tegen Van Gerwen had hij dan verloren, wat geen schande is.

De rest van zijn partijen in de afgelopen 2 weken won hij eenvoudig. Bunting al een tijdje niet meer in goede doen gezien en gooide gisteren ook maar zo'n 89 gemiddeld. Ik verwacht hier een eenvoudige partij voor Taylor.

Van Gerwen over 5,5 180érs tegen Van Barneveld @ 1.73
Van Gerwen in top vorm en gooide gisteren in 7 legs al 4 180érs, vandaag gegarandeerd van minstens 10 legs en ik zie Barneveld ook wel een paar legjes pakken. De -4.5 lijn van gerwen vond ik wat riskant en vind deze veiliger.

Bij de andere 2 wedstrijden speel ik (vooralsnog) niets.
0 Vind ik leuk's
Zes was inderdaad weinig. Ik kan me goed vinden in de 180s van van Gerwen, die man gooide gisteren in een moordend tempo en lijkt in topvorm te steken. Gooide gisteren ook genoeg 140. Lijkt me een mooie bet. :)
0 Vind ik leuk's
Morgen is er weer darts! Ik volg inmiddels alweer een paar jaar darts en heb de volgende tips uitgezocht

van Gerwen-Brown under 8,5 1,73 (unibet) medium stake.
Van gerwen-brown most 180's van gerwen 1,58 (unibet) medium stake

Huybrechts- daryl most 180's huybrechts 2,00 (unibet) medium stake.
Huybrechts-daryl huybrechts 1,40 (unibet) high stake

Anderson-taylor taylor 1,73 (unibet) small stake

Van gerwen in alweer tijden in bloedvorm en lijkt onaantasbaar . De afgelopen toernooien heeft ie goed gespeeld op de world series en de grand prix vandaar dus deze pick.

Kim huybrechts staat ook alweer een tijdje goed te spelen en gooit de 180's erg makkelijk. Daryl is voor mij nog vrij onbekend dus verwacht niet teveel van hem. Tijdens de world series gooide kim huybrechts al z'n wedstrijden in de poulefase en tegen adams het meest 180's. Ook in de poulefase toen ie met 5-1 tegen mvg onderuit ging gooide ie er meer (4-3). Later werd hij wel uitgeschakeld door mvg die een hele puike partij speelde tegen huybrechts en gooide mvg wél meer 180's maar tegen daryl zie ik het hem wel doen en redelijk gemakkelijk winnen

Anderson staat al een tijdje wel aardig te spelen maar niet top en verliest veel de laatste tijd. Meestal vrij onnodig omdat z'n dubbels het probleem zijn. Na een tijdje gaat dat toch meespelen in het hoofd als je geen resultaten boekt. Daarentegen staat taylor de laatste tijd wel weer goed te spelen dus vandaar mijn keuze voor taylor. Small staken omdat het beide toch absolute toppers in de dartsport blijven.

Succes ;-)
0 Vind ik leuk's
Tevens ga ik ook nog op een aantal wedstrijden de 180 in leg 1 NO zetten. De odds liggen rond de 1,4-1,6 bij unibet. Dan skip ik spelers als huybrechts, van gerwen, anderson en wright. Ik volg deze tacktiek al een tijdje en ik denk dat ie op de lange termijn zeker winstgevend is zolang je de echte wereldtoppers én mannen in vorm die makkelijk 180's kunnen gooien mijd! Eveneens als first dart in treble 20 bets. Hoe denken jullie daarover?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.