Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik volg ook al jaren fanatiek darts en doe het zelf ook regelmatig en vind je tips goed!

De tactiek om in de eerste leg NO 180'er in te zetten is denk ik bij de mindere goden zeker een winstgevende op langer termijn. Deze ga ik ook zeker in de gaten houden, maar denk met de spelers van tegenwoordig dat ik het weinig zou gokken.

First dart in triple 20 vind ik ongeacht de speler een behoorlijke gok en zou k zelf nooit spelen.
Misschien dat je aan de hand van statistieken hier op lange termijn wel iets mee kan, maar ik zou zo niet weten waar je dit soort statistieken zou kunnen vinden (eerste pijl

0 Vind ik leuk's
Morgen tot en met zondag staat de Players Championship Finals op het programma. Het bijzondere aan dit toernooi is dat ze in tegenstelling tot de algemene Order of Merit de ProTour Order of Merit (= de ranking van de vloertoernooien) gebruiken voor de seeding. Hierdoor krijg je een behoorlijk ander toernooi omdat spelers op andere plaatsen in de bracket staan in tegenstelling tot de geijkte plaatsing van de Order of Merit. Zo kan het gebeuren dat in de eerste ronde Taylor en Gary Anderson al tegenover elkaar staan.

Voor morgen heb ik alvast deze bets afgesloten:

Dolan - Whitlock
Whitlock wint @1,80 4/10 Unibet

In deze wedstrijd staan twee spelers tegenover elkaar die in een mindere fase van hun carrière zitten. Beide spelers zijn gezakt op de wereldranglijst ten opzichte van het begin van het jaar. Voor Whitlock lijkt het dieptepunt echter bereikt, want hij begint langzaam weer wat resultaten te boeken. Dolan, die traditioneel vooral op de vloer sterk is, kenmerkt zich de laatste maanden vooral door vroeg uitgeschakeld te worden. Ik denk daarom dat Whitlock met iets meer vertrouwen aan deze wedstrijd zal beginnen, daarnaast is hij ook gewoon de meer talentvolle darter. Het zal geen hoogstaande wedstrijd worden, maar Whitlock moet hem er normaal gesproken wel uit kunnen slepen.

K. Huybrechts - Gurney & M. Smith - Caven
Huybrechts wint (@1.42) en Smith wint (@1.50), total odd @2.13 3/10 Marathonbet

Huybrechts is hartstikke goed bezig de laatste maanden. Hij wint vrijwel altijd van mindere tegenstanders. Gurney is geen slechte darter, maar ten opzichte van Huybrechts is hij toch ruim een klasse minder, oftewel een prima prooi voor Huybrechts.
Met supertalent Smith weet je het nooit: hij kan knallen en van iedereen winnen of negatief lopen doen en van bijna iedereen verliezen. Hij lijkt nu zelf eindelijk door te hebben dat hij positief in de wedstrijd moet staan en dat leverde onder andere een halve finale plaats op de Grand Slam op. Tegenstander Caven heeft een zeer mager jaar achter de rug en tot nu toe lijkt er nog geen verbetering aan te komen. Ik verwacht dat Smith op vorm en talent het wel gaat winnen van Caven.
0 Vind ik leuk's
Ik ga vandaag voor

- Huybrechts- daryl most 180's huybrechts 2,00 (unibet)

- Thornton- Lewis most 180's Thornton 1,61 (unibet)

Eigenlijk om de simpele reden dat ze tegen mindere goden spelen en zelf makkelijk 180'ers gooien.

0 Vind ik leuk's
Verder speel ik nog twee 180-bets:

Van de Pas - Bunting
Bunting over 2.5 180s @1.85 3/10 Bwin

Bunting staat dit jaar niet zo goed te spelen, maar sinds kort gebruikt hij zijn oude pijlen weer. Het valt me op dat hij daarmee scorend weer zeer behoorlijk staat te spelen met een flink aantal 180s. Een odd van @1.85 voor hem om er minimaal 3 te gooien zie ik dan ook als value.

Van Gerwen - Brown
Van Gerwen over 2.5 180s @1.53 4/10 Bwin

Weinig uitleg nodig lijkt me, van Gerwen staat formidabel te spelen in zowel korte als lange wedstrijden dus deze bet zou moeten lukken.
0 Vind ik leuk's
Ik zit op een combi van gerwen over 2,5 180érs en thornton winst @ 2.05.
Nja eigenlijk ook met chisnall live -2.5 erbij @ 1.38 en odd van 2.83 maar daar hebben jullie niks aan :P

Maar 2.05 is ook leuk.

0 Vind ik leuk's
Thornton verloren, ondanks Lewis super goed scorend was begin van de wedstrijd, leek het bij beide nergens op het laatste gedeelte nergens op.
Het is ook niet normaal hoe weinig triples thornton raakte en hoeveel afzwaaiers.
0 Vind ik leuk's
Ja rare uitslagen gister, thornton eruit, Huybrechts eruit en weinig 180'ers bij de meeste partijen.

0 Vind ik leuk's
Huybrechts is echt moeilijk te voorspellen de laatste weken.
Even niet meer op wedden.
0 Vind ik leuk's
https://www.voetbalkrant.com/clubbruggecostablanca_eu Supportersclub Club Brugge - Costa Blanca
Voor de wedstrijden van vanmiddag zie ik alleen deze ertussen staan die interessant is:

M. Smith - Suljovic
Total match 180s under 8.5 @1.72 3/10 Bwin

Dit kan wel eens een aparte partij gaan worden. Smith houdt van door gooien en Suljovic zal ongetwijfeld enkele trucs uithalen door de wedstrijd te vertragen en uitbundig te gaan juichen. Voor Smith zal Suljovic dan ook een zeer lastige tegenstander zijn, misschien ligt er daarom ook wel value op de matchodd voor Suljovic. Suljovic gooit normaal gesproken amper 180 en als hij Smith uit evenwicht kan brengen gooit hij er waarschijnlijk ook niet veel. Het valt mij namelijk op dat Smith vaak veel 180s gooit in wedstrijden waarin het lekker loopt voor hem, dit zijn snelle tegenstanders die geen trucs gebruiken.

Edit: nog een interessante bet:

Wade - van de Pas
Wade over 3.5 180s @1.80 3/10 Bwin of Unibet

Hoewel het niet echt in de resultaten zichtbaar is, is Wade zeer sterk bezig de laatste tijd. Hij is natuurlijk geen groot 180-kanon, maar in deze vorm acht ik hem zeker in staat om er minimaal 4 in te gooien over een best of 19 legs wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
rijkworden:
Tevens ga ik ook nog op een aantal wedstrijden de 180 in leg 1 NO zetten. De odds liggen rond de 1,4-1,6 bij unibet. Dan skip ik spelers als huybrechts, van gerwen, anderson en wright. Ik volg deze tacktiek al een tijdje en ik denk dat ie op de lange termijn zeker winstgevend is zolang je de echte wereldtoppers én mannen in vorm die makkelijk 180's kunnen gooien mijd! Eveneens als first dart in treble 20 bets. Hoe denken jullie daarover?

ptuinenga:
Ik volg ook al jaren fanatiek darts en doe het zelf ook regelmatig en vind je tips goed!

De tactiek om in de eerste leg NO 180'er in te zetten is denk ik bij de mindere goden zeker een winstgevende op langer termijn. Deze ga ik ook zeker in de gaten houden, maar denk met de spelers van tegenwoordig dat ik het weinig zou gokken.

First dart in triple 20 vind ik ongeacht de speler een behoorlijke gok en zou k zelf nooit spelen.
Misschien dat je aan de hand van statistieken hier op lange termijn wel iets mee kan, maar ik zou zo niet weten waar je dit soort statistieken zou kunnen vinden (eerste pijl

Hoe zijn jullie ideeën uitgepakt? Is er al iets over te zeggen?

Zelf zie ik dit soort weddenschappen vooral als een loterij, daarom speel ik zulke bets vrijwel nooit. In theorie zou het met de juiste statistieken winstgevend kunnen zijn, maar het nadeel is dat zulke gegevens nergens te vinden zijn (in tegenstelling tot bijvoorbeeld onderlinge H2H, 180's en checkouts).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.