Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goeie dartsavond! 4/5 goed met voornamelijk 1.8 odds.
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
M. Webster - van Barneveld
Total match 180s under 14.5 @1.83 4/10 Marathonbet

Hoewel ik een spannende wedstrijd verwacht, denk ik niet dat dit scorend een goede wedstrijd zal zijn. Webster gooit traditiegetrouw nooit veel 180s; elke beurt 1 of soms 2 tripples kenmerkt zijn spel. Van Barneveld zal het scorend normaal gesproken wel moeten kunnen winnen van Webster, maar ik acht hem niet in staat om daarbij heel veel 180s te gooien. Ik denk juist dat Barney vanavond Webster gaat kopiëren door zijn matchplayer-modus aan te zetten en (hopelijk) sterk te finishen. Veel meer dan 10 à 12 180s zie ik deze wedstrijd dan ook niet vallen.

Iemand anders nog wat leuks kunnen vinden voor vanavond?
0 Vind ik leuk's
Ik vond het lastig voorspelbare wedstrijden en ik was er toch niet dus had ze laten liggen voor wat het was.
Gelukkig heb je de under 14.5 binnen brad! Wel 10 voor webster, erg verassend!
0 Vind ik leuk's
Heb je gelukkig net goed gehad Brad, ik had gegokt op Total match 180s under 13.5 @1.90

Kneus van een Webster gooit normaal nooit zoveel 180'ers, nu gooide die al in de eerste 4 legs 4 stuks en over de hele wedstrijd 10.
0 Vind ik leuk's
Webster was scorend verrassend sterk bezig, dat zie je vrijwel nooit bij hem. Dankzij de weinige 180s van Barney is de bet toch net binnen :d
Balen voor jou Ptuinenga dat de under 13.5 helaas niet gelukt is
0 Vind ik leuk's
Wedstrijd 1:
Lewis - Smith Under 18.5 180érs @ 1.80

Misschien een beetje een riskante bet maar 18 180érs is best veel. Nu ging het wel heel gemakkelijk allemaal bij Smith de afgelopen wedstrijd, 9 180érs uit 16 legs maar de 3 partijen ervoor kreeg hij ze er bijna niet in. Ook bij Lewis lopen de 180érs niet eenvoudig. Smith is een talentvolle en goed scorende speler maar ik vind hem over het algemeen niet stabiel genoeg en zie hem niet 2x achter elkaar zo gemakkelijk en goed de 180érs score. Dan is ook nog de vraag of het bij Lewis met de 180érs gaat lopen.

Deze bet zie ik eigenlijk alleen fout gaan als de 180érs bij beide personen uitstekend lopen en aangezien bij beide heren dit nog niet constant het geval is geweest (Op 1 wedstrijd van smith na) ga ik voor deze under. Ik zou niet voor de players 180érs over of under gaan.

Wedstrijd 2:
Van Gerwen - Huybrechts Over 129,5 checkout Van Gerwen @ 1.80
Van Gerwen - Huybrechts -5.5 van Gerwen @ 1.84

Van Gerwen is vorig jaar door Huybrechts uitgeschakeld en wilt niets liever dan dit toernooi op zijn naam schrijven. Dit toernooi winnen staat namelijk nog niet op zijn cv. Van Gerwen staat uitstekend te gooien en gaf Beaton die met een hoog gemiddelde gooide amper een leg. Ook in de poule had Huybrechts weinig kansen. Verder lijkt Van Gerwen extra gemotiveerd als die tegen Huybrechts speelt. Een soort van Showing Off hebben ze tegen elkaar. Gezonde Rivaliteit.

Verder zijn er zoveel legs (minstens 16) waarbij ik hem hierdoor ook een hoge finish boven de 130 zie pakken. In de poule had hij precies 130 tegen huybrechts. Dat waren uit 6 legs.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Wedstrijd 1:

Misschien een beetje een riskante bet maar 18 180érs is best veel. Nu ging het wel heel gemakkelijk allemaal bij Smith de afgelopen wedstrijd, 9 180érs uit 16 legs maar de 3 partijen ervoor kreeg hij ze er bijna niet in. Ook bij Lewis lopen de 180érs niet eenvoudig. Smith is een talentvolle en goed scorende speler maar ik vind hem over het algemeen niet stabiel genoeg en zie hem niet 2x achter elkaar zo gemakkelijk en goed de 180érs score. Dan is ook nog de vraag of het bij Lewis met de 180érs gaat lopen.

Deze bet zie ik eigenlijk alleen fout gaan als de 180érs bij beide personen uitstekend lopen en aangezien bij beide heren dit nog niet constant het geval is geweest (Op 1 wedstrijd van smith na) ga ik voor deze under. Ik zou niet voor de players 180érs over of under gaan.

Ik zit er juist aan te denken om over 18.5 180s te spelen @2 bij Bwin... Smith oogt scherp en ik verwacht dat hij tegen Lewis ook een prima wedstrijd gaat spelen. De onderlinge balans is zelfs in het voordeel van Smith, dus die zal zeker vertrouwen hebben in deze wedstrijd. In een lange wedstrijd is 18.5 180s voor deze twee spelers niet eens zo heel veel.
0 Vind ik leuk's
brad-frenkie:
timbarrett:
Wedstrijd 1:

Ik zit er juist aan te denken om over 18.5 180s te spelen @2 bij Bwin... Smith oogt scherp en ik verwacht dat hij tegen Lewis ook een prima wedstrijd gaat spelen. De onderlinge balans is zelfs in het voordeel van Smith, dus die zal zeker vertrouwen hebben in deze wedstrijd. In een lange wedstrijd is 18.5 180s voor deze twee spelers niet eens zo heel veel.

Ik speel ook over 18.5. Verwacht het heel erg bij elkaar zit deze wedstrijd en er minimaal 25 legs komen.
0 Vind ik leuk's
.
Ik verwacht de Over 8,5 180's voor Huybrechts ook wel.
Hij gooit het hele toernooi al redelijk veel 180's.
In de onderlinge partij gooide Huybrechts er zelfs meer als van Gerwen

0 Vind ik leuk's
Lekkere avond, 3 uit 3! Over 129,5 finish door MvG meteen in leg 1.

Die 180érs was spannend, 18 precies.
Begin amper een 180 en op gegeven moment ging het los.
Als Lewis de wedstrijd kon verlengen dan was die over geweest.
Dus het was inderdaad riskante bet die 180ér.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.