Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dat Wade gaat winnen geloof ik ook wel, maar veel 180's gooit hij nooit.
voor vandaag speel ik:
van gerwen o5.5 180s @2.2 (unibet)
zie wel value op deze bet omdat van gerwen gemakkelijk 180s gooit en als hij een beetje in vorm is moet hij dit kunnen halen
zie wel value op deze bet omdat van gerwen gemakkelijk 180s gooit en als hij een beetje in vorm is moet hij dit kunnen halen
wesleysparta:
voor vandaag speel ik:
voor vandaag speel ik:
Ik denk dat de quotering zo hoog is omdat men misschien maar 12/13 legs verwacht tegen Beaton. Maar alsnog wel een mooie quotering natuurlijk.
If you like sports, you will love Zweeler
Ik had een vraagje over darts.
Is het een goede bet om smith checkout over 112,5 te zetten?
Tegen fordham had die 160 en 150 en nu is de wedstrijd nog langer.
Is het een goede bet om smith checkout over 112,5 te zetten?
Tegen fordham had die 160 en 150 en nu is de wedstrijd nog langer.
Deze vind ik best hoog bij uni:
Chisnall -1.5 180érs handicap @ 2.20 tegen Smith.
Natuurlijk Smith een talentje en heeft goed scorend vermogen maar heeft in het hele toernooi maar 4 180érs gescoord.
Chisnall in zijn laatste slechte match met 6 legs al op 4 180érs zat. Verder scoort Chisnall ze altijd wel eenvoudig
Ik zit op deze allemaal:
Chisnall -1.5 180érs handicap @ 2.20
Van Gerwen over 5.5 180érs @ 2.20
Huybrechts most 180érs (Adam gooit nooit zo heel veel). @ 1.50
Combi odd is overigens 7.26
Lewis tegen Wright vind ik lastig te voorspellen maar ben zover dit toernooi niet onder de indruk van Lewis.
Ik zou dus eerder neigen naar +1.5 leg handicap wright @ 1.73 maar ik speel er dus niets op.
Chisnall -1.5 180érs handicap @ 2.20 tegen Smith.
Natuurlijk Smith een talentje en heeft goed scorend vermogen maar heeft in het hele toernooi maar 4 180érs gescoord.
Chisnall in zijn laatste slechte match met 6 legs al op 4 180érs zat. Verder scoort Chisnall ze altijd wel eenvoudig
Ik zit op deze allemaal:
Chisnall -1.5 180érs handicap @ 2.20
Van Gerwen over 5.5 180érs @ 2.20
Huybrechts most 180érs (Adam gooit nooit zo heel veel). @ 1.50
Combi odd is overigens 7.26
Lewis tegen Wright vind ik lastig te voorspellen maar ben zover dit toernooi niet onder de indruk van Lewis.
Ik zou dus eerder neigen naar +1.5 leg handicap wright @ 1.73 maar ik speel er dus niets op.
Ziet er goed uit Timbarrett!
Lewis-Wright vind ik ook lastig te voorspelen. Ik neig naar Wright, maar als Lewis 100% scherp is zou hij toch moeten winnen.
Lewis-Wright vind ik ook lastig te voorspelen. Ik neig naar Wright, maar als Lewis 100% scherp is zou hij toch moeten winnen.
mooie bets Timbarrett!
Ik speel hem mee in combi, heb er een goed gevoel bij.
Ik speel hem mee in combi, heb er een goed gevoel bij.
Chisnall -1,5 180'ers vind ik wel gevaarlijk tegen Smith. Smith draait nog niet zo goed, maar als Smith zijn triples vind ben ik er van overtuigd dat hij met regelmaat een 180er zal vinden. Niet dat het onmogelijk is, maar dan zou ik eerder Chisnall over 6,5 180ers zetten @2,00.
Van Gerwen en Huybrechts zijn prima bets! Daar ga ik je in volgen.
Succes
Van Gerwen en Huybrechts zijn prima bets! Daar ga ik je in volgen.
Succes
mijn tips voor vandaag, ook in mn topic en op mn blogabet geplaatst:
Michael Smith - Dave Chisnall Over 16.5 legs @1.8
Martin Adams - Kim Huybrechts Over 16.5 (O/U-Match) @ 1.83
van Gerwen - Beaton van Gerwen over 5,5 180's @ 2
Huybrechts over 4,5 180s @1.61
En een combo: Van Gerwen most 180s en Huybrechts most 180s, samen @1.8
Michael Smith - Dave Chisnall Over 16.5 legs @1.8
Martin Adams - Kim Huybrechts Over 16.5 (O/U-Match) @ 1.83
van Gerwen - Beaton van Gerwen over 5,5 180's @ 2
Huybrechts over 4,5 180s @1.61
En een combo: Van Gerwen most 180s en Huybrechts most 180s, samen @1.8
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
helaas smith had de automatisch piloot 180ers aanstaan waarbij chisnall ze er niet in kreeg.