Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Gisteren een redelijk dagje gehad. De twee bets die fout waren hadden ook zomaar goed kunnen zijn, maar dat hoort erbij.
Voor vandaag heb ik tot nu toe dit staan:
Bunting - Chisnall
Chisnall over 5.5 180s @1.73 4/10 unibet
Erg knap van Chisnall dat hij niet in de Suljovic-val getrapt is! In het begin van de wedstrijd leek Suljovic te gaan winnen, maar Chizzy herstelde zich knap. Volgens mij is Chisnall erg goed in vorm en dan vliegen de 180s je om de oren. Volgens mij moet deze bet dan ook wel lukken.
A. Lewis - Pipe
Pipe over 2.5 180s @1.67 3/10 unibet
Pipe staat natuurlijk niet bekend als een 180 gooier, dus deze pick lijkt misschien verrassend. Echter, Pipe gaf gisteren een goede indruk tegen van Duijvenbode. Bovendien is het format nu wat langer waardoor ik hem toch wel in staat acht minimaal drie 180s erin te prikken. Wellicht zit er zelfs value op zijn matchodd @4.60, want Lewis staat echt niet zo geweldig te gooien. Benieuwd wat anderen hiervan denken...
Wade - Klaasen
Total match 180s over 7.5 @1.80 3/10 Unibet
Klaasen is goed in vorm en ik verwacht dan ook dat hij de nodige 180s gooit. Tel daarbij nog enkele 180s van Wade en de bet zou te doen moeten zijn.
Voor vandaag heb ik tot nu toe dit staan:
Bunting - Chisnall
Chisnall over 5.5 180s @1.73 4/10 unibet
Erg knap van Chisnall dat hij niet in de Suljovic-val getrapt is! In het begin van de wedstrijd leek Suljovic te gaan winnen, maar Chizzy herstelde zich knap. Volgens mij is Chisnall erg goed in vorm en dan vliegen de 180s je om de oren. Volgens mij moet deze bet dan ook wel lukken.
A. Lewis - Pipe
Pipe over 2.5 180s @1.67 3/10 unibet
Pipe staat natuurlijk niet bekend als een 180 gooier, dus deze pick lijkt misschien verrassend. Echter, Pipe gaf gisteren een goede indruk tegen van Duijvenbode. Bovendien is het format nu wat langer waardoor ik hem toch wel in staat acht minimaal drie 180s erin te prikken. Wellicht zit er zelfs value op zijn matchodd @4.60, want Lewis staat echt niet zo geweldig te gooien. Benieuwd wat anderen hiervan denken...
Wade - Klaasen
Total match 180s over 7.5 @1.80 3/10 Unibet
Klaasen is goed in vorm en ik verwacht dan ook dat hij de nodige 180s gooit. Tel daarbij nog enkele 180s van Wade en de bet zou te doen moeten zijn.
Wederom een bescheiden winst geboekt gisteren, dus ik ben tevreden.
Voor vanmiddag speel ik deze twee bets:
van Gerwen - Chisnall
Total match 180s over 10.5 @1.72 7/10 Unibet
Wat een heerlijke wedstrijd gaat dit worden! Twee absolute scoringsmonster die beide goed in vorm zijn. Hun onderlinge wedstrijden zijn ook vrijwel altijd erg spannend met kwalitatief goed spel. Ik verwacht dan ook meer dan genoeg 180s om deze bet binnen te slepen.
G. Anderson - Klaasen
Total match 180s over 9.5 @1.70 4/10 Unibet
Eveneens belooft dit veel goeds. Klaasen lijkt echt weer terug te zijn en ik zie het hem Anderson erg lastig maken. Beide spelers gooien veel 180s normaal gesproken, dus ook deze bet zou te doen moeten zijn.
Succes!
Voor vanmiddag speel ik deze twee bets:
van Gerwen - Chisnall
Total match 180s over 10.5 @1.72 7/10 Unibet
Wat een heerlijke wedstrijd gaat dit worden! Twee absolute scoringsmonster die beide goed in vorm zijn. Hun onderlinge wedstrijden zijn ook vrijwel altijd erg spannend met kwalitatief goed spel. Ik verwacht dan ook meer dan genoeg 180s om deze bet binnen te slepen.
G. Anderson - Klaasen
Total match 180s over 9.5 @1.70 4/10 Unibet
Eveneens belooft dit veel goeds. Klaasen lijkt echt weer terug te zijn en ik zie het hem Anderson erg lastig maken. Beide spelers gooien veel 180s normaal gesproken, dus ook deze bet zou te doen moeten zijn.
Succes!
Van Gerwen - Wright
Total match 180s over 10.5 @2.05 3/10 Unibet
Beiden gooien de 180s makkelijk dit toernooi, dus als de wedstrijd over voldoende legs gaat moet dit lukken.
Total match 180s over 10.5 @2.05 3/10 Unibet
Beiden gooien de 180s makkelijk dit toernooi, dus als de wedstrijd over voldoende legs gaat moet dit lukken.
Voor de mee-spelers: ik heb in mijn persoonlijke topic alvast twee tips geplaatst m.b.t. Grand Slam of darts die morgen begint.
Edit: ondertussen zijn het al drie tips en morgen volgen er vast nog wel wat.
Succes!
Edit: ondertussen zijn het al drie tips en morgen volgen er vast nog wel wat.
Succes!
Ik pak deze denk ik allemaal:
20:30 Steve West - Oosterhuis Correct Score 5-0 @ 8.00
20:30 Steve West - Oosterhuis Correct Score 5-1 @ 6.00
20:30 Steve West - Oosterhuis Correct Score 5-2 @ 4.30
Ik kende Oosterhuis niet maar hij was echt slecht!
67,63 gemiddeld in zijn eerste partij en maar 2x boven de 100 gegooid.
West haalde een nette 94,88 gemiddeld.
Vind het de moeite waard om te proberen
timbarrett:
Heerlijke tip! Ik had -2.5 gedaan, uitslag zal wel 5-0 worden denk ik!!
Retarded gambler
Ik ook -2.5 mee gepakt, nog tips voor vanavond?
Ik speel deze nog, allemaal single:
Lewis - Smith -1.5 leg handicap Lewis @ 2.10
Klaassen - Martin Adams Most 180érs Klaassen @ 2.00
Lewis - Smith -1.5 leg handicap Lewis @ 2.10
Klaassen - Martin Adams Most 180érs Klaassen @ 2.00
Heb nog een leuke! Misschien nog wel leuker dan de 2 hierboven.
Van Gerwen - Huybrechts Highest Checkout over 103,5 @ 1.84
Vind 104 wel erg laag voor twee spelers die deze makkelijk kunnen gooien. Zal wel hoog niveau partijtje worden. Een PDC tegen BDO Speler was misschien een ander verhaal geweest maar 2 van zulke spelers zie ik wel een keer minstens 104 gegooid worden.
Van Gerwen - Huybrechts Highest Checkout over 103,5 @ 1.84
Vind 104 wel erg laag voor twee spelers die deze makkelijk kunnen gooien. Zal wel hoog niveau partijtje worden. Een PDC tegen BDO Speler was misschien een ander verhaal geweest maar 2 van zulke spelers zie ik wel een keer minstens 104 gegooid worden.